Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12315)

Vierailija
321/12315 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äijä jääkylmässä ammeessa ja naurujooga samaa lainamainosta? Yhtään ymmärrä miksi xD

Vierailija
322/12315 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

C  Strandberg ja maikkarin mainos. Oksennuttaa joka kerta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/12315 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uusi k-ryhmän ruoan noutopalvelun mainos missä se ärsyttävä ukko selittää padelin pelaamisesta ja vamos vamos. V!ttu.

Vierailija
324/12315 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitava luistelija ja naisellinen nainen kaikkine kiloineen. Ei mikään kukkakeppi vaan pehmeä ja naisellinen. Parasta vaimoainesta. Runsasmuotoiset naiset ovat iloisia ja eloisia.....Suoraan Rubensin maalaukseen sopiva nainen

Vierailija
325/12315 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se uusi k-ryhmän ruoan noutopalvelun mainos missä se ärsyttävä ukko selittää padelin pelaamisesta ja vamos vamos. V!ttu.

Niin teennäinen ja heikko esitys vamosäijältä, eikö sitä itteään yhtään hävetä?

Karsein mainos ikinä!

Vierailija
326/12315 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään ensimmäisen kerran Alwaysin mainoksen, jossa on jäätävän lihava taitoluistelija. Tämä lihavuuden ihannointi menee nyt jo niin lipi-lipi-nuoleskeluksi, että alkaa ällöttää. Karmein mainos piiiiiitkään aikaan. Ei enää Alwaysia mulle.

Samoin kaikkien muidenkin "vähemmistöjen" (tosin läskit ovat enemmistö) liiallinen, ylitsevuotavainen nuoleskelu mainoksissa nykyään on täysin naurettavaa. Kääntyy itseään vastaan, kuten muukin läpinäkyvä vouhotus. 

Hassua muuten miten mustat ovat mainoksissa aina joko normaalipainoisia miehiä kaulailemassa kauniiden valkoisten nuorten naisten kanssa tai mustia "kehopositiivisia" naisia jotka ovat yksin.

Nainenhan on parasta vaimoainesta......runsas ja pehmeä, sekä jopa notkea ja taitava luistelija. Kukkakepit voivat minun puolestani olla omillaan. Kyllä naisen pitää näyttää naiselta

Vierailija
327/12315 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tena-mainos missä akat räkättävät stand-up koomikolle. "Nyt tulee pissat housuun." Ja tää tulee oikeasti varmaan 10 x päivässä.

Vierailija
328/12315 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin teennäinen ja heikko esitys vamosäijältä, eikö sitä itteään yhtään hävetä?

Karsein mainos ikinä!

Lisäksi se kaupan nuori nainen vaikuttaa todella kiusaantuneelta, kun setä haluaa lähteä hänen kanssaan pelaamaan padelia.

Vierailija
329/12315 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt mua ärsyttää suunnattomasti K-kaupan runoilumainos ekasta työpaikasta. Siis hän sanoo, et on saanut eka pyörän, sit mopon, sit AUTON ja sit vasta hän on mennyt K-kauppaan ekaan työpaikkaan??? KUKA NOI KAIKKI ON MAKSANUT

Hieman on saanu kultalusikka perseessä kasvaa ja sit mennä K-KAUPPAAN töihin??? :D

Ööööö... XDDDDDD Onko sinulla mitään käsitystä pyörän ja mopon hinnoista? Eivät edes ole kalliita XDDDDDDD Ja autoiässä ollaan ihan itse vastuussa autoilun kuluista. Minä lähinnä ihmettelen kuinka köyhiä ihmiset ovat, jos ihmettelevät jotain muutaman tonnin ostoksia. Kookauppoja vihaan ja niiden mainoksia, ei sillä...

Vierailija
330/12315 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt mua ärsyttää suunnattomasti K-kaupan runoilumainos ekasta työpaikasta. Siis hän sanoo, et on saanut eka pyörän, sit mopon, sit AUTON ja sit vasta hän on mennyt K-kauppaan ekaan työpaikkaan??? KUKA NOI KAIKKI ON MAKSANUT

Hieman on saanu kultalusikka perseessä kasvaa ja sit mennä K-KAUPPAAN töihin??? :D

Ööööö... XDDDDDD Onko sinulla mitään käsitystä pyörän ja mopon hinnoista? Eivät edes ole kalliita XDDDDDDD Ja autoiässä ollaan ihan itse vastuussa autoilun kuluista. Minä lähinnä ihmettelen kuinka köyhiä ihmiset ovat, jos ihmettelevät jotain muutaman tonnin ostoksia. Kookauppoja vihaan ja niiden mainoksia, ei sillä...

Niii ja mistähän ne rahat on tullu jos toi K-kauppa on kerta eka työpaikka? 

Vierailija
331/12315 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

bookbeat mainos jossa miessiivooja tahallaan pudottaa kukan ruukkuineen lattialle. Liekö sen siivousfirman työntekijä jossa näkyy vain aasialaisia siivoojia? Kenelle tuollainen tahallaan tuotteita rikkova mainos on tarkoitettu?

Vierailija
332/12315 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kaupan mainokset. Ihan hirveen teennäistä kuraa. If: in uusin kehopositiivisuus mainos myös aika ärsyttävä.

Vierailija
333/12315 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kylvä massaa!” Se tekopirteä poju maikkarin mainoksissa. Ikään kuin hommat maaseudulla olisi yhtä laulua ja tanssia traktorissa makoillen.

Vierailija
334/12315 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Kylvä massaa!” Se tekopirteä poju maikkarin mainoksissa. Ikään kuin hommat maaseudulla olisi yhtä laulua ja tanssia traktorissa makoillen.

Juu, ja siinä on asiavirhekin!

Kynnetään kovasti, vaikka äes siellä traktorin perässä on 😅

T. maajussin tytär

Vierailija
335/12315 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se mäkättävä kookaupan muija, nyt se vielä tehoilee jonakin pomona, eikö se o joku pikkupuljun kassa/hyllyttäjä

Oli vissiin näyttelijä hän...

Vierailija
336/12315 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä aasilla on miehen ääni, pahoitti mieleni.

Vierailija
337/12315 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä minua ärsyttää kaikki mainokset, joissa on isovanhemmat ja lapsenlapset samassa mainoksessa. Mainoksen ainut tarkoitus on myydä tavaraa ja palveluita lasten avulla. Mainoksissa luodaan myös vääristynyt mielikuva, että kaikki isovanhemmat ovat ystävällisiä, auttavaisia, epäitsekkäitä, hyvätuloisia ja varakkaita. Mainosten isovanhemmat auttavat ja rahoittavat avokätisesti aikuisten lastensa ja lastenlastensa elämää. Tämä jos mikä on täyttä valhetta ja härskiä lasten hyväksikäyttöä!

Vierailija
338/12315 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuukautissuojamainokset, joissa puhutaan LÄSSYTTÄVÄLLÄ, tekopirteällä nasaaliäänellä🙄

Vierailija
339/12315 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Gossip mums mainos 🤮

Hyi v!ttu!

Sääliksi käy niitä lapsia...

"Tältä näyttää tuore äiti kotona..."

"Mä tekisin mitä vaan että mun elämä ei ois tällaista..." Joo, drinkki kädessä jossain altaan reunalla ja byhyy kun on karsee elämä.

Niin ja se yksi oli saanu heti sen muksun synnyttyä joku 5 kassia vaatteita 5 firmoilta. Huoh. Lähetä ne vaikka Intiaan, siellä ei oo samanlaisia "ongelmia ".

"Tää on tätä somettajan elämää"

Kräääk!!!!!

Samoin kaikki K-kaupan ja cittarin mainokset, voiko yhtään teennäisempää ja väkisin väännettyä olla?

1.Estävät koulukiusaamisen

2.pelataan yhdessä jotain vamos-shaibaakauppiaan kanssa

3.on pelit ja vehkeet kavereiden kanssa ja hupsista sitten löytykin jo "hommia "

4. Se tekopirteys ja tekopyhyys joka paistaa kilometrin päähän

Kauppijuus- epäsana kruunaa sen, että K-ryhmän kaupat on boikotissa, lisäksi säästyy todella paljon rahaa koska k-kaupat on KALLIITA. Ei mitään hyväntekeväisyyttä, toisin kun mainoksissa annetaan ymmärtää.

Ja piti vielä saada oikein oma ohjelmakin telkkariin (superkauppiaat) ja näyttää kuinka k-kauppiaat ja kaupat on niin supersuper ja parempia kun muut... huoh

Vierailija
340/12315 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätänsä kaikki mainokset. Ärsyttää todella paljon mainosten paljous, ylipirteät, mainoksien kesto ja teennäisyys.

Dante Alighieri jos eläisi niin hän lisäisi mainokset vitsauksesi.

Vastavetona