Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12319)
Vierailija kirjoitti:
Se ”kasvata massaa” mainos, jossa Christoffer Strandberg vääntelee naamaansa niin v*tuttavasti. Tekee mieli heittää lautanen tai joku vastaava seinään kun mainos pärähtää tvstä. Myös äänensävy on h*lvetin rasittava ja mainos tuntuu kestävän ikuisuuden.
Minun mielestä taas juuri tämä mainos on hyvä. CS on niin hyvä siinä. Muuten en tykkää mainoksista yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ”kasvata massaa” mainos, jossa Christoffer Strandberg vääntelee naamaansa niin v*tuttavasti. Tekee mieli heittää lautanen tai joku vastaava seinään kun mainos pärähtää tvstä. Myös äänensävy on h*lvetin rasittava ja mainos tuntuu kestävän ikuisuuden.
Minun mielestä taas juuri tämä mainos on hyvä. CS on niin hyvä siinä. Muuten en tykkää mainoksista yleensä.
Mikäs mainos tää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs mainos tää on?
Ole lue nr 483.
Se k-marketin vamos-mainos. Niin ärsyttävä! Ja jotenkin vanhanaikainen. Nuori tyttö odottaa miestä saapuvaksi. Ja sitten typerää vamos-läppää. Ärsyttävä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkö kukaan, mitä K-kaupan mainos tarkoittaa, kun ne hokee sitä EKA-sanaa?
Eka kaupassa on paras asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Se on samaan aikaan niin ärsyttävä ja hauska että nauraa kuinka huono se on.
Vierailija kirjoitti:
Ne p**kapaperimainokset, joissa on se ihme ruskea karvaturri, ehkä Tähtien sodasta karannut, miten se liittyy vessapaperiin? Symboloi pökälettä vai?
Kakkakin voi olla karvainen kaveri kun peräkarvat siihen tarttuu ulos tullessaan!
Niitä on paljon mutta paras Elisan mainos jossa Huuhkaja-Luke. Yleensä inhoan Elisan mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Ne jonkun lääkeyhtiön mainokset missä on luokattoman surkeasti näyttelevät identtiset kaksoset. Aivan järkyttävää kuraa.
"Se on edullinen. Minäkin käytän sitä mutta se on myös edullinen." Jaarittelua, mikä pitäisi jäädä ihmisten päähän.
Onneksi ei tule enää sitä mainosta jossa kysytään, kärsitkö sinäkin tietämättäsi couperosaihosta? Voiko jostain kärsiä tietämättä että kärsii ???
Se pieruperse mainos, tosi kiva kun katsoo jotain lämminhenkistä ja rauhoittavaa, ja yhtäkkiä joku alkaa karjua pierupersettä. Lisäksi se tulee aina lapsille suunnatuissa videoissa. Mistä lähtien perse on ollut sopiva sana nelivuotiaille?
Prisman mainokset, jossa soi "kaikkea on ja rahani riittää".
Vierailija kirjoitti:
Prisman mainokset, jossa soi "kaikkea on ja rahani riittää".
Juu, se oli Kirkan euroviisuehdokas kaiketi vuodelta 1972.
Se missä mainostetaan MOI- liittymää🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Kasvata massaa mainos on kaamea
Ulina-hyminä-ininä kahvimainos. Tekee mieli heittää televisio ikkunan läpi pihalle.
Jokin aika sitten joka paikassa pyörinyt klarnan "maha mainos".