Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12316)
Maikkarin cow-oletettu pelleilyineen vie median viimeisenkin uskottavuuden sekä maatilayrittäjiltä että markkinoinnin ammattilaisilta. Propelipäät asialla.
Einsteinilla ratsastaa Beely mainos. Tähän reagoivat nuoret lapsenikin. Että mitä tekemistä näillä on keskenään, että törkeetä rahastusta kuolleen persoonalla.
Vierailija kirjoitti:
Ne rikoksen anatomia mainokset kun katsoo lasten kanssa On tapahtunut murha ja kuva pyssystä sitten jonkun toisen sanomana rikos on tehty hyvin ja kuva puukosta kun hätäisen etsii kaukosäädintä niin taas joku sanoo jotain samanlaista kuin edelliset ja yök on kuva verisestä tikarista
Vaikka jotkut ohjelmat eivät tulekaan ennen yhdeksää, mainokset tulevat, ovat oikeasti todella häiritseviä. Minulla on 12-v poika, joka sanoo usein, kun pohditaan, mitä katsotaan telkkarista, että ei ainakaan mitään pelottavaa. Sitten näitä mainoksia tulee pitkin päivää.
Tää "tanskalainen kalsarifirma" taitaa olla kuitenkin suomalainen?
Radiossa lidlin mainos jossa nainen sanoo jotain ja kaiku toistaa sen saman perään.
Ja edelleen olen sitä mieltä että perstappisuristimia ei saisi mainostaa radiossa. Mielenkiintoisia hetkiä tarjolla kun vie lapsia päivähoitoon ja kouluun.
ärsyttävä mAinos todella on, missä julkikset näyttävät kieltään. Tosi ällö
Haribon karkkimainos jossa aikuiset lässyttävät kuin pikkulapset. Hyi oksennus sentään.
Osuuspankin videoneuvottelu!!!
..koirillakin on kädet... siis mitä? ja sitten vesipala -mainos (joku kivennäisvesi). Pitäisikö muuten kaikissa mainoksissa olla laihoja kauniita ihmisiä koska oikeassa elämässäkin on muunnäköisiä?
Makkaramainokset jotka raiskas Beethovenin kappaleita. En ole koskaan antanut anteeksi. ENKÄ ANNA!
Yrittivät Itävallassa samaa, joutuivat oikeuteen.
dingelidong kirjoitti:
..koirillakin on kädet... siis mitä? ja sitten vesipala -mainos (joku kivennäisvesi). Pitäisikö muuten kaikissa mainoksissa olla laihoja kauniita ihmisiä koska oikeassa elämässäkin on muunnäköisiä?
Mä tykkäisin ainakin katsella telkkarista niitä kauniita ihmisiä. Taviksia näkee ihan tarpeeksi esim kaupassa.
Kaksikin todella ärsyttävää. Hesen "pääosassa majoneesi" mainos on kaikkien aikojen ärsyttävin, suorastaan oksettava. Kartan koko heseä.
Ällöä venyttämistä ja törkeen näkönen hampurilainen valuvine majoneeseineen pöllähtää esiin. Yök.
Tenan "pissat tulee kirjaimellisesti housuun" on loistava kakkonen. Menis vessaan eikä kusis tenaan, varsinkin kun on liikkuva ihminen mainostähtenä ja todellakin väittää pissan tulevan, eikä mistään karkailutipasta ole kyse. Tuskin mokoma riepu edes kunnon kusisatsia sitois.
Ylipäätään lähes kaikki mainokset on todella huonoja ja siksi harrastan tallentavaa "boxia" ja katson ohjelmat ns. jälkikäteen, jolloin voi pikana tempaista mainokset ohi.
"Rahankeräysmainokset" on myös turhauttavia. Käyttäisivät mainokseen kuluvat rahat suoraan kohteeseen johon sitä kerätään.
Joskus aikanaan mainokset oli tosi hassun hauskoja ja vieläkin muistan monta mainosrallatusta.
Ei varsinainen tuotemainos, mutta ohjelmamainos: Se kummeliäijä huutaa menevänsä katsomaan jotain hiton zampoonikonetta tms. Voi arghh!
Miksi siitä samasta pask*sta pitää kärsiä kuukausi kaupalla?
Itse boikotoin jo kaikkia tuotteita joita mainostetaan liikaa ja/tai itseäni ärsyttävällä tavalla ja/tai väärässä paikassa.
Esim kaikki youtubevideoiden alussa/välissä mainostettavat tuotteet jää ostamatta vaikka aiemmin olisin tuotetta käyttänyt.
Tampaxit korviin ja Tenat silmille mainoskatkon ajaksi.
Vagisan emätinvoide emättimeen. Onko ehkä olemassa esim. korvavoidetta emättimeen? Tai emätinvoidetta sieraimeen?
Vanhat ukot parinaan nuoret kauniit naiset. Laittaisivat nuoret, komeat miehet nuorten naisten pariksi!
Tv- ohjrlman mainos. Se jossa alasti nähdään. Juontajanainen kuulodtas siltä kuin röyhtäilisi,
Ne rikoksen anatomia mainokset kun katsoo lasten kanssa On tapahtunut murha ja kuva pyssystä sitten jonkun toisen sanomana rikos on tehty hyvin ja kuva puukosta kun hätäisen etsii kaukosäädintä niin taas joku sanoo jotain samanlaista kuin edelliset ja yök on kuva verisestä tikarista