Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12414)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikean mainos- Vakuutusyhtiön mainos- Fazerin mainos- ruokakaupan mainos. Jokaiseen oli ujutettu mustia ihmisiä.
Joo koska nyt yritysten pitää olla trendin huipulla ja leikkiä monimuotoista viksua virmaa, jonka mainoksissa on kaikenlaisia ihmisiä. Tää trendi löi läpi myös yritysten vuosikertomuksissa muutama vuosi sitten. Kaikilla oli tummia ja aasialaisia ihmisiä mainoksissa. Marimekko varmaan ekana, Lumene perässä. Pikkusen päälleliimattua touhua, näin niinku työntekijän silmissä 😅 koska tiedät, miten sama asia ei näy henkilöstön kokoonpanossa.
Aivan. Ja tästä syystä, sanotaan vaikka tummuuspesusta, olen jo useamman vuoden ajan boikotoinut muutamien ketjuliikkeiden ja brändien tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Kuka enää nykyisin katsoo mainoksia? Ylellä ei ole, muuten suoratoistopalvelu(t).
YLE mainostaa ohjelmiaan koko ajan ja todella ärsyttävästi. Pahin on mainos, jossa tyrkytetään kirjautumista Areenaan. Nariseva naisääni toistaa ja toistaa älä aloita aina alusta, alusta, alusta ja sama jatkuu aina vaan.
Minä en saa selvää Saarioisten mainoksen laulusta. Mitä kymppiruokaa se sanoo?
Minne se närästys jäi . Itseään kopeloiva nainen. Olis muuten melkonen #metoo mainos jos mies tekis noin. Joka kerto totean että se on siellä minne aurinko ei paista, koita vaikka.
Plop plop plop..plop plop plop
Ei varsinaisesti ärsytä, mutta ihmetyttää;
Silmäaseman mainoksessa suositellaan kaihileikkausta heillä ja joku nainen kertoo, että kun hän keskiviikkona kävi leikkauksessa, jo perjantaina näki hyvin.
Mitä ihmettä? Minä kävin ihan julkisella puolella TAYS:n silmäpolilla kaihileikkauksessa. Kun leikkaus oli tehty, näin heti erinomaisen hyvin. Johan on Silmäasemalla huonoa palvelua, jos noin kauan kestää, että näkökyky palautuu.
Onkohan tuollaiseen luottamista, suosittelen leikkauttamaan kaihin jossain paremmin osaavilla.
Prisman joulumainoksessa pukki on peräkammarinpoika. Toi muori on niin vanha, että se on pakko olla joulupukin äiti
Kaikki mainokset, jolla retostellaan ja esitellään jotakin ruoan painosta notkuvaa överipöytää, täynnä kaikkia mahdollisia kalliita herkkuja. Suorastaan sairasta, koska on paljon joilla ei riitä raha ruokaan ja koko jouluun.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset, jolla retostellaan ja esitellään jotakin ruoan painosta notkuvaa överipöytää, täynnä kaikkia mahdollisia kalliita herkkuja. Suorastaan sairasta, koska on paljon joilla ei riitä raha ruokaan ja koko jouluun.
Ei se ole muiden vika. Samalla periaatteella pitäisi kieltää automainokset kun yhdellä ei ole varaa autoon. Toisella ei sitten taas sohvaan, joten kiusantekoa mainostaa niitä, puutarhakalusteista puhumattakaan. Häpeisivät, eivätkö yhtään ajattele ettei kaikilla ole varaa omaan pihaan?!??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt välttämättä ärsyttävin mutta kun mäkkärin mainos tupsahti ensimmäistä kertaa youtubessa niin hämmästyin suuresti. Siinähän siis lauletaan "nyt on mäkkipäivä" mutta minä kuulin sen ensimmäisellä kerralla "nyt on rättipäivä" ja ihmettelin että mistä nuokin nyt tietää että minulla juuri alkoi kuukautiset
Hyi kun epäsiistiä käyttää rättiä kuukautissuojana. Kyllä mun eukko käyttää ihan tarkoitukseen valmistettuja tuotteita, eikä mitään rättejä. Haiset vissiin pahalle rätti haaroissa.
Oletpa nokkela!
Foodoran "Koska minä haluan" -mainos on todella vastenmielinen. Nykyisessä pahkasikatodellisuudessa ei näköjään tarvita vastamainoksia, kun oikeat mainokset ovat jo noin typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole muiden vika. Samalla periaatteella pitäisi kieltää automainokset kun yhdellä ei ole varaa autoon. Toisella ei sitten taas sohvaan, joten kiusantekoa mainostaa niitä, puutarhakalusteista puhumattakaan. Häpeisivät, eivätkö yhtään ajattele ettei kaikilla ole varaa omaan pihaan?!??
Automainokset on ärsyttäviä, mutta siedettävämpiä, koska ne voi heti skipata, jos ei ole autosta kiinnostunut. Mutta ruokamainoksissa rakennetaan normitus ja yleiskuva siitä, miltä näyttää hyvä joulu. Paha vaan se, että yhä suuremmalla osalla kansasta ei ole tuollaisiin varaa. Siksi nämä Lidlin, S-ketjun ja K-kaupan mainokset ovatkin niin mauttomia. Sen siedän paremmin, että mainostetaan jotakin tiettyä tuotetta kerrallaan, juustoja, kalaa tai ihan mitä ****n jouluruokaa tahansa. Mutta se överin överi joulupöytä, siinä ei ole mitään himottavaa tai tyylikästä. Paskoja mainoksia ja aina vähentää mielenkiintoa käydä noissa jättiketjuissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset joissa täysin suomalaista tuotetta mainostaa niigeri.
Taidatkin olla niitä kavereita, joiden mielestä tummaa ei olisi saanut valita Lucia-neidoksi.
Arvaapa mitä. Minä suorastaan suunnattomasti nautin siitä, että ymmärrettiin viimein rikkoa tuollainen typerä raja-aita. Maahanmuuttajat ovat suomalaisia siinä missä muutkin, tietyin ehdoin. Kieli on hyvä hanskata ja kotimaata on hyvä pitää tietyssä arvossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikean mainos- Vakuutusyhtiön mainos- Fazerin mainos- ruokakaupan mainos. Jokaiseen oli ujutettu mustia ihmisiä.
Joo koska nyt yritysten pitää olla trendin huipulla ja leikkiä monimuotoista viksua virmaa, jonka mainoksissa on kaikenlaisia ihmisiä. Tää trendi löi läpi myös yritysten vuosikertomuksissa muutama vuosi sitten. Kaikilla oli tummia ja aasialaisia ihmisiä mainoksissa. Marimekko varmaan ekana, Lumene perässä. Pikkusen päälleliimattua touhua, näin niinku työntekijän silmissä 😅 koska tiedät, miten sama asia ei näy henkilöstön kokoonpanossa.
Fiksu firma. Suomen kielessä on myös f.
Vierailija kirjoitti:
Minä en saa selvää Saarioisten mainoksen laulusta. Mitä kymppiruokaa se sanoo?
Tää muakin kiinnostaa ja onko se joulun muistaa vai maistaa?
Pikemminkin oivaltava ja hauska. Tietenkin jos pipo kiristää niin se kiristää.
Se kakkaamismainos, se 'plop plop plop'.
Joulupuk... Eiku Joulu tulee tunnissa:
Ei ehkä ärsyttävä 😀
Vierailija kirjoitti:
Joulupuk... Eiku Joulu tulee tunnissa:
Ei ehkä ärsyttävä 😀
Hyi kun epäsiistiä käyttää rättiä kuukautissuojana. Kyllä mun eukko käyttää ihan tarkoitukseen valmistettuja tuotteita, eikä mitään rättejä. Haiset vissiin pahalle rätti haaroissa.