Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisin erilaisin luonnollisin keinoin taistelette ulkonäön vanhenemismuutoksia vastaan, niiden hidastamiseksi?

Vierailija
26.10.2025 |

Vain luonnollisia, ei-invasiivisia keinoja! Esim. elämäntavat, ravinto ja seerumit ok. Täyteaineet, botox, leikkaukset, mesolangat jne ei ok.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taistele

Vierailija
2/15 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi näyttää nuoremmalta kuin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun aina mahdollisimman nopeasti. Aika hidastuu, mitä lähemmäs valonnopeutta liikkuu. Tämä on tieteellisesti todistettu fakta. 

Vierailija
4/15 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-en "ota" aurinkoa

-olen raitis

-en polta

-en meikkaa enkä käytä mitään kemikaaleja

-luottovoide on tummeli

-en riitele tai haasta riitaa

-hyvät yöunet

-luonnollinen ruoka, ei prosessoitua ruokaa

-marjat, hedelmät

-vettä paljon

-no joo, ulkoilu joskus

-en stressaa

Vierailija
5/15 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppa. Nukkuminen.

Vierailija
6/15 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollageenilisä, rasvahapot, c- ja d-vitamiini. Ihonhoidossa kosteuttavat luonnonkosmetiikan tuotteet, kasvojooga, kinesioteippaus (tämä on ihan ykkönen!) ja gua sha. Koko kropan lihaskuntotreeni tukee myös kaulan ja kasvojen ryhtiä.

Vierailija
7/15 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuusta marraskuuhun aina spf 50 kasvoilla ja kaulalla. Kesällä mieluummin varjoon ja päähine päähän. Aurinkolasit. 

Lihaskuntoliikunta eli kunnon painoja salilla. Proteiini. 

D-vitamiinilisä.

Iholle c-vitamiini, retinoli ja peptidit. 

Vierailija
8/15 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taistele, mutta olen muista syistä ollut kasvissyöjä ja vältellyt aurinkoa migreenin takia enkä ole koskaan polttanut. En käy nykyisin enää edes kosmetologilla, kun kosmetelogini jäi eläkkeelle. Käytän aurinkovoidetta ja laitan joskus naamion, meikin alla tietty päivävoide ym. toimet, jotka olen tehnyt nuorempanakin. Olen yrittänyt välillä kasvojumpata, mutta vähiin sekin on jäänyt. Geeneillä on iso merkitys ja olen siinä ollut onnekas. N57

Vierailija
9/15 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään taistelu auta jos naaman luusto on epäedullinen eli on esim litteät olemattomat poskipäät ja pehmeä leukalinja kuten mulla. Naama vaan valuu. 

Vierailija
10/15 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

67

Vierailija
11/15 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taistele, mutta värjään luonnonväreillä hiukset, vitamiini-hivenaine-lisäravinnearsenaali on odottamassa ulosmenemistä. Tärkein on hyvän fyysisen kunnon ylläpito, sitä jatkunut jo nelikymppisestä ja tietysti keskeinen painonhallinta. Alko jäi aikapäivää sitten muista syistä ja tupakka jo nuoruuteen. Nukkuisin mieluusti enemmän mutta ei anna myötä. 

Vierailija
12/15 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä tupakkaa tai alkoholia, harrastan liikuntaa 3-4x/vko, ulkoilen. Mutta en tee sitä ulkonäön takia vaan siksi, että keho ja mieli pysyisi kunnossa ja toimivana. 

Vierailija
13/15 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään taistelu auta jos naaman luusto on epäedullinen eli on esim litteät olemattomat poskipäät ja pehmeä leukalinja kuten mulla. Naama vaan valuu. 

Isot poskethan tekee voimakkaat nasolabiaalijuonteet. Mulla on vähälihainen naama, mutta korkeat poskipäät (eli high cheek bones) eikä mulla ole juonteita tai kasvojen valumista. Ootko kokeillu kasvojumppaa?

Vierailija
14/15 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taistele, mutta värjään luonnonväreillä hiukset, vitamiini-hivenaine-lisäravinnearsenaali on odottamassa ulosmenemistä. Tärkein on hyvän fyysisen kunnon ylläpito, sitä jatkunut jo nelikymppisestä ja tietysti keskeinen painonhallinta. Alko jäi aikapäivää sitten muista syistä ja tupakka jo nuoruuteen. Nukkuisin mieluusti enemmän mutta ei anna myötä. 

8 vuotta viety  mistä sä tässä oikein kehtaat puhua 

Vierailija
15/15 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukset näkyy ulospäin, eli pyrin pysymään uteliaana, positiivisena ja virkeänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi