Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12319)

Vierailija
901/12319 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikotien jyrsijännäköinen pariskunta.

Anteeksi.

Vierailija
902/12319 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mainokset, joissa lässyttää joko nainen tai lapsi, ihan tuotteesta riippumatta. Kanava vaihtuu heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/12319 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mainokset, joissa lässyttää joko nainen tai lapsi, ihan tuotteesta riippumatta. Kanava vaihtuu heti!

Tai mies. Ihan kuka vaan joka lässyttää. Samoin hennolla äänellä herttaisesti laulaminen tai lasten laulaminen - heti vaihtuu kanava.

Vierailija
904/12319 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instrumentarium alla incluced teennäinen kaikin puolin ja ruma malli

Vierailija
905/12319 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvat kaalimatomainokset radiossa. Aaargh. Eikö niille vois jo perustaa oman kanavan?

Vierailija
906/12319 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisuren mainokset niin yöööök imeliä, niin tönkköä keskustelua. Onneksi ei oo pitkiin aikoihin näkyny, se yks versio ei montaa kertaa ees tullu ulos. Totesivat varmaan itekkin sen niin tökeröksi ja noloksi.

Vierailija
907/12319 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin k-marketeissa käynnin niiden ärsyttävien mainosten takia.

Et lopettanut. Eikä kukaan teistä alapeukuttajistakaan.

Ei täällä ees ole K-marketia kovin lähellä, että ei tosiaan vaadi muuta, kuin etten vaan erikseen mene sinne. Kyllä lopetin.

Aikoinaan lopetin myös sloggien ostamisen, kun niillä oli ihme markkinointikikka, että lähetä perseenkuva tänne ja ihmisethän lähetti niitä tuhansittain. Päätin, että eivät tuo ihmisten perseenkuvat mitään lisäarvoa mun alushousuille ja lopetin asiakkuuteni. Äitini lopetti myös.

Ja siinä ne boikotoinnit sitten olivatkin.

Tuskin sitten kävit siellä usein aiemminkaan. Eli käytännössä et mainoksen takia lopettanut ;)

Vierailija
908/12319 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mainokset ovat turhia

Vierailija
909/12319 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl tunki viime vuoden youtubeen kesälaif kidutusbiisin. Nollabudjetilla tehty ja tuli mulle joka videossa. Kestää yli kolme minuuttia. Aloitin silloin lidl boikottini vaikka lähin isompi kauppa.

Vierailija
910/12319 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pikkuhousunsuoja mainokset. Ja vielä ihmeellisellä sössöttävällä äänellä.

Vierailija
911/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman rahatkin riittää rallatus, no kun eipä vaan riitä,vit....lua köyhille mainos

Vierailija
912/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman radiomainokset, missä se mies on aina se tunari joka tilaa puhelimitse vaimoltaan tavaraa Prismasta, kun oli vähän mokaillut.

Itseäni huvittaa tämä ettei kukaan vingu miesten halventamisesta. 

K-kaupan tv-mainokset jossa se mies puhuu honottamalla, taitaa olla eräs varsin tunnettu näyttelijä, mutta en saa nyt nimeä mieleen.

Vierailija
913/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki mainokset ärsyttää ihan tasapuolisesti.

Siis telkkarista tulee muutenkin nykyään vain pelkkiä "toiveuusintoja" paitsi siinä vaiheessa kun ne pyörii viidettä kertaa samalla viikolla ja sitten tietää, että ne samat elokuvat tai jaksot näytetään taas ensi viikolla, ne ei enää ole toiveuusintoja vaan pakkosyöttöä.

Siis kuka jaksaa katsoa esim. jotain ihmemiestä tai frendejä? kohta ne varmaan päräyttää miami vicen tai jonkun muun ajansyömän rainan telkkariin. Ja sitten puolet katseluajasta on mainoksia jotka jengi jo osaa ulkoa. Siis oikeesti, eikö riitä, että se mainos näytettäis kerran elokuvan aikana? Ei, sitä toistetaan joka mainoskatkolla ja monta kertaa päivässä.

Toinen ärsyttää, että iltalehdissä on niitä videoklippejä, joita pääsee katsomaan vasta kun on katsonut usein yhtä pitkän mainosklipin. Ihan noiden ärsyttävien mainosten takia jätän monesti ne klipitkin katsomatta.

Vierailija
914/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkko.com ja se sama räprallatus ja nyt se muija jonka pää nykii sen tahtii, vaihtas jo levyä ees...

Vierailija
915/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimadon mainokset, jossa firma kertoo olevansa _todennäköisesti_ Suomen seksikkäin verkkokauppa. Miksi minun kuluttajana pitäisi ostaa heiltä, jos eivät edes itse ole varmoja, josko kilpaileva lafka olisi sittenkin parempi?

Vierailija
916/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikissa mainoksissa ja televisio-ohjelmissa täytyy aina olla joku BB-talossa tai muulla yhteiskunnallisesti merkittävällä tavalla kunnostautunut kiintiövähemmistöseksuaali.

Vierailija
917/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin chipotle mainos (matkkii jotain selviytyjiä lol): "mä oon ollu neljä päivää ilman ruokaa, mä en kestä!!!!"

Sitten tulee pelastus kun saa mäkin roskaruokaa eteensä niin kaikki tanssii ja hyppii kun vähämieliset. Ja taustalla tietenkin joku wannabe-latinopimputus. Siis voi pyhä sylvi.

Vierailija
918/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se radiomainos, jossa Huutokauppakeisari mainostaa sitä Seiska lehteä.

Vierailija
919/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot Lips mainokset joissa hoetaan: Minä tulen, sinä tulet, pidetään huolta joulun tulemisista.

Vierailija
920/12319 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito oikea hartwalin jaffa, aito oikea hartwalin jaffa, aito oikea hartwalin jaffa. Mainoksen ansiosta ollut boikotissa tässä perheessä jokusen vuosikymmenen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi