Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13201)
Vierailija kirjoitti:
Se vakuutusyhtiön mainos missä eukko bilettää, teloo itsensä ja iskee jonkun miehen. Vastenmielinen mainos vaikka eukko lienee samaa ikäluokkaa kuin minäkin.
Siis mä luulin, että tää on jonkun mukahauskan uudenteeveesarjan mainos, kun ekaa kertaa sen näin. En kyllä tiedä, haluanko olla sellaisen vakuutusyhtiön asiakas, joka irvailee ylipainoisille iäkkäämmille naisille.
Vierailija kirjoitti:
(Ainakin) Youtubesta pakkosyötettävä EU:n aivopesulässytysmainos "Haluat että rauha vallitsee Euroopassa"... ajat sähköautolla ja rakastat perhettäsi ja otat velkaa ja vuokraat kaiken etkä kyseenalaista mitään ja palvot johtajiasi, olethan kunnon eurooppalainen normaali.
Se kimittävä ääni...
Se Kelan mainos jossa pyydetään maahan muuttajia tulemaan hakemaan rahaa tiskiltä käteisellä, "Meillä on tilaa, meillä on rahaa". Se ärsyttää vähän.
Lotuksen talouspaperihirviö. Se muka söpö. Yöök! En osta edes pakon eessä.
Fazerin makeisten uusi kiintiömainos, "sopii suomalaiseen suuhun", ärsyttävän provoava ja ideologinen. Lisäksi karkkien kutsumanimet ovat suorastaan raivostuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin makeisten uusi kiintiömainos, "sopii suomalaiseen suuhun", ärsyttävän provoava ja ideologinen. Lisäksi karkkien kutsumanimet ovat suorastaan raivostuttavia.
Sama kuin Felixin vuosien takainen kiintiömainos, "Felix tuntee suomalaisten maun", en ole sen jälkeen Felixin tuotteita ostanut kertaakaan.
Kummeliukkojen hassunhauska elokuvamainos. "Hyi. Kakka." vetoaa ehkä 5-9 -vuotiaisiin. Järkyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Se vakuutusyhtiön mainos missä eukko bilettää, teloo itsensä ja iskee jonkun miehen. Vastenmielinen mainos vaikka eukko lienee samaa ikäluokkaa kuin minäkin.
Mä olen nähnyt sen pari kertaa ja minusta se on jotenkin ihan hauska. N67
Vakuutusyhtiön mainos, jossa pikkutyttö on kastellut lattian. Feikki isä ja kuka muka on saanut vakuutusyhtiön korvaamaan koskaan yhtään mitään.
Fennian vakuutusmainos on todella ärsyttävä, kun siinä hyppii, tanssii ja bailaa Saarikon näköinen nainen vihreässä mekossaan.
Karhun "korkeakulttuuri"-olutmainos. Mä aina kuulen sen ekan sanan "vituttaa", mut se taitaa sanoa jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä luulin, että tää on jonkun mukahauskan uudenteeveesarjan mainos, kun ekaa kertaa sen näin. En kyllä tiedä, haluanko olla sellaisen vakuutusyhtiön asiakas, joka irvailee ylipainoisille iäkkäämmille naisille.
En mä ole nähnyt sitä irvailuna, musta se nainen esitetään symppiksesti. Lopussa löytyy se kiva mieskin.
Suomalaista kahvi kult-tuu-ria parhaimmillaan, tum- mat henkilöt mainostaa,. Vaikka kahvi on kallista, pistin ne paketit roskiin.
Pohjola vakuutus mainos missä lomaileva asenne-mamma. Menee niin yli....
SATO asunnot missä seuraa etsivät etsivät asuntoa.
Ei ärsytä mikään mainos, koska en katso tv-ohjelmia tavallisilta kanavilta lainkaan. Seuraan sarjat ja elokuvat netissä.
Philips one blade misä ruma nuorimies tuijottelee kalsareihinsa. Ei paljon mietitä lapsiperheitä, kun tehdään minä, minä nuorisolle mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Pohjola vakuutus mainos missä lomaileva asenne-mamma. Menee niin yli....
Tämä ei ole ärsyttävä, vaan ihan paras! Firma itse ei hyvä, mutta mainos on nerokas.
Hk:n tulisuudelma ärsyttää, kun se tulee koko ajan. Lisäksi siinä ärsyttää se viivahuulinen eukko, joka puhaltelee typerän näköisenä makkaraa.