Google ei toimi, en pysty etsiä netistä mitään
Tuossa on tuo nappi missä lukee että en ole robotti, kun sitä painaa tulee "Yritä myöhemmin uudelleen
Tietokoneesi tai verkkosi saattaa lähettää automaattisia kyselyitä. Emme voi käsitellä pyyntöäsi juuri nyt käyttäjiemme suojaamiseksi. Lisätietoja saat ohjesivultamme."
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
ETSIMÄÄN
Miten voin etsiä ongelmaa kun Google ei toimi? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Bing? Duckduckgo? Yahoo?
Mitä nämä on? Yahoosta olen kuullut, muistaakseni joku sähköposti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bing? Duckduckgo? Yahoo?
Kokeilehan kirjoittaa osoitekenttään bing.com, duckduckgo.com, tai vaikka yahoo.com ja hämmästy.
Toimii se, sulla on solmussa joten sulje selain tai paremmin poista historia ja käynnistä koko kone uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile yandex.com selainta
Ei helvetissä, mitään yan... alkuista ie pidä käyttää, ne on venäjän vakoilujuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ETSIMÄÄN
Miten voin etsiä ongelmaa kun Google ei toimi? Ap.
Kyllä ihmisen pitäisi osata kirjoittaa ilman Googleakin.
mitä tapahtui muuten vanhalle kunnon Altavistalle, vieläkö se hakukone on hengissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bing? Duckduckgo? Yahoo?
Kokeilehan kirjoittaa osoitekenttään bing.com, duckduckgo.com, tai vaikka yahoo.com ja hämmästy.
En uskalla mennä noille ulkolaisille sivuille, onko mitään .fi päätteisiä sivuja? Kuten google.fi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bing? Duckduckgo? Yahoo?
En uskalla mennä noille ulkolaisille sivuille, onko mitään .fi päätteisiä sivuja? Kuten google.fi? Ap
Provohan tämä, mutta Google ei ole suomalainen, vaikka sillä on myös suomalainen .fi-domain.
Vierailija kirjoitti:
mitä tapahtui muuten vanhalle kunnon Altavistalle, vieläkö se hakukone on hengissä?
Aaa, siitä tuli Yahoo, tai osa sitä...
-11 vastaa itselleen
Vierailija kirjoitti:
Kokeile yandex.com selainta
Yandex.com on hakukone eikä selain, ja hyvin huono sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilin.
Eikö selaimessasi ole google-palkkia vaikka avaisit uuden tyhjän välilehden?
Vierailija kirjoitti:
Eikö selaimessasi ole google-palkkia vaikka avaisit uuden tyhjän välilehden?
Tulee hakupalkki mutta kun siitä yrittää etsiä jotain niin tulee se robottivaroitus. Ap
ETSIMÄÄN