Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12414)
Jotenkin ärsyttää se mainos, jossa likka vie ikkunalaudalle ruokaa tontulle. Ei muuten, mutta niissä kahdessa eri mainoksessa se likka saa ihme sätkyjä. Kai yrittää esittää jotain säikähdystä tms. Näyttää lähinnä epilepsian kourissa olevalta. Ällö.
Plop plop plop plop plop.... vähemmästäkin saan ihottumaa.
Postin joulumainos. Tärkeintä on välittää, kyllä kai, viime joulun paketti katosi. Onnittelukortti tuli 3 viikkoa myöhässä eli ... ei selityksiä.
Vattenfallin fossiilivapausjumitussoopa🙄
Plantur, joku eukko käyttää hoitoestettä. Mitä lie...
En tiedä miksi tällaiselle 6-kymppiselle äijälle tuputetaan YouTubessa:
- Lasten vaippoja (omat on jo yli 3-kymppisiä ja lisää ei tule)
- Tietokonepelejä (en ole koskaan pelannut enkä tule pelaamaan)
- Erään hampurilaisketjun tuotteita (syön näitä ehkä kerran kuukaudessa ja ihan eri paikassa)
...ja monta muuta vastaavaa, en nyt jaksa kaikkea tähän listata.
Vierailija kirjoitti:
Elisan englanninkieliset mainokset. Onko se mies jostain tuttu vai mikä idea siinä on että on tuollainen amerikkalainen lipevä mainosmies?
Minusta ne mainokset on hyviä. Ja se ohjaaja-nainen on nätti.
"hyvältä näyttää" ja "kyllä cittari hoitaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisan englanninkieliset mainokset. Onko se mies jostain tuttu vai mikä idea siinä on että on tuollainen amerikkalainen lipevä mainosmies?
Minusta ne mainokset on hyviä. Ja se ohjaaja-nainen on nätti.
Mä tykkään kans.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ärsyttää se mainos, jossa likka vie ikkunalaudalle ruokaa tontulle. Ei muuten, mutta niissä kahdessa eri mainoksessa se likka saa ihme sätkyjä. Kai yrittää esittää jotain säikähdystä tms. Näyttää lähinnä epilepsian kourissa olevalta. Ällö.
Siinä on jotenkin uhkaava tunnelma, eikä tyttö uskalla sanoa mitään, vaikka setämies hymyilee. Ei hyvä tunnelma.
H&M joulumainos. Lepakot nuoleskelee ja lässyttävät toisilleen.
Onhan niitä ärsyttäviä mainoksia varsinkin näin Joulun alla. Mutta ajankohdasta riippumatta ärsyttää erityisesti Lähitapiolan suojatiemainos: sälli astuu suojatielle täysin huomioimatta muuta liikennettä!! On jalankulkijoillakin vastuunsa liikenteessä.
Saarioinen, korviin sattuu laulajan ääni, järkyttävää.
Ehkäpä ärsyttävä mainos mutta ajattelitko että loukkaat epileptikkoja? Montako kertaa olet ollut paikalla kun henkilö saa kohtauksen?
Tokmannin joulumainos, joka vuosi sama
Ei nyt välttämättä ärsyttävin mutta kun mäkkärin mainos tupsahti ensimmäistä kertaa youtubessa niin hämmästyin suuresti. Siinähän siis lauletaan "nyt on mäkkipäivä" mutta minä kuulin sen ensimmäisellä kerralla "nyt on rättipäivä" ja ihmettelin että mistä nuokin nyt tietää että minulla juuri alkoi kuukautiset
Siis kuka tän on keksinny otetaan täydellä mustalla kikkara puskalla varustettu tyttö , puetaan valkoiseen uimapukuun . Ekaksi uitetaan napaan asti , sitten seuraavaksi hän on noussut ylös niin että valkoinen uimapuku märkänä paljastaa kaiken ihan kaiken .
Vierailija kirjoitti:
Sä et tajuu . Iskä kävi nappaamassa lautasen. Oisin mäkin säpsähtänyt 🎄