Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12319)

Vierailija
921/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danish gay mainos. Hyiii...

Vierailija
922/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IF ja Gillette mainokset, jossa se i am only human after all biisi. Surkea kappale

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung ja Kimi & Minttu :D siis niin huonoa näyttelemistä, että ihan hävettää. Naurattaa aina se vesi roiskuu -kohta, jossa Minttu muka toruu Kimiä ”Kimii”, mutta se kuulostaa siltä kun väsynyt ja lopen uupunut äiti yrittäisi torua, muttei ihan jaksa loppuun asti.

Vierailija
924/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkkärin chipotle mainos (matkkii jotain selviytyjiä lol): "mä oon ollu neljä päivää ilman ruokaa, mä en kestä!!!!"

Sitten tulee pelastus kun saa mäkin roskaruokaa eteensä niin kaikki tanssii ja hyppii kun vähämieliset. Ja taustalla tietenkin joku wannabe-latinopimputus. Siis voi pyhä sylvi.

Korjaan: "kuvittele neljä päivää ilman ruokaa. Mä oon niiiiin loppu!!!"

Chipotlebileet!! Ja yhtäkkiä jostain tupsahtaa se hyppivä porukka sekoilemaan ja alkaa se wannabe- latinopimputus.

Hyvää ei kannata odottaa... hohhoijakkaa.

Just tuli äsken vitoselta kesken lätkämatsin. 😡

Vierailija
925/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkkärin mainos missä kiukuttelevat kakarat saa kiukuttelustaan palkkioksi ateriat.Ja se typerä papadaada laulu pakottaa aina laittaan telsu äänettömälle.

Joo, itseä ärsyttää myös tuo miten lapset lahjotaan happymeal-aterialla hiljaisiksi.

Olisi ollut vaikka sellainen missä lapsi on siivonnut vaikka huoneensa tai muuten käyttäytynyt hyvin ja sen takia saa happymeal-aterian.

Toinen mainos mikä ärsyttää, niin se vessa/talouspaperi-mainos missä on se karvainen hömelö örkki tai peikko.

En ikinä ole ymmärtänyt sen otuksen tarkoitusta, lapsen ymmärrän jos halutaan mainostaa tyyliin että lapsikin se osaa.

Mulle tulee siitä örkistä aina mieleen, että sillä on niin pehmeä turkki että siihen voisi vaikka pyyhkiä per*eensä kuten siihen mainostettavaan vessapaperiin. :D sama lambin mainoksissa jossa on se karitsa osoittamassa, että on niin pehmeää aivan kuin pyyhkisi karitsaan perziinsä!

Vierailija
926/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lääkefirmojen pakkopaitaan puetut poliitikot ovat oksettavia.

Vierailija
927/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaalimadon mainokset, jossa firma kertoo olevansa _todennäköisesti_ Suomen seksikkäin verkkokauppa. Miksi minun kuluttajana pitäisi ostaa heiltä, jos eivät edes itse ole varmoja, josko kilpaileva lafka olisi sittenkin parempi?

Se on laitonta esittää mainoksissa ehdottomia väittämiä asioista, mitä ei ole tieteellisesti todistettu. Siksi nämä "lievennykset".

Vierailija
928/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkkärin mainos missä kiukuttelevat kakarat saa kiukuttelustaan palkkioksi ateriat.Ja se typerä papadaada laulu pakottaa aina laittaan telsu äänettömälle.

Joo, itseä ärsyttää myös tuo miten lapset lahjotaan happymeal-aterialla hiljaisiksi.

Olisi ollut vaikka sellainen missä lapsi on siivonnut vaikka huoneensa tai muuten käyttäytynyt hyvin ja sen takia saa happymeal-aterian.

Toinen mainos mikä ärsyttää, niin se vessa/talouspaperi-mainos missä on se karvainen hömelö örkki tai peikko.

En ikinä ole ymmärtänyt sen otuksen tarkoitusta, lapsen ymmärrän jos halutaan mainostaa tyyliin että lapsikin se osaa.

Mulle tulee siitä örkistä aina mieleen, että sillä on niin pehmeä turkki että siihen voisi vaikka pyyhkiä per*eensä kuten siihen mainostettavaan vessapaperiin. :D sama lambin mainoksissa jossa on se karitsa osoittamassa, että on niin pehmeää aivan kuin pyyhkisi karitsaan perziinsä!

No niin ne on tarkoitettukin, aivan oikein oivallettu.

Vierailija
929/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatar on Forumissa

Forumissa Mannerheimintiellä

Auki joka ilta kello kahdeksaan

Ajatar on Forumissa

Vierailija
930/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caffino - kahvi hieno

Costa Rica - kahvi vahva

Lenita: Costa Rican maku on niin ihanan pehmeä

Hanski: Itse olet ihanan pehmeä

Vierailija
931/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahavat tulloo

ja helemat paukkuu

Vierailija
932/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella 80-luvulla paikallisradiossa mainostettiin jatkuvasti että

No täällä Jaska moro!  

Ja sitten lätinää jostain ruokatarjouksista.  En muista, minkä kaupan mannekiini "Jaska" oli mutta melkoinen korvamato tuo mainos oli useille tutuille.

Vierailija
933/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti ärsyttävin mainos, jota en voi enää edes katsoa, on se, missä joku mimmi, tai muu oletettu, tulee hissiin luurit päässä ja painelee kaikki kerrokset itseensä tyytyväisen näköisenä. Siinä hahmossa on vain jotain niin vastenmielistä.

934/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telian mainos jossa ratsastetaan suomalaisuudella vaikka kyseessä monikansallinen yhtiö. Toinen ärsyttävä on myös Telian mainos jossa Telian asiakas saa värikkään jättijäätelön kioskilta kun muut asiakkaat joutuvat tyytymään pieneen ja ankeaan valkoiseen jäätelöön.

Telialla menee huonosti! 

Vierailija
935/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on luvassa TUHTI JOULU! Sopis ennemmin ruokakaupan mainosbiisiksi kuin Verkkokaupan.

Vierailija
936/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-market, oman kylän kauppa

Vierailija
937/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joulumainos, missä homoisät ja tummia lapsia. Mistä hemmetistä idea on tullut?

Tasa-arvosta?

Vaihda kanavaa jos ei miellytä.

Vierailija
938/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Always läskiperse piruetteineen, yök

Ja sinä olet normaalipainoinen, joka hallitset kaikki mahdolliset kuviot?

Vierailija
939/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita kenen pää ei kestä näitä supermarketin mainoksia, varsinki nää joulumainokset, ei pelkästään tvssä näytettävät vaan esim instassa tulee jatkuvaan tämä ruma kolmiopää akka vastaan ruman virnistyksensä kanssa🤬 Onkohan tähän mainokseen etsitty mahdollisimman rumaa ihmistä?

Samoin verkkokaupan hörökorva akka🤮

Oliko tarkoitus arvostella mainoksia vai niissä esiintyviä?

Vierailija
940/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi sanoa ärsyttävintä, koska kaikki ärsyttää. Nykyään mainoksissa on jotain ihmeellisiä sössöttäjiä ssssuhisuttamassa ja ja söpöttämässä!!!!

Ei meistä kukaan lausu äänteitä täydellisesti, se kun on mahdottomuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan