Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12402)
Kaikki mainokset, joissa väitetään ilmaston pysähtyvän, kun ostaa heidän surkean tuotteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄÄ HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ!
Kamalin ikinä!!!
Minä yllättäen tykkään
Siinä ei piilomainosteta mitään, tai sitten olen liian tyhmä tajutakseni, mutta en ainakaan huomaa.
Hirvee rallatus. Ja miks se kuulostaa jotenkin ikävältä ja negatiiviselta? Sit ne edestakas nykivät tyypit, juu ei.
Niin no se olikin minun henkilökohtainen mielipide, että minua se ei ärsytä. Voithan sinä ärsyyntyä, mutta älä hermostu, jos joku muu tykkää. Minusta se hauskuus on juuri siinä epäloogisessa edestakaisin hyppelyssä, sitä en muista mitä mainostavat.
Mutta tietysti, jos jatkavat samaa teemaa loputtomiin, alkaa kyllästyttämään. Ovat kai jo vähän muuttaneetkin sitä.
Et sitten ymmärtänyt että minäkin olen täällä kommentoimassa oman mielipiteeni? Itse hermostuit siitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄÄ HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ!
Kamalin ikinä!!!
Minä yllättäen tykkään
Siinä ei piilomainosteta mitään, tai sitten olen liian tyhmä tajutakseni, mutta en ainakaan huomaa.
Hirvee rallatus. Ja miks se kuulostaa jotenkin ikävältä ja negatiiviselta? Sit ne edestakas nykivät tyypit, juu ei.
Niin no se olikin minun henkilökohtainen mielipide, että minua se ei ärsytä. Voithan sinä ärsyyntyä, mutta älä hermostu, jos joku muu tykkää. Minusta se hauskuus on juuri siinä epäloogisessa edestakaisin hyppelyssä, sitä en muista mitä mainostavat.
Mutta tietysti, jos jatkavat samaa teemaa loputtomiin, alkaa kyllästyttämään. Ovat kai jo vähän mu
Mikset sitten laittanut viestiäsi tuon edellisen viestin perään, johon se loogisesti kuuluisi (kamalin ikinä), missä ollaan kanssasi samaa mieltä, vaan sellaisen viestin perään, jossa siitä tykätään.
Miksi kuvittelet, että joku hermostuu tällaisista mainoksia koskevista viesteistä?
Vierailija kirjoitti:
"Lapsttko kometoi kans tääl? "
Meinaatko, että sitä ei huomaa
Kirjoitustavasta päätellen ainakin joku alakoulun ensimmäisiä luokkia käyvä näkyy kommentoivan. "Lapsttko kometoi kans tääl?" ei vaikuta normaalijärkisen aikuisen tuotokselta. :D
Onks Juu Pati Juu Mummo GILF ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄÄ HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ!
Kamalin ikinä!!!
Minä yllättäen tykkään
Mutta tietysti, jos jatkavat samaa teemaa loputtomii
Ko.mainos on mielestäni kamala, mutta makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset, joissa väitetään ilmaston pysähtyvän, kun ostaa heidän surkean tuotteensa.
Niin, harhaanjohtavaahan sellainen peli on!
Tuli mieleen, että Cittari teki mammuttimarkkinoistaan ja niiden maskottimammutista pehmoleluja.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, että Cittari teki mammuttimarkkinoistaan ja niiden maskottimammutista pehmoleluja.
Häh!? Piilomainontaa aivan selkeästi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄÄ HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ!
Kamalin ikinä!!!
Minä yllättäen tykkään
Se mainos, missä väistellään lautaa, on kamaala!
7uutellllelelelelrleleleleen!!! Foodora, ja ja, ja ja uudelleen uudelleen uudelleen ja uudelleleleleleleleleleleen!!!
Vierailija kirjoitti:
Mitä pidempi, sen ärsyttävämpi. Yleensä kaikki berocca ym. Tekopirteät vitamiinimainokset.
Tämä Paratabstabstabstabstabs-renkutus on ihan hirveä!
Vierailija kirjoitti:
Anna Puu purkkamainoksessa! Se heliumvinkuna on yhtä mielyttävän kuuloista kuin kynnet liitutaululla.
Purkkamainokset on yleensä ollu aika tyhmiä
DNA, jossa se otus uikuttaa jostain kerhosta
Panu-mainos
Naisen rinnat tulevat uniin...
-Armas 65v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks se majoneesi helmanss tai mikä lie poistui :D se hokema i need something tms laulussa sai niin raivon partaalle et argh, hyi!
🎶Turning nothing in the something🎶 Siinä taidetaan laulaa, mutta samantekevää, tyhmä mainos!
Turn nothing into something.
Atrian perhetila. Äiti on lasten kanssa kaupassa eikä tiedä että lapset huitelee vieraan miehen mukana perhetiloilla.
Stoppi ei petä vaikka vastassa olis ketä
En tiedä ärsyttävyydestä, mutta sen tiedän etten osta mainosten enkä puhelinmyynnin kautta mitään.