Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12896)
Se "koska minä haluan" - vaikeampaa keksiä huonommin aikaan sopivaa typerää slogania.
Telian tekopirteä perheenisä mainoksessa "onko lähtijöitä mökille?" Lahjoo perheen lähtemään mökille uusilla liittymillä. Ööö... ei näin.
Onko lähtijöitä mökille?
Tää Telian mainos, missä mies huutelee autosta naamaa typerästi väännellen.
Musta se Telian mainos on hyvä. Kertoo hyvin nykyajasta.
Mitä vikaa on ruuan haluamisessa?
Power-mainokset. Kastroitu mölli kimittää.
Se Apetina mikälie mainos, jossa sen Anni jonkun ärsyttävä ääni. "Oi kyllä" .
Lisäksi pakko mainita puistattava always-luistelija sekä kulta katriinan "suomalaiset" kahvikursailijat.
Todella HOK. Vaihdan kanavaa
Se kun Taneli Mäkelä kyselee miltäs se teidän se ja se juhla maistuu?
Vierailija kirjoitti:
Ne S-ryhmän mainokset, joissa ollaan olevinaan joissakin bileissä. Aikaisempien mainosten pomo, joka torjuu bonus-Sepon rumasti aina, on olevinaan niin rentoa grillaajaa, mutta on yhtä notkea kuin rautakanki. Ja mistähän laitoksesta nuo neljä takkupäätä on palkattu muka bändiksi? Taidan lopettaa jäsenyyteni, kun rahat tuhlataan turhuuteen ja typeryyteen.
Ne Taneli Mäkelän kysymykset "Miltä maistuu ..." alkavat tuntua jo ihan mukavilta.
😂 😂
Minä taaa tykkään siitä näyttelijästä siinä mainoksen pääosassa.
Finnairin mainos, jossa harvahampainen 2,5/10-nelisilmänörtti matkustaa tapaamaan viehättävää 8,5/10-naista, joka vieläpä vaikuttaa ilahtuvan moisen olmin näkemisestä. Edes jonkinlainen yhtymäkohta todellisuuteen olisi paikallaan mainoksissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei muuten kortsuja mainosteta? Sukupuolitaudit lisääntyneet. Kuukautissuojiakaan ei mainosteta samoin kuin ennen. Naisten intiimivoiteita on alettumainostamaan. Miesten intiimialueelle ei mainosteta mitään.
Taas oli tullut uusi voide ja mainoksessa oikein esiteltiin, mitä kaikkea eritettä naisen alapäässä voi olla. Oli kusta, hikeä jne. Sairasta. Mikä siinä naisen pillussa, niin paljon mainostajia kiinnostaa?
Se siinä kiinnostaa että sillä voi tehdä paljon rahaa. Naiset ovat muutenkin suurimpia kuluttajia ja ostopäätösten tekijöitä, siksi heitä rahastetaan kaikesta mahdollisesta.
Joo ei. Tämä toimii juuri päinvastoin. Vai luuletko, että naiset ryntäävät ostamaan näitä tuotteita nähtyään nämä mainokset?
Nyt tuli muuten siistitty versio tuosta aiemmin mainitsemastani uudesta mainoksesta, jossa kerrottiin mitä kaikkea eriteittä naisten alapää voikaan sisältää.
Kyllästyttää ihan oikeasti tämä, että pillu lanseerataan joksikin hankalaksi käsitelväksi ongelmaksi, joka jatkuvasti tihkuu ja tursuaa eritteitä, joille pitää tehdä jotain.
Oikeastihan tuo ei ole totta. Nainen, joka huomaa alapäässään ongelmia, menee lääkäriin.
No eikö sieltä melkein koko ajan jonkin sortin eritettä tihku ihan vaikka kaikki on kunnossakin?
Typerä todella HK ihmisten älyä aliarvioiva.
Minä nipotan mainoksista. Koska minä haluan!
Minä haukun mainosten ihmisiä rumiksi. Koska minä haluan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paasaan luentosalissa kirjoitti:
OP vetää kyllä pohjat hyvesignalisoinissa.
Tämäkin on katsojien aliarviointia. Toki siinä samalla on tuuttattu lähes kaikki vähemmistöt, joihin nuoret voivat tarttua ollakseen "hyviä ihmisiä".
*
Ja sitten "Meidän tulevaisuus tulee olemaan erilainen ku ykskään tulevaisuus aiemmin." Tämä lause särähtää korvaan aina koska tällä vähätellään muita sukupolvia ja heidän ongelmiaan.
Joo, eihän kato ne maailmansotia käyneet ja niiden jälkeen kaiken uudelleen rakentaneet sukupolvet tiedä vaikeuksista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Finnairin mainos, jossa harvahampainen 2,5/10-nelisilmänörtti matkustaa tapaamaan viehättävää 8,5/10-naista, joka vieläpä vaikuttaa ilahtuvan moisen olmin näkemisestä. Edes jonkinlainen yhtymäkohta todellisuuteen olisi paikallaan mainoksissakin.
Joo, ei tulisi paria näistä tosielämässä.
Ponnahdus mainokset/ kyselyt , kun katson asuntoja etuovi.comista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paasaan luentosalissa kirjoitti:
OP vetää kyllä pohjat hyvesignalisoinissa.
Tämäkin on katsojien aliarviointia. Toki siinä samalla on tuuttattu lähes kaikki vähemmistöt, joihin nuoret voivat tarttua ollakseen "hyviä ihmisiä".
*
Ja sitten "Meidän tulevaisuus tulee olemaan erilainen ku ykskään tulevaisuus aiemmin." Tämä lause särähtää korvaan aina koska tällä vähätellään muita sukupolvia ja heidän ongelmiaan.Joo, eihän kato ne maailmansotia käyneet ja niiden jälkeen kaiken uudelleen rakentaneet sukupolvet tiedä vaikeuksista mitään.
Minkä sille mahtaa, jos on syntynyt eri aikakauteen? Ihme syyllistämistä. Toivotko siis uudelle sukupolvelle vielä pahempia vaikeuksia? Eikä se ole mitään vähättelyä jos sanoo että on erilainen tulevaisuus, tottahan se on.
Rennie mainos missä mies ilmeisesti masturboi ravintolapöydän äärellä ja kaveri kysyy närkästyneenä että mitä sä oikein teet?