Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12402)

Vierailija
9561/12402 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ärsyttävyydestä, mutta sen tiedän etten osta mainosten enkä puhelinmyynnin kautta mitään.

Vierailija
9562/12402 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mainokset, joissa väitetään ilmaston pysähtyvän, kun ostaa heidän surkean tuotteensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9563/12402 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄÄ HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ!

Kamalin ikinä!!!

Minä yllättäen tykkään

Siinä ei piilomainosteta mitään, tai sitten olen liian tyhmä tajutakseni, mutta en ainakaan huomaa.

Hirvee rallatus. Ja miks se kuulostaa jotenkin ikävältä ja negatiiviselta? Sit ne edestakas nykivät tyypit, juu ei.

Niin no se olikin minun henkilökohtainen mielipide, että minua se ei ärsytä. Voithan sinä ärsyyntyä, mutta älä hermostu, jos joku muu tykkää. Minusta se hauskuus on juuri siinä epäloogisessa edestakaisin hyppelyssä, sitä en muista mitä mainostavat.

Mutta tietysti, jos jatkavat samaa teemaa loputtomiin, alkaa kyllästyttämään. Ovat kai jo vähän muuttaneetkin sitä.

Et sitten ymmärtänyt että minäkin olen täällä kommentoimassa oman mielipiteeni? Itse hermostuit siitä :D

Vierailija
9564/12402 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄÄ HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ!

Kamalin ikinä!!!

Minä yllättäen tykkään

Siinä ei piilomainosteta mitään, tai sitten olen liian tyhmä tajutakseni, mutta en ainakaan huomaa.

Hirvee rallatus. Ja miks se kuulostaa jotenkin ikävältä ja negatiiviselta? Sit ne edestakas nykivät tyypit, juu ei.

Niin no se olikin minun henkilökohtainen mielipide, että minua se ei ärsytä. Voithan sinä ärsyyntyä, mutta älä hermostu, jos joku muu tykkää. Minusta se hauskuus on juuri siinä epäloogisessa edestakaisin hyppelyssä, sitä en muista mitä mainostavat.

Mutta tietysti, jos jatkavat samaa teemaa loputtomiin, alkaa kyllästyttämään. Ovat kai jo vähän mu

Mikset sitten laittanut viestiäsi tuon edellisen viestin perään, johon se loogisesti kuuluisi (kamalin ikinä), missä ollaan kanssasi samaa mieltä, vaan sellaisen viestin perään, jossa siitä tykätään.

Miksi kuvittelet, että joku hermostuu tällaisista mainoksia koskevista viesteistä?

Vierailija
9565/12402 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lapsttko kometoi kans tääl? "

Meinaatko, että sitä ei huomaa

Kirjoitustavasta päätellen ainakin joku alakoulun ensimmäisiä luokkia käyvä näkyy kommentoivan. "Lapsttko kometoi kans tääl?" ei vaikuta normaalijärkisen aikuisen tuotokselta. :D 

Vierailija
9566/12402 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Juu Pati Juu Mummo GILF ??

Vierailija
9567/12402 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄÄ HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ!

Kamalin ikinä!!!

Minä yllättäen tykkään

Mutta tietysti, jos jatkavat samaa teemaa loputtomii

Ko.mainos on mielestäni kamala, mutta makunsa kullakin.

Vierailija
9568/12402 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mainokset, joissa väitetään ilmaston pysähtyvän, kun ostaa heidän surkean tuotteensa.

Niin, harhaanjohtavaahan sellainen peli on! 

Vierailija
9569/12402 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että Cittari teki mammuttimarkkinoistaan ja niiden maskottimammutista pehmoleluja.

Vierailija
9570/12402 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että Cittari teki mammuttimarkkinoistaan ja niiden maskottimammutista pehmoleluja.

Häh!? Piilomainontaa aivan selkeästi!!

Vierailija
9571/12402 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄÄ HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ!

Kamalin ikinä!!!

Minä yllättäen tykkään

Se mainos, missä väistellään lautaa, on kamaala!

Vierailija
9572/12402 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7uutellllelelelelrleleleleen!!! Foodora, ja ja, ja ja uudelleen uudelleen uudelleen ja uudelleleleleleleleleleleen!!!

Vierailija
9573/12402 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidempi, sen ärsyttävämpi. Yleensä kaikki berocca ym. Tekopirteät vitamiinimainokset.

Tämä Paratabstabstabstabstabs-renkutus on ihan hirveä!

Vierailija
9574/12402 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Puu purkkamainoksessa! Se heliumvinkuna on yhtä mielyttävän kuuloista kuin kynnet liitutaululla.

Purkkamainokset on yleensä ollu aika tyhmiä 

Vierailija
9575/12402 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA, jossa se otus uikuttaa jostain kerhosta 

Vierailija
9576/12402 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI-operaattorin mainokset.

Vierailija
9577/12402 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panu-mainos

Naisen rinnat tulevat uniin...

-Armas 65v

Vierailija
9578/12402 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks se majoneesi helmanss tai mikä lie poistui :D se hokema i need something tms laulussa sai niin raivon partaalle et argh, hyi!

🎶Turning nothing in the something🎶 Siinä taidetaan laulaa, mutta samantekevää, tyhmä mainos!

Turn nothing into something.

Vierailija
9579/12402 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrian perhetila. Äiti on lasten kanssa kaupassa eikä tiedä että lapset huitelee vieraan miehen mukana perhetiloilla.

Vierailija
9580/12402 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stoppi ei petä vaikka vastassa olis ketä