Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12381)
Todella HK. AAAAAARRRGGGHH!!!
Minä alapeukutan, koska minä haluan!
Kaikki ylipainoiset on täällä kateellisia kun ei pysty samaan.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä ihan ehdottomasti BonAquan älämölö rätätätä- mainos... Ihan hirveä renkutus nostaa verenpaineet kattoon!
Muutenkin tollaset mainokset jossa on pakko huutaa tai pitää hirveää meteliä, tuntuu kuluttajan aliarvioimiselta. Phäywöö eiku powerr!!! Kaikki missä on ihan selvästi vaan jonku hyveposeerauksen takia erilaisia kiintiöhenkilöitä. Yks ärsyttävimmistä on myös se automainos jossa on taustamusiikkina se joku ihan hirveä ranskalainen kiekuminen ja vauvan itku päälle.. Ifin naamaa vääntelevä muija kun kaatuu pyörällä.
Mielestäni tuo BonAquan mainoksen musiikki on todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi sammakko tossa Tokmannin mainoksessa.
Pas-kaaat. Sehän on Miikka J. Anttila. Elokuva-ohjaaja ja näyttelijä, mm. Kyrsyä on cv:ssä. Loisto hemmo ja symppis tyyppi.
Ei se ulkonäkö vaan se ääni lopussa, sammakon kurnutus 😂😂😂😂
Vagisan voide!! Jossa ihan näytetään paikkakin minne laitetaan. Akkojen pikkarit ja punainen ympyrä keskellä. Miehetkö näitä mainoksia tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vagisan voide!! Jossa ihan näytetään paikkakin minne laitetaan. Akkojen pikkarit ja punainen ympyrä keskellä. Miehetkö näitä mainoksia tekee?
Uuuuuh ihku mainos!
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä ihan ehdottomasti BonAquan älämölö rätätätä- mainos... Ihan hirveä renkutus nostaa verenpaineet kattoon!
Muutenkin tollaset mainokset jossa on pakko huutaa tai pitää hirveää meteliä, tuntuu kuluttajan aliarvioimiselta. Phäywöö eiku powerr!!! Kaikki missä on ihan selvästi vaan jonku hyveposeerauksen takia erilaisia kiintiöhenkilöitä. Yks ärsyttävimmistä on myös se automainos jossa on taustamusiikkina se joku ihan hirveä ranskalainen kiekuminen ja vauvan itku päälle.. Ifin naamaa vääntelevä muija kun kaatuu pyörällä.
Just nämä, ihan samaa mieltä ja tuohon lisäisin kariniemen kukkopilli/torvi äänimainos..
En todellakaan ymmärrä mistä nämä "älyttömät"mainokset sikiää,ihan kaikista ei kyllä selviämitä mainostetaan....
Vierailija kirjoitti:
Housuvoide??
Vierailija kirjoitti:
Motonet
Isää leikkii korvarengas plösö homppeli ja äitä leikkii tatuoitu sirkusfriikki.
Minä haukun muiden ulkonäköä, koska minä haluan!
Jos saa haukkua muita niin miksi sitten pitäisi ajatella toisten rauhaa luentosalissa tai teatterissa? Yhtä hävytöntä käytöstä.
Vaihdan kanavaa aina, kun kuulen Foodoran mainoksen alkavan. Eihän tässä pääse kesälläkään töitään pakoon. Yritä nyt siinä sitten opettaa lapsille taas elokuussa, ettei elämässä voi toimia ihan miten tahansa "koska minä haluan".
Foodoran mainos kertoo totuuden ihmisten käyttäytymisestä. Sen näkee täällä palstallakin. Muita ei ajatella.
Samaa mieltä monen kanssa TODELLA HOOOKOOO
Instan kollageenimainikset, joissa mm Anne Kukkohovi ja Varpu Hintsanen. Iho on heillä ollut aina hyvä ja kaunis kun ovat aina sitä hyvin hoitaneet. Lisäksi etenkin Kukkohovi on käynyt kosmetologilla meselankoja ym ihinkiristelyjä ottamassa ja kuvat on vielä fotoshopattu. Toki on ikäisenään hyvin hoidetun ja kauniin näköinen. Mutta kollageeni ei oo osallinen hyvään ihoon. Älkää ihmiset uskoko Kaikkea Paskaa.
Telian onko mökille lähtijöitä? , Taneli Mäkelän s-market mainokset, Kiti Kokkkosen k-kauppamainokset ja yllättäen myös Lidlin mainokset.
Minä kyselen tyhmiä, koska minä haluan!