Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12372)
Kaikki biltemat: meikämandoliini, meikämansikka - yöööökkk
Motonetin jossa perheellä on ylipieni silakan värinen sokota karvalakkivarusteilla. Silakan värisen kulkuneuvon näkeminen jo alkaa kyrsiä.
Liikenteessä jo huomaa, että nykyisten silakan väristen autojen omistajien esi-isät ajoivat jo 1000 ekr halvaantuneilla norsuilla ja kuolleilla aaseilla.
Semmosen takana liikennevaloissa voi melkein ruveta picnikille keskellä risteystä.
Miksi tehdään tarkoituksella ärsyttäviä mainoksia? Juu jäähän ne mieleen. Mutta ei niinkuin mainostaja haluaisi. Eli kaikki ärsyttävien mainosten firmat menee poikottiin. Hesburgerissa en ole käynyt majoneesi mainosten jälkeen. K-kaupoissa en enää käy, vaikka olisi lähin kauppa. Sanoin juuri irti 50 firman liittymää Telialta.
Paras mainos olisi:" Tässä tuote x. Hinta x euroa. Saa paikasta x. Kiitos"
Burger Kingin "hyvä tuli" -mainokset on esimerkki "hyvällä tavalla" ärsyttävästä mainoksesta. Ne stoorit esimerkiksi planeetasta, jolla ei ole keksitty tulta, on vain huvittavia.
Telia-mainoksen näyttelijöissä ei ole vikaa, mutta ajatus lasten tekemisestä laiteriippuvaisiksi ja perheen pomoiksi on paitsi ärsyttävä, liian lähellä oikean elämän haasteita ja siksi jopa ahdistava.
Onko lähtijöitä mökille?
Helvetti että menee hermo tuohon mainokseen.
Ne kaikki. Telkusta ihan mikä tahansa muu kanavva kuin sellainen, joka näyttää mainoksia, niiden mainosten ajaksi.
Telian mökille lähtijät. Tekis mieli vaihtaa liittymää.
Gigantin juokseva nainen.
Kesä alkaa k:lla.
Ja kaikki joka ikisellä mainoskatkolla, aaaaaargh!
DNAn mainokset on vuosia olleet ärsyttäviä, mutta tämän kesän Telia-mainos lyö kyllä kaikki laudalta ARGHHH!!
Vierailija kirjoitti:
Burger Kingin "hyvä tuli" -mainokset on esimerkki "hyvällä tavalla" ärsyttävästä mainoksesta. Ne stoorit esimerkiksi planeetasta, jolla ei ole keksitty tulta, on vain huvittavia.
Telia-mainoksen näyttelijöissä ei ole vikaa, mutta ajatus lasten tekemisestä laiteriippuvaisiksi ja perheen pomoiksi on paitsi ärsyttävä, liian lähellä oikean elämän haasteita ja siksi jopa ahdistava.
Ah, ihanan rakentavaa analyysia edes joltain! Kiitos!
Pepsodentin uusi hymyntekeväisyys-mainos.
Ärsyttää nuo tekemällä tehdyt uudissanat mäkkärillä oli mikä lie yhdemmäisyys joku aika sitten ja prisman halpuutus.
Ja hymyileminen ei ole mikään supervoima.
Vierailija kirjoitti:
Kirja kirja kirja. Kakarat ovat varsinaisia ällöjä.
Eikö se ole hyvä että lapsi on innoissaan lukemisesta? Suloinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Pepsodentin uusi hymyntekeväisyys-mainos.
Ärsyttää nuo tekemällä tehdyt uudissanat mäkkärillä oli mikä lie yhdemmäisyys joku aika sitten ja prisman halpuutus.
Ja hymyileminen ei ole mikään supervoima.
Kyllä se on. Sinullekin näyttää olevan niin vaivalloista että.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä se Fygge- mainos. Olikohan damske bankin. Fygge, tosi suomalainen sana. Ärsyttävä.
Juuri tuo Fygge-mainos oli mitä mietin, mutta en muistanut sanaa. Kun näin ekan kerran vai kuulinko radiosta peräti, en tajunnut yhtään, mitä mainostetaan. Jotenkin se assosioituu hyggeen, joka on täysin eri asia. Hygge fygge. Ei ainakaan ala tehdä mieli mennä asiakkaaksi johonkin fygge-pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä se Fygge- mainos. Olikohan damske bankin. Fygge, tosi suomalainen sana. Ärsyttävä.
Juuri tuo Fygge-mainos oli mitä mietin, mutta en muistanut sanaa. Kun näin ekan kerran vai kuulinko radiosta peräti, en tajunnut yhtään, mitä mainostetaan. Jotenkin se assosioituu hyggeen, joka on täysin eri asia. Hygge fygge. Ei ainakaan ala tehdä mieli mennä asiakkaaksi johonkin fygge-pankkiin.
siinä on kai ideana juuri se hygge-sanan väännös
IS:n leikkaussali. Yksinkertaisesti vaan paska. Huono idea ja huonosti tehty. Ärsyttävä dubbaus ja näytteleminen. Mikään muu ei ärsytä tällä hetkellä yhtä paljon, vaikka lapseksi muunnettu aikuisnäyttelijän ääni k-supermarketin mainoksissa pääsee lähelle. Ne on sentään muuten hyvin kirjoitettu ja idea fressi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Telia mies on niin kuuma! Paljon parempi kuin tämän ketjun "koska minä haluan haukkua säälittävästi" tyypit.
Valkoinen taikinanaama
Otan osaa siihen, että koet ahdistusta ulkonäköösi liiityen. Mutta se ei oikeuta haukkumaan muita. Ei vaikka ajattelisit "koska minä haluan". Sellainen on katsos itsekästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Telia mies on niin kuuma! Paljon parempi kuin tämän ketjun "koska minä haluan haukkua säälittävästi" tyypit.
Valkoinen taikinanaama
Otan osaa siihen, että koet ahdistusta ulkonäköösi liiityen. Mutta se ei oikeuta haukkumaan muita. Ei vaikka ajattelisit "koska minä haluan". Sellainen on katsos itsekästä!
Mitä ihmettä sössötät?
Samaa voisi kysyä sinulta?
Ihan turha valittaa jos tuntuu pahalta kun toinen tilaa ruokaa, jos on itse valmis haukkumaan.
Se on vaan mainos. Ei tarvi ottaa niin vakavasti.