Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12414)
Olin joitakin vuosia ilman televisiota, joten säästyin mainoksiltakin. Nyt kuitenkin hankin telkkarin ja voi mitä mainonta on nykyisin. K-kaupan mainoksissa palloihin pukeutuneet lepertelevät ihmeitä. Elisan englantia puhuva tollo on jo kaiken huippu, mitä soopaa meille katsojille tyrkytetään. Eipä vielä ole tullut nähtäväksi asiallista mainosta, katsojien aliarvioimista kaikki mainokset. Typeriä ja typeriä kaikki parin viime kuukauden aikana nähdyt pätkät. Television katselusta on tullut luotaantyöntävää näiden ns. mainosten vuoksi.
K-ryhmän ploppis. Muun muassa koska:
- joululaulu mainoksessa
- kulkuset, kulkuset joulumainoksessa
- todennäköisesti näitä mainoksia tulee vielä joulun jälkeenkin
- plop (radiossa tai kauppakeskuksessa kuulostaa muun melun keskeltä tyhmältä pyppyppyp)
- plop, vaikkei mainoksessa viittauksia pallojen putoiluun, eli pitää olla historiaa plussapallojen kanssa.
- kirkkonummen cittari.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ärsyttää se mainos, jossa likka vie ikkunalaudalle ruokaa tontulle. Ei muuten, mutta niissä kahdessa eri mainoksessa se likka saa ihme sätkyjä. Kai yrittää esittää jotain säikähdystä tms. Näyttää lähinnä epilepsian kourissa olevalta. Ällö.
Että sua ärsyttää epilepsian oireet? Sä oot ällö. Ja vieraantunut normaaleista sairauden oireista. Hienoo, jos sä ite oot säästynyt vakavilta taudeilta.
Tämä on liikuttavin ja puhuttelevin mainos... Se on joulu. Kyynel tipahtaa jänöltä ja saa katsojankin aina itkemään. On todella parhain mainos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ärsyttää se mainos, jossa likka vie ikkunalaudalle ruokaa tontulle. Ei muuten, mutta niissä kahdessa eri mainoksessa se likka saa ihme sätkyjä. Kai yrittää esittää jotain säikähdystä tms. Näyttää lähinnä epilepsian kourissa olevalta. Ällö.
Että sua ärsyttää epilepsian oireet? Sä oot ällö. Ja vieraantunut normaaleista sairauden oireista. Hienoo, jos sä ite oot säästynyt vakavilta taudeilta.
Älä nyt intoos repee, tässä puhuttiin huonoista mainoksista. :D
väre sähkömainos pyykkärityttö on todella nätti mutta mainos on niin halpis ihan roiskispaiskis kokoonkyhätty harmi sillä tyttö on upea
Plop plop, koska minä haluan. Argh!
Kyllä se Taffelin tekonaurumainos on ärsyttävyydessään ihan omaa luokkaa! Samaten S-Marketin loputtomat "tämä ei ole se, vaan tämä on tuo" -lätinä kyllästyttää, samoin kuin Hesburgerin "välissä majoneesi" hokema.
Elisan lipevä jenkki on mun mielestä hauska!
Verkkokauppa.com mainos, "kaikki mulle heti tunnissa"! Kakarat vielä hoilaa..
Jep. Ja huonon mainoksen syy hänestä, oli esiintyjän säpsähdykset, jotka muistutti epileptikkoa. -> Arvostelija ei kestä elämän monimuotoisuutta? Mikähän muu tätä ihmistä elämässä ärsyttää paitsi kiiltokuvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt intoos repee, tässä puhuttiin huonoista mainoksista. :D
Niinpä, ja se likka on tosi ärsyttävä. Mistäköhän johtuu, en osaa sanoa.
Lähitapiolan Välkky..ei kovin välkky kaveri ole se suojatielle aivan päässilmäsenä tormaava kaveri. Vähän pitäis kattoo ympärilleen, se ei paljon lämmitä että on etuoikeus kun löytää itsensä jonkun kaaharin auton alta.
Miten vakuutusyhtiö voi tehdä tällaisen mainoksen??
Kaikki mainokset ovat ärsyttäviä. Että koko ajan pitäis ostaa jotakin on tämän ajan trendi, se on ihan hirveätä. Laitan televisiosta aina äänen pois kun tulee mainoksia ja netissä kun tulee pakkomainoksia niin silmät vaan hirveälle haritukselle ja korvat tukkoon ja ääni pois.
99,99% mainoksista on syvältä sieltä mihin aurinko ei paista. Onneksi äänen säätöön on pikapainike ja sitä tulee käytettyä, eli ääni pois aina kun mainoskatko alkaa. Mainosten aikana voi käydä vaikka röökillä, keittää kahvit, käydä veskissä tai vaikka pirauttaa kaverille. Niitä mainoksia kun ei viitsi kuunnella eikä katsoa, on ne alaluokkaisia.
Elisa ja merenelävät on hauska
Vierailija kirjoitti:
Elisa ja merenelävät on hauska
Makunsa kullakin, mun mielestä ei siinä ole mitään hauskaa. Rahalla saa liittymän, mutta mainos ei kyllä innosta moista ottamaan ainakaan elisalta. Pelleily ei sovi mainokseen, jonka tuotteesta ihminen joutuu maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
"hyvältä näyttää" ja "kyllä cittari hoitaa"
Mä laulan ton sun ekan lauseen näin:
"Pahalta näyttää, kai tiedät sen itsekkin,
Ei kannata käyttää sähköiskun saat kuitenkin.
Pistä se härpäke lootaan, vie se heti takaisin
Niin sun terveys säilyy ja henkikulta sullakin."
Sen S-kaupan mainoksen tädin, joka väittää jänikselle että porkkana ei ole porkkana, pitäis kyllä käydä Specsaversilla. Ei tunnista enää lohtakaan. Joko tosi surkea näkö tai sitten hänellä on dementia.
Vierailija kirjoitti:
Ikean mainos- Vakuutusyhtiön mainos- Fazerin mainos- ruokakaupan mainos. Jokaiseen oli ujutettu mustia ihmisiä.
Joo koska nyt yritysten pitää olla trendin huipulla ja leikkiä monimuotoista viksua virmaa, jonka mainoksissa on kaikenlaisia ihmisiä. Tää trendi löi läpi myös yritysten vuosikertomuksissa muutama vuosi sitten. Kaikilla oli tummia ja aasialaisia ihmisiä mainoksissa. Marimekko varmaan ekana, Lumene perässä. Pikkusen päälleliimattua touhua, näin niinku työntekijän silmissä 😅 koska tiedät, miten sama asia ei näy henkilöstön kokoonpanossa.
Joulun muovisen imelä keinotekoisuus about kaikissa mainoksissa.
Tekijöinä tyypit jotka myisivät mummonsa tuosta vaan.