Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13201)
Vierailija kirjoitti:
Cubuksen alusvaatemainos ja se ärsyttävä ulina siinä 🙄
Hyii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen:
Kuka se nainen on Veikkauksen mainoksessa, joka pyytää henkilöllisyystodistusta eri julkkiksilta?
Minua häiritsee, kun en millään saa päähäni sitä. Tutun oloinen on.
Se on se Anneli Ranta, joka näytteli Salkkareissa Helena Kuulaa monta vuotta sitten.
Niin on.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki emätinvoide mainokset.
Kaikki? Siis niitä on todella vähän. Hyvä sulle, koska sun ei tarvitse ärsyyntyä kuin harvoin.
Se silti vähän kiinnostelee, että mikähän niissä sua ärsyttää? Epäilen vahvasti, että oot vaan semmonen menneisyyden ihminen, jonka mielestä kaikki mikä liittyy p i mppiin, on sopimatonta.
ciderdrama kirjoitti:
Lidlin Rauni Toivonen ja muut julkkis vierailee ja mukamas raportoi asiallisena Lidl-mainokset. Ärsyynnyn big time
Rauni Toivonen???
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen:
Kuka se nainen on Veikkauksen mainoksessa, joka pyytää henkilöllisyystodistusta eri julkkiksilta?
Näyttelijä Anneli Ranta ( Rosa Meriläisen äiti).
No ainakin tyhmin on se jossa perssut kalastelevat ääniä bensan ja sähkön hinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin tyhmin on se jossa perssut kalastelevat ääniä bensan ja sähkön hinnoilla.
Ja mitään ei saa nekään aikaiseksi, ei ainakaan positiivisessa mielessä. Toisin käy, miten on ennen vaaleja lupailtu. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen:
Se on se Anneli Ranta, joka näytteli Salkkareissa Helena Kuulaa monta vuotta sitten.
Kiitos! Olen miettinyt sitä monta päivää. Ei ihme, että olikin sitten tutunoloinen.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen:
Eikö kukaan tiedä?
Ei oo veikkauksen mainoksia telkussa.
Mitä ihmettä?
Laitapa nyt se telkku päälle edes yhtenä iltana, niin näet tämän ihmeen.
Vierailija kirjoitti:
Ex & the city mainos. En ymmärrä puoliakaan mitä ne yrittää sanoa jotain "strugglaus" , "fleksaus mutta nyt saa bilettää!!!"
vastenmielinen formaatti muutenkin, hyi.
Jouduin viettämään aikaa kissavahtina kodissa, jossa ei ole tallentavaa boksia. Sain nyt esimakua siitä, mitä tv:n katsomiseni ensi vuonna on kun luovun Elisa Viihteestä.
Ja juuri tämä mainos tuntui tulevan vähintään muutaman kerran päivässä! Inhosin heti noita sanoja sydämeni pohjasta. Harmitti kun ei voinut kelata eteenpäin ohi mainosten!
Olen telkkariton. Mainoksia tulee vastaan lähinnä ennen netissä katsottavia videoita, joista yksi todella ärsyttävä ja usein toistuva on bakteerivaginoosilääkemainos, jossa kikkarapää irvistää ja antaa B ja V ilmapalloille kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki emätinvoide mainokset.
Kaikki? Siis niitä on todella vähän. Hyvä sulle, koska sun ei tarvitse ärsyyntyä kuin harvoin.
Se silti vähän kiinnostelee, että mikähän niissä sua ärsyttää? Epäilen vahvasti, että oot vaan semmonen menneisyyden ihminen, jonka mielestä kaikki mikä liittyy p i mppiin, on sopimatonta.
Jokainen, jonka p i m p p i kutiaa, osaa varmasti kääntyä farmaseutin puoleen ilman mainoksiakin. Tulihan nyt varmasti selväksi, että lääke laitetaan E M Ä T T I M E E N 🙉
Joku vitivalkoinen, futuristinen automainos jossa on outoja minimalistisia avaruusääniä. Myykö ne avaruusalusta siinä? Ne äänet on superahdistavia! Ehkä ne ei normitelkusta kuulu niin selvästi mutta kuuntelen kuulokkeilla joten ne vaimeatkin äänet kuuluu tosi hyvin. Mieluummin kuuntelisin jonkun mässytysääniä kuin tätä mainosta.
Powerin mainos jossa ukko pyörittelee silmiään ja pitkätukka kävelee takakenossa.
Osuuspankin kokkaava iskä. Ihan varmaan pankin työntekijää ei yhtään haittaa se neuvottelun aikainen koheltaminen ja riekkuvat pennut...
En ole katsonut enkä kuunnellut yhtäkään mainosta 1991 jälkeen, joten en tiedä niistä mitään enkä haluakaan tietää!
Aiheuttaa korvamatoa ja jää soimaan päähän, vaikka tosi ällöttävä Dna ulina ja mä olen ihan vegeeeenäääää. Dna ulinan ja Powerin psykoottisen mainoksen aikana vaihtuu kanava.
Kivoja
verkkokauppa.comin nostalginen mainos ja taittuvan puhelimen mainos, jossa on kissa ja koiria.