Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (14091)
Lähitapiola Ensin tökerösti tehty jossa mies roikkuu korinosturista maalipönttö jalassa ja yhtäkkiä juostaan jauhesammuttimen kanssa sammuttamaan palavaa kahvinkeitintä Niin päin vittua tehty video että suorastaan ärsyttää ! Mistä näitä...?
🫵🫵👊🏻👊🏻🖕🖕Jankuttajien Vihollinen / Ilmiantaja /Hullujen Vainoaja
Atrian kanan hamstraus mitä kakara ja muija ihmettelee
Oikeastaan mikään niistä ei enää ärsytä. Olen treenannut itseni, suljen silmäni tai luen usein kirjaa sen aikaa ja sen ohjelman, elokuvan jatkumisen kyllä huomaa helposti. Suomalaiset mainokset; Syö näitä, pese tällä, ota tämä lääke, osta tää puhelin, syö näitä, ota lääke, pese vaatteet tällä, tämä on hyvää, jopa 28 mainosta peräperää ohjelman välissä, useitakin kertoja. Miksi ihmeessä ihmiset jatkaa sen TVn tuojottamista jos mainokset tulevat?
Lidl vois jo pikkuhiljaa vaihtaa levyä. Aivan älytön.
Äkkinälkä, missä se lihava nainen näyttää persettä, kun hamuaa syötävää.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Lumme mainosta missä karhu selittää . Ihan tyhmä.
Joo, Lumme -mainoksessa karhu vetää omista höpinöistään hirveän raivarin ja alkaa rageemaan niin että kivetkin saa osansa.
Joku välittää peukkua kai metsiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Äkkinälkä, missä se lihava nainen näyttää persettä, kun hamuaa syötävää.
Ihan hyvä perse on.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan mikään niistä ei enää ärsytä. Olen treenannut itseni, suljen silmäni tai luen usein kirjaa sen aikaa ja sen ohjelman, elokuvan jatkumisen kyllä huomaa helposti. Suomalaiset mainokset; Syö näitä, pese tällä, ota tämä lääke, osta tää puhelin, syö näitä, ota lääke, pese vaatteet tällä, tämä on hyvää, jopa 28 mainosta peräperää ohjelman välissä, useitakin kertoja. Miksi ihmeessä ihmiset jatkaa sen TVn tuojottamista jos mainokset tulevat?
Eilen käänsin kanavaa ja laitoin levyn soimaan. Televisio päällä, mutta äänet pois ja musa soi. Televisiossa pyörivät mainokset olivat siedettävämpiä.
VR:n teennäinen pariskunta hiukan kiusallinen kun jo odottaisi että lapset odottaisi kodissa tuossa iässä.
Saatanan vammaset Saan olla sitä mieltä että en tykkää mainoksista joissa on tummia Poistakaa vielä niin alapeukutan 20 sivua ! Vinted !
Ne lukuisat tämänhetkiset mainokset, joissa on helvetin ärsyttävää kiljumista tai suoraa huutoa:
-Halpoja puhelimia ei tarvitse enää metsästää. -AI EI VAI?!!! TOIHAN ON TOTTA!!!!
-KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Äänesi on kunnossa, mutta ikenet paskana!
-Uutta hampaillesiiiiiiii!!!!!!
Ynnä muita..