Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12402)
Todella hkkk....i want it prises blow my mind...yääk..ny meikä mutterri lähtee..shittari hoitaa..jneee..
TTK:tä ennen aina tulee Aleksandria-pankin "rikkaudesta lajiin". Se on niin huono!!
Vierailija kirjoitti:
Talipallo-propaganda Maikkarilla joka välissä. On hankala katsoa mitään Maikkarin ohjelmaa, kun inhoaa Talipalloa.
Sen nimi on Tanhupallo, ei Talipallo!
Vierailija kirjoitti:
Stoppi ei petä vaikka vastassa olis ketä
Tuossa oli hyvät kannut
Se kehä pään päällä mainos. Se rokkiukko taitaa ostaa punalaputettuja vain halpojen hintojen takia!
Valion green&gold- mainos. Se nainen on niin ärsyttävän näköinen.
Pekka Poudan todella huono, huono imitaatio dna pinkit päivät.
Uusi Pågenin mainos on niin karmea, että sanat eivät riitä. Ei riitä kyllä järkikään ymmärtämään, että jotkut ovat tällaisen mainoksen onnistuneet suunnittelemaan, jotkut tekemään ja vielä jotkut hyväksymään.
Tiputan puolukoita, se on mun supervoima.
Siis suoraan sanottuna hyi helevetti!
Vierailija kirjoitti:
Aterian uusin perhetila-mainos. Eivät sitten ole löytäneet yhtään vastenmielisempiä kersoja siihen mainokseen.
Onko mustia lapsia eksynyt perheeseen?
Ärsyttävän monotoninen nainen joka sanoo ostaisitko auton ilman turvavöitä. En edes tiedä mikä mainos, kanava vaihtuu kun naisen naama ilmestyy ruutuun.
Gold & Green. Nainen ahmii ja maiskuttaa. HYI!!
Nissan Qashqai mainos. Pakko kääntää kanavaa.
Karmea se pinkki päivä Pouta-imitaatio!!
Atria järjestää töitä suomalaisille. Kyllä joo, niin kuin kardiologeille ja sydänkirurgeille.
Sinä oletkin ilmeisimmin olio, joka äännähtelee erittäin oudosti.