Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12316)
Rasittava pari. Voi toki olla tahallaan tehty oudoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää "tanskalainen kalsarifirma" taitaa olla kuitenkin suomalainen?
Jasper Pääkkösen firma.
Huh? En ole tiennytkään.
Hopeaket.tu kapteeni Findus on kova kalamies, mutta pakastekalaa kuitenkin syödään.
Vierailija kirjoitti:
Zalandon pähkähullu ”valitse tyyli, älä draamaa”-mainos. Ymmärrän mainoksen ideasta ehkä 4 %
Pitkään aikaan oikeesti hyvä mainos :D Varmaan facebookin nettikirppiksiä siinä mollataan :D
Veret kiehauttava mainos on se, en sano kenen "i made something out of nothing" koska ensinnäkin ei ole mahdollista tehdä jotain, ei mistään ja sen äijän super ärsyttävä tekoääni siihen PÄÄLLE vielä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vagisan emätinvoide emättimeen. Onko ehkä olemassa esim. korvavoidetta emättimeen? Tai emätinvoidetta sieraimeen?
Anaalivoide korvakäytävään. Suukapula perseeseen.
Vagisan emätinvoide rytmikkääseen anaaliyhdyntään.
Pågen vanillas, sisin ratkaisee. Että tuo mainosääni on rasauttava.
OP-mainos jossa nainen lapsineen menee lapsuudenkotiinsa ja vanhaan huoneeseensa ja muka löytää vanhan päiväkirjansa "hassu isi sä oot säästäny tän"
Eikö muija oo muka käyny lapsuudenkotonaan sieltä pois muutettuaan.. Ärsyttävä.
"Hoitavaan sexiin. Hoitavaan sexiin." toistan tätä että kaikki ymmärtävät.
K-kaupan mainos, jossa padelia pelaamassa käynyt mies hakee valmiiksi kerätyt ostokset Tiinalta. On kyllä teennäinen ja yliaktiivinen mies.
Vierailija kirjoitti:
K-kaupan mainos, jossa padelia pelaamassa käynyt mies hakee valmiiksi kerätyt ostokset Tiinalta. On kyllä teennäinen ja yliaktiivinen mies.
On nyt onnistuttu tekemään mieleen jäävä mainos, ei jää epäselväksi kenen mainos on.
Sehän se ärsyttävän mainoksen tarkoitus on.
Mun on kyllä pakko hiljentää ääni, en kestä kuunnellä sen äijän ääntä.
Enkä edelleenkään ole k-kaupan asiakas.
Eija Vilpas Lidlin kälätysmainoksessa. En varmaan mene Lidliin kun tuo akka huutaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nyt onnistuttu tekemään mieleen jäävä mainos, ei jää epäselväksi kenen mainos on.
Sehän se ärsyttävän mainoksen tarkoitus on.
Mun on kyllä pakko hiljentää ääni, en kestä kuunnellä sen äijän ääntä.
Enkä edelleenkään ole k-kaupan asiakas.
K kaupalla ollu nyt monta ärsyttävää mainosta. Vamos äijä on ihan hirvee ja oman kylän kauppa skeida. Mä vaihtasin kyllä asiakkuuteni pois k-kaupasta, mutta vaihtoehdot on kauppoina surkeempia.
Jos sama mainos pyörii liian kauan, niin se rupeaa pikku hiljaa ärsyttämään minua. Silloin mainos to8mii itseään vastaan.
Ehdoton inhokki, mikä tuli automaattisesti mieleen, on Kinderin Pingui -mainos. Etenkin se musiikki ja se saakelin pingviinikävely. Lisäksi mukaan liittyvät naapurit. Argh.
Täällä jo mainittukin mainos, jossa naiselle tulee pissat housuun, ihan kirjaimellisesti.
Onko sinulla lukuisia lainoja. Me yhdistämme ne edullisemmaksi Rahalaitoksessa. Arrrgh!!!!
Millä opilla ne edullisemmaksi tulee, jos on korviaan myöden veloissa? Pikavipitkin mainittiin aikaisemmassa mainoksessa, mutta se teksti on poistettu.
Minusta se antilooppi-leijona mainos on hyvä mainos,mutta anteeksi piti sanoa ärsyttävin mainos.Eri ihmisillä on eri oma pultti,ja mainoksen pitää saada ihminen ostamaan se tuote.Siis ärsyttävin mainos on se,missä ihmisiä halataan jo ovella Tulee mieleen homous..
Vierailija kirjoitti:
Täällä jo mainittukin mainos, jossa naiselle tulee pissat housuun, ihan kirjaimellisesti.
Eihän ne pitäisi housuihin tulla, jos kerta se mainostettu tuote estää kastelemasta housujaan.
Kun vielä erikseen mainitaan, että kirjaimellisesti ( = varmasti ja takuulla), niin miksi ostaa tuote?
Ilmeisesti tahallinen virhe, tai sitten mainostoimistossa on todella toope käsikirjoittaja.
Nissenin ja Lidlin sanoja toistavat. Ei ole pitkään aikaan ärsyttänyt niin paljoa. Pakko vaihtaa radiokanavaa.
Lapset mäkkäriin ja tuhlaa omaisuus ja parintunnin jälkeen taas nälkä?