Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12319)
Uusi Pamol-F on tehty ihan tahallaan mahdollisimman ärsyttäväksi, että jäisi ihmisten mieleen.
Kirkkaanpunainen tausta, erittäin ruma piirustus rumasta kipeästä lapsennaamasta keikkumassa ja hokeva renkutus päälle. Raivostuttava!
Se joku kosmetiikkamainos jossa ilman hiuksia esiintyvä ilmeisesti naisoletettu irvistää järkyllä tavalla, todella ärsyttävä ilme!
En tykkää pepsi max mainoksesta missä se jätkä toljottaa iso suu ammollaan.
Tokmannin mainos missä herra tokman jeesaa pukkia on mielestäni paras<3
Vierailija kirjoitti:
Tuo Tokmannin mainos on kyllä ihana. Toinen hyvä mainos on se "oi kuinka ihanaa lemmikin elämä on" ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Tokmannin mainos on kyllä ihana. Toinen hyvä mainos on se "oi kuinka ihanaa lemmikin elämä on" ❤️
Et oo tosissas?! Siinä on maailman ärsyttävin musiikki ja sanoitukset, jotka kuulostaa just siltä että on vaan suoraan käännetty toisesta kielestä eikä mietitty yhtään, sopiiko ne vai ei. Aivan kauhea.
Mua ärsyttää Citymarketin mainos "kiltin joulu". Mikä hemmetin kiltin joulu? Samoin joku teleyhtiö mainostaa kilttejä hintoja. Oon miettinyt, onkohan näillä ollut sama mainostoimisto, jossa joku mainosten suunnittelija on fiksaantunut tuohon kiltteyteen.
Se Lidlin ja mielenterveys-jonkun yhteinen mainos yksinäisyydestä on koskettavuudessaan niin huikea, etten pysty katsomaan sitä ollenkaan. Siis se, missä vanha mies juttelee puunuken kanssa ja sitten se nukke "kuolee" :(
Miksei tokmannin mainoksessa voi olla tunnelmallista Jouluista kappaletta vaan sitten rehvakas rekkamiesten kappale lamoineen tunnelmaa kohottamassa?
Verkkokaupan mainokset vain hiukan vinksahtaneella tavalla seksikkäitä läähätyksineen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen hyvä mainos on se "oi kuinka ihanaa lemmikin elämä on" ❤️
Et oo tosissas?! Siinä on maailman ärsyttävin musiikki ja sanoitukset, jotka kuulostaa just siltä että on vaan suoraan käännetty toisesta kielestä eikä mietitty yhtään, sopiiko ne vai ei. Aivan kauhea.
Ai kamala! Onkstää se laulurenkutus, mikä alkaa "syön kaikenlaista, oon aina mukana..."? Mä saan siitä niin aggressiivisia inhopuistatuksia, että lennähdän vaihtamaan kanavaa nanosekunnissa. Kerran erehdyin kuuntelemaan loppuun asti. Se sanoituksen kömpelyys oli niin törkeää kielen ra1skausta, että traumatisoiduin kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin k-marketeissa käynnin niiden ärsyttävien mainosten takia.
Et lopettanut. Eikä kukaan teistä alapeukuttajistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Oreo-mainos on outo. Aikuinen mies alkaa tanssia pikkutytön kanssa. Eivät ole sukua. Miehellä on ilkeä katse.
Mistä sinä heidän sukulaisuussuhteensa tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Miksei tokmannin mainoksessa voi olla tunnelmallista Jouluista kappaletta vaan sitten rehvakas rekkamiesten kappale lamoineen tunnelmaa kohottamassa?
Ei se lamakaan mitään, mutta Konginkankaasta tulee aina se bussiturma mieleen.
"Lopetin käymisen/käyttämisen..."
Mikäs siinä, mutta itse en ainakaan tykkäämääni paikkaa tai tuotetta boikotoisi vain ärsyttävän mainoksen takia. En myöskään tee ostopäätöstä hauskan mainoksen takia, vaan tuotteen ominaisuuksien ja tarpeideni.
Zalando. Aika on meidän??? Mitä ihmettä siinä vapinalla ynnä muulla nyhräyksellä yritetään sanoa? Ja IF! Ovatko vakuutusmaksut niin kovia, ettei enää ole varaa vaatteisiin? Häh?
Joskus tulee sellaisia henkilökohtaisia mainoksia jotka liittyy siihen, että on pakko hyväksyä evästeet jotka eivät kiinnosta. Sain jälleen mtv ´n viestin jossa ovat huomanneet, että en ole ladannut mtv-palvelun sovellutusta smart TV:lleni!
Tässä viisi syytä, miksi isolta ruudulta katsominen kannattaa. -> sitten on ne syyt mainittu. Pakko myöntää etten ymmärrä mainosta koska katson ohjelmia läppärin kautta. Jos mtv näkee etten ole jotain ladannut isoon ruutuun, niin mikseivät sitten näe ettei minulla ole isoa TV-ruutua jonne lataan mitään taikka katsoisin TV:n kautta. Kyselee hämmentynyt tytteli. Toivoisin järkeä noihin eväste pakotteisiin. Enemmän aitoja realistisia valintoja jotta välttyisi turhakkeilta molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin k-marketeissa käynnin niiden ärsyttävien mainosten takia.
Et lopettanut. Eikä kukaan teistä alapeukuttajistakaan.
Ei täällä ees ole K-marketia kovin lähellä, että ei tosiaan vaadi muuta, kuin etten vaan erikseen mene sinne. Kyllä lopetin.
Aikoinaan lopetin myös sloggien ostamisen, kun niillä oli ihme markkinointikikka, että lähetä perseenkuva tänne ja ihmisethän lähetti niitä tuhansittain. Päätin, että eivät tuo ihmisten perseenkuvat mitään lisäarvoa mun alushousuille ja lopetin asiakkuuteni. Äitini lopetti myös.
Ja siinä ne boikotoinnit sitten olivatkin.
Ärsyttää se typerä käsillä tehty sydänkuvio joka pitää olla vähän joka toisessa mainoksessa. Sitä ennen piti olla aina peukalot pystyssä.
Sairaan pitkä Atrian joulumainos jossa vielä lopussa osoite mistä voi katsoa koko videon! Taustana joku poika ja tyttö laulavat tai pihisevät oikeastaan mitättömän voimattomilla ja ohuilla äänillä Joulumaata.
Vierailija kirjoitti:
Zalando. Aika on meidän??? Mitä ihmettä siinä vapinalla ynnä muulla nyhräyksellä yritetään sanoa? Ja IF! Ovatko vakuutusmaksut niin kovia, ettei enää ole varaa vaatteisiin? Häh?
Se Zalandon mainos on ahdistava.
Aina joulun alla tulee joku suklaamainos, jossa emäntä saa sohvalla lähes ork*n kun syö suklaata.
Nyt täytyy myöntää, että Lidl´in "prinsessa" mainos. Sitten on se jossa lehmiasussa mies tulee ja mesoo jotain. En tiedä mitä mainostaa. Olen pahoillani tästä, sillä tykkään mainoksista ja odotan niitä paperiversioina postiluukusta kotiinkin.