Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13201)
DNA asiakasetuhinta - radiossa
Vierailija kirjoitti:
Joko nämä Elisan idiootit on mainittu?
Piti taas ne hintasaarnaajat saada ruutuun, nyt uusilla naamoilla. Eikö nyt mitään uutta ideaa millään keksitty? Ei se hintasaarnaajat nyt niin hyvä juttu ole, että sitä vielä näin monen vuoden jälkeen pitäisi näyttää.
Sama kuin joku hönö tuttu kertoisi aina sen saman vanhan puujalkavitsin, jota se on jauhanut viimeiset 40 vuotta, joka ikinen kerta kun jossain kohdataan. Ei tarttis semmosta tuttua paljo missään näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen:
Kuka se nainen on Veikkauksen mainoksessa, joka pyytää henkilöllisyystodistusta eri julkkiksilta?
Minua häiritsee, kun en millään saa päähäni sitä. Tutun oloinen on.
Se on se Anneli Ranta, joka näytteli Salkkareissa Helena Kuulaa monta vuotta sitten.
Kiitos! Olen miettinyt sitä monta päivää. Ei ihme, että olikin sitten tutunoloinen.
Mä tunnistin sen ensin äänestä, vasta sitten huomasin naamasta, että sehän on entinen Salkkareiden Helena. On meinaan vanhentunut ihan pirusti. Niin se vaan aika menee sitä nopeammin, mitä enemmän vuosia mittariin tulee.
Riitan...HERKKU!!!
Tuo loppu kiekaisu😈
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut enkä kuunnellut yhtäkään mainosta 1991 jälkeen, joten en tiedä niistä mitään enkä haluakaan tietää!
Jos et halua tietää, miksi ihmeessä olet tässä ketjussa kommentoimassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Powerin mainos jossa ukko pyörittelee silmiään ja pitkätukka kävelee takakenossa.
Sit se mummo ajaa autolla hampaat irvessä, jätti telkkari kyydissä.
Suurkaupunkien jengikuvastoa lapsukaisille ihailtavaksi ja apinoitavaksi kuten tähänkin asti. Ja vaikka kuvastoon liittyvätkin aseet ja huumeet, niin viudet siitä kun nuorisöo ostaa ja rahaa sataa!
Vierailija kirjoitti:
K kauppankiusaamisjuttu
Joo, mun vessassa ei edelleenkään saa kiusata ja... onhan mun sädekehä suorassa?
Ja koska ihailun kohteeksi tyrkytettävät ameriican jenginuoret puhuvat huonoa engelskaa niin Pepsi max, no suko! (sugar olisi ollut liian oikein sanottu ja siksi nynnerö)
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttää se, että jopa suomalaisia tuotteita markkinoidaan tummilla ihmisillä. Kun mainoksia katselee, luulisi että Suomessa asuu pääasiassa tummia ja valkoiset on vähemmistönä. Tämä alkaa tietysti esim. Ruotsissa olla jo tottakin, mutta ei sentään vielä meillä, luojan kiitos!
Ja taas- onhan mun sädekehä suorassa? (hyveposeeraajilta alapeukkua tulossa)
"suojaa kuin tena" - ja tenaa siis mainostetaan Höh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut enkä kuunnellut yhtäkään mainosta 1991 jälkeen, joten en tiedä niistä mitään enkä haluakaan tietää!
Jos et halua tietää, miksi ihmeessä olet tässä ketjussa kommentoimassa?
No, se on sitä "nerokkuutta", jota me emme tule koskaan ymmärtämään.
Jos tyyppi ei ole 31 vuoteen nähnyt eikä kuullut yhtäkään mainosta, niin taisi pudota ysärin lamassa kelkasta pois ja kieriä yhteiskunnan ulkopuolelle. Kaikki kävi äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole 31 vuoteen nähnyt etkä kuullut yhtäkään mainosta. Ja siat lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen:
Kuka se nainen on Veikkauksen mainoksessa, joka pyytää henkilöllisyystodistusta eri julkkiksilta?
Rosa Meriläisen mutsi Anneli Ranta. Näyttelijä, mm. Salkkareista.
Vierailija kirjoitti:
"suojaa kuin tena" - ja tenaa siis mainostetaan Höh?
No siinä yritetään luoda hokemaa ja tehdä Tenasta kultastandardia housujen suojaamiselle.
Sienimestari.... kaksi sientenpoimijaa kohtaa sienimestarin ja se naispuolinen on niin ihastunut, että varmaan haluaisi sienimestarin tattia piirakkaansa.
Nukutusauto. Vauvaa keskellä yötä ajeluttaa mies.
Powerin mainos, jossa ällöttäviä hahmoja. On vastenmielistä katsoa! Myös dna:n laulumainokset huonoja, koska se laulu on niin ärsyttävä.
Tenamainoksen näppäilymusiikki saa jo heittämään television ikkunasta ulos. Miksi se teennäisesti (vaivautuneesti) hymyilevä muija pönöttää siinä? Tämä mainos tulee sata kertaa päivässä ja vtutus nousee sen myötä uskomattomiin sfääreihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen:
Rosa Meriläisen mutsi Anneli Ranta. Näyttelijä, mm. Salkkareista.
Niin sitä nyt täytyis rekisteröityä ja ottaa veikkauskortti, jos meinaa vielä ensi vuonna pelata Veikkauksen pelejä. Ne haluaa nyt kytätä, mitä kukakin pelaa ja arpoja raaputtelee paremman elämän toivossa. Ettei vaan kukaan pääse "pimeästi" pelaamaan. Tietää myös sitä, että jos en rekisteröidy, ota veikkauskorttia ja jätän vuoden alussa vakiorivit lottoa ja jokeria laittamatta, niin sittenhän niillä se pääpotti tulla pamahtaisi. Siinä kohtaa kyllä viimeistään päässä naksahtaisi. Se olisi se viimeinen naula arkkuun.
Sit se mummo ajaa autolla hampaat irvessä, jätti telkkari kyydissä.