Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12319)
Ne p**kapaperimainokset, joissa on se ihme ruskea karvaturri, ehkä Tähtien sodasta karannut, miten se liittyy vessapaperiin? Symboloi pökälettä vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarin "May I introduce, my reason to be - James". Vähän niinku pilkattais, kun sillä jameksella on ne mursuviikset, semmote prototyyppi tehty homosta.
Taisi olla Let me introduce, mutta anyway. Miksi englanninkielinen mainos, mainostetaan jotain Suomen muka-kansainvälisyyttä, ihan ylipitkä mainos.
Kaikkein hämärimmäksi jää, miten Hesari liittyy mainoksen tarinaan. Haluavatko kertoa, että heistä on tullut kuninkaallisjuttuihin ym. seurapiirisoopaan keskittynyt tuote? No niin kauas lehti onkin jo 90-luvun tasostaan valunut, ettei ole enää aikoihin ollut tarvetta tilata.
Nyt pyörivä HK:n mainos, jossa neljä ihmistä kokee syömänsä ruuan mukamas niiin kuumaksi, ettei saa sitä kunnolla syödyksi.Muka hauskaa, ei ole, vaan helkutin typerän tuntuista.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki vanhat naiset niin tyhmiä, etteivät osaa itse mennä apteekkiin? Televisiosta, lehdistä ja joka tuutista tulee lähes jokaisella mainostauolla vanhojen naisten alapäätuotteita. Yhtä vähän miellyttää vanhojen miesten eturauhasvaivat ja erektiolääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki emätinvoide mainokset.
Ovatko kaikki teinit niin tyhmiä, etteivät osaa itse mennä markettiin ostamaan Coca-Colaa?
Oletko ehkä unohtanut sellaisen jutun, että mainoksen tarkoitus on saada ihminen ostamaan/pyytämään kaupasta juuri sitä tiettyä merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki vanhat naiset niin tyhmiä, etteivät osaa itse mennä apteekkiin? Televisiosta, lehdistä ja joka tuutista tulee lähes jokaisella mainostauolla vanhojen naisten alapäätuotteita. Yhtä vähän miellyttää vanhojen miesten eturauhasvaivat ja erektiolääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki emätinvoide mainokset.
Ovatko kaikki teinit niin tyhmiä, etteivät osaa itse mennä markettiin ostamaan Coca-Colaa?
Oletko ehkä unohtanut sellaisen jutun, että mainoksen tarkoitus on saada ihminen ostamaan/pyytämään kaupasta juuri sitä tiettyä merkkiä.
Älä nyt mene neuvomaan kaikkitietävää teiniä. Sehän voi vaikka loukkaantua ja haukkua sua boomeriksi.
Se hemmetin ummetusmainos, jossa niin rasittava musiikki että meinaan oksentaa. Olisiko joku laxoberon tms? Kenellä edes on ummetusta niin paljon että tarvitsee jonkun lääkkeen? Minulla on ehkä kaksi kertaa raskaana ollessani ollut paha ummetus. Kannattaisiko tarkistaa ruokavalio jos tarvitsee hakea apteekista ummetusläälettä.
Kun vielä katsoin televisiota, tein sen niin, että tallensin ohjelmat digiboksiin ja loikkasin mainokset yli.
Nykyään en vaivaudu edes siihen.
Ärsyttävin mainos on se, kun klikattuasi youtube-videota ja sen sijaan alkaakin mainos. Se ärsyttävin ei ole se ensimmäinen, vaan se jälkimmäinen, joka kestää puoli minuuttia ja se on pakko katsoa.
TLC:n mainokset jossa tehdään joku kukka-asetelma tai annetaan jotain järjestelyvinkkejä. En kestä sitä ylipirteää pimputusta ja tv menee äänettömälle heti
Vierailija kirjoitti:
K-raudan mainos, jossa nainen saa remppauskohtauksen ja alkaa spontaanisti repiä vanhan asunnon lattiamattoja irti ym.ja laittaa uutta tilalle.
Talo on selvästi ennen 90-lukua rakennettu (50/60-l) ja purkava työ vaatisi lainkin mukaan asbestikartoituksen. Tuon ajan mattojen pohjamateriaali ja liimat sisälsivät tyypillisesti asbestia.
Kyllä joku ummikko tuostakin vielä saa idean, että juuri noin voi toimia.
Ehkä sarja saa jatkoa, seuraavassa muija repii vanhat sähköpääkeskuksen irti ja ruuvailee omatoimisesti uudet kytkennät tilalle. Koska mä voin!
Se ”kasvata massaa” mainos, jossa Christoffer Strandberg vääntelee naamaansa niin v*tuttavasti. Tekee mieli heittää lautanen tai joku vastaava seinään kun mainos pärähtää tvstä. Myös äänensävy on h*lvetin rasittava ja mainos tuntuu kestävän ikuisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Se hemmetin ummetusmainos, jossa niin rasittava musiikki että meinaan oksentaa. Olisiko joku laxoberon tms? Kenellä edes on ummetusta niin paljon että tarvitsee jonkun lääkkeen? Minulla on ehkä kaksi kertaa raskaana ollessani ollut paha ummetus. Kannattaisiko tarkistaa ruokavalio jos tarvitsee hakea apteekista ummetusläälettä.
Ummetusta on erittäin paljon vanhemmalla väestöllä, joka liikkuu vähän.
Ja nyt korona aikana eivät ole juuri liikkuneet mihinkään.
He myös syövät erittäin vähän, joten vähäkin ruoka juuttuu sinne suolistoon, eikä kulje eteenpäin-Myöskään kaikki iäkkäät eivät juo tarpeeksi nesteitä, joka edesauttaa ulosteen kulkeutumista peräsuoleen.
Iäkkäille muutoinkin aineenvaihdunta hidastuu.
Ei voi aina verrata muita itseensä, että jos minä pystyn johonkin, niin muidenkin pitää pystyä samaan.
Erittäin ylimielinen ja muista piittaamaton itsekäs ja pilkkaava kommentti oli tuo.
Vierailija kirjoitti:
Olipa ylimielinen kommentti!
Kuulut niihin täysin näköalattomiin ihmisiin, joiden mielestä mitään sellaista ei maailmassa tarvita, mitä ei juuri itse satu käyttämään tai tarvitsemaan....Mullakaan ei ole ummetusta juuri ikinä, muttei tulisi mieleenkään kieltää ummetuslääkkeitä niiltä, joilla on vatsa usein tuskallisen kovalla. Ja mainostaa saa Suomessa kaikkea, minkä mainostamista ei ole kielletty (esim. alkoholi ja tupakka).
K-ryhmän "miksei maailma voisi näyttää tältä" tjsp.
Ensin näytetään täysin realistista suurkaupunkikuvaa ja sitten maalaillaan, että jos kaikki siirtyisi sähköautoihin tai jotain, voitaisiin samoilla tyyliin ikimetsissä. Niin varmaan. Kuka uskoo tuota potaskaa??
Arsyttää tuo Ifin mainos, vakuutamme sinut päästä varpaisiin. Joo, kyllä vakuuttavat, mutta korvauksia saa harva, ainakaan isommista vahingoista. Kokemusta on, että maksavat suosiolla pienet kulut, mutta kun pysyvästä vammasta pitäisi jotain korvata, löytyy heiltä kyllä selitys. miksi korvausta ei tipu. Tämä on ihan vakiokaava, mihin pienen asiakkaan on mahdoton vaikuttaa, näkymättömät vakuutuslääkärit kyllä tietävät asiat paremmin ja ärsyttävää mainontaakin firma osaa.
Eihän se lisäksi edes toimi Suomessa, kun mullekin tuli mieleen ennen kuin luin kirjoittamasi, että siinä mainostetaan Pingviini-Valiojäätelöä.