Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12381)
Iltalehtien kesäsäähän liittyvät klikkiotsikolla varustetut uutisoinnit, joissa aina käytetään arkistokuvana jotain järveen hyppäämistä pää edellä. Tulee mielikuva että helteillä kuuluu harrastaa kyseistä aktiviteettia tai olet alempiarvoinen.
Miltäs se teidän italianpata maistuu?
Vierailija kirjoitti:
Toi sammakko tossa Tokmannin mainoksessa.
Pas-kaaat. Sehän on Miikka J. Anttila. Elokuva-ohjaaja ja näyttelijä, mm. Kyrsyä on cv:ssä. Loisto hemmo ja symppis tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne S-ryhmän mainokset, joissa ollaan olevinaan joissakin bileissä. Aikaisempien mainosten pomo, joka torjuu bonus-Sepon rumasti aina, on olevinaan niin rentoa grillaajaa, mutta on yhtä notkea kuin rautakanki. Ja mistähän laitoksesta nuo neljä takkupäätä on palkattu muka bändiksi? Taidan lopettaa jäsenyyteni, kun rahat tuhlataan turhuuteen ja typeryyteen.
Ne Taneli Mäkelän kysymykset "Miltä maistuu ..." alkavat tuntua jo ihan mukavilta.
😂 😂
Minä taaa tykkään siitä näyttelijästä siinä mainoksen pääosassa.
Sunnuntailounashan on saanut paljon palkintoja, Venloja sun muita. Sitten kun se sama sakki on mainoksessa, näyttelijät ovatkin muka niin ällöjä kuin olla voi. Yrittäkää nyt päättää, mitä mieltä oikeasti olette.
Periaatteessa Tokmannin mainokset ovat suht ok. Mutta Mr Tokmannin ylimielinen hymy mainosten lopussa ärsyttää!
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa Tokmannin mainokset ovat suht ok. Mutta Mr Tokmannin ylimielinen hymy mainosten lopussa ärsyttää!
Niissä ei koskaan näytetä sitä tinkaamis-osuutta joten mielikuvitus puhuu: Tok- mies kimittää itku kurkussa että isot pojat kiusaa jos ei saa halvalla ja siksi myyjä heltyy. Tai tok- mies kaivaa kuorppurin ohjaamosta kirveen että prrkele alas ne hinnat!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan niissä kovinkin tarkkaan ja tahallaan laskelmoitua, että vastapuoli on useimmiten "pikkurilli pystyssä-snobi" kun taas tok- mies jäyhä metsien jätkä? Itse veikkaan että on!
Vähän vierestä, mutta eikös ne mainoksiin kiintiöhenkilöitä tunkevat yleensä ole yrittäjiä- siis suurella todennäköisyydellä oikeiston edustajia? Kuitenkin woken vastustajat aina hokevat kulunutta vihervassariaan?
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkanut lähiaikoina nyppimään tämä woltin mainos "koska minä haluan!" Ja siinä se musiikki, i want it my way. Tulee liian usein ja olikohan nyt, että vielä leffojen lomassa erityisesti. Ei kiva....
Ja siihen se lesssspaava lässytysääni. Hermoja raastavaa.
Kosssska minä haluan. Minulla on vain oikeuksia ja rahaa ostaa koko huone täyteen ruokapuseja ja sitten heittää vaikka ylimääräiset roskiin. Minulla on oikeus mielipiteeseeni vaikka kesken toisen esityksen. koska minä haluan. Siihen vielä valittu polkkatukkainen näsäviisas neiti näpsä.
Mitähän tunteita sama mainos hipsterimiehen esittämänä aiheuttaisi?
Vierailija kirjoitti:
Miltäs se teidän italianpata maistuu?
Kaikki mainokset joissa on joku julkkis: Taneli Mäkelä, Arja Koriseva, se pieni pullukka nainen, aikoinaan Mikko Leppilampi, sitten se vanha näyttelijänainen, oliko joku Seela, Viky Rosti. Joku puolijulkkis k-kaupan sapuskamainoksessa. Siitä tietää, että tähti on pahasti laskussa, kun pitää nöyrtyä mainoksiin. Vähän tuo nimimuisti on hunohko. Kyllä vaihtuu kanava, jos joku näistä raukoista ilmestyy ruutuun.
Se missä lapsi luettelee, mikä sana alkaa milläkin kirjaimella. L niinkuin Lähiruokatuohan kuuluu ihan perinteisesti pikkulapsen sanavarastoon.
Vierailija kirjoitti:
Se missä lapsi luettelee, mikä sana alkaa milläkin kirjaimella. L niinkuin Lähiruokatuohan kuuluu ihan perinteisesti pikkulapsen sanavarastoon.
Jaa jaa, ei saa olla kolmea pistettä peräkkäin. Eli lähiruoka tosiaan on pikkulapsen normaalia sanavarastoa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paasaan luentosalissa kirjoitti:
OP vetää kyllä pohjat hyvesignalisoinissa.
Tämäkin on katsojien aliarviointia. Toki siinä samalla on tuuttattu lähes kaikki vähemmistöt, joihin nuoret voivat tarttua ollakseen "hyviä ihmisiä".
*
Ja sitten "Meidän tulevaisuus tulee olemaan erilainen ku ykskään tulevaisuus aiemmin." Tämä lause särähtää korvaan aina koska tällä vähätellään muita sukupolvia ja heidän ongelmiaan.Joo, eihän kato ne maailmansotia käyneet ja niiden jälkeen kaiken uudelleen rakentaneet sukupolvet tiedä vaikeuksista mitään.
Minkä sille mahtaa, jos on syntynyt eri aikakauteen? Ihme syyllistämistä. Toivotko siis uudelle sukupolvelle vielä pahempia vaikeuksia? Eikä se ole mitään vähättelyä jos sanoo että on erilainen tulevaisuus, tottahan se on.
No erilainen on, mutta ei mitenkään haastavampi kuin joillakin aiemmilla sukupolvilla. Vähän huvittaa kun yritetään luoda tarinaa siitä miten rankkaa on, vaikka maailman historia on mennyt koko ajan helpomman elämän suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehtien kesäsäähän liittyvät klikkiotsikolla varustetut uutisoinnit, joissa aina käytetään arkistokuvana jotain järveen hyppäämistä pää edellä. Tulee mielikuva että helteillä kuuluu harrastaa kyseistä aktiviteettia tai olet alempiarvoinen.
Outo ajattelutapa, selittää aika paljon kyllä tätä Taneli Mäkelä -vihaakin. Jos et tee samaa kuin kuvassa tai telkkarissa niin sinulle varmaan nauretaan jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vierestä, mutta eikös ne mainoksiin kiintiöhenkilöitä tunkevat yleensä ole yrittäjiä- siis suurella todennäköisyydellä oikeiston edustajia? Kuitenkin woken vastustajat aina hokevat kulunutta vihervassariaan?
Yritykset pyrkivät ratsastamaan trendeillä ja nyt on kovaa huutoa esitellä miten wokeja me ollaan. Eli lisää asiakaskuntaa ja rahaa sillä haetaan, puhtaan kyynisesti. Harmi vaan, että se aiheuttaa enemmän ärsytystä kuin kiitosta.
Ingmanni levitemainos, jossa mies örisee ratsastaessaan.
Lidl keinotekoista porskutusta Eija Vilpaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo kesä alkaa k:lla on pahin. Se muksu mumisee siinä.
Toinen nuo anna hymysi loistaa. Missä anna puu tanssi mukana.
Se missä Seela Sella haahuilee.
Minä olen idiootti. Koska minä haluan!