Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olikohan se uniperin mainos jossa ne kaksi naista on kuntosalilla ja hölöttää jotain ja se scene vaihtuu vähän väliä, tulee ihan semmoinen käsite että ne naiset lopettaa sen juttelunsa siksi aikaa että menevät toiseen kuntolaitteeseen ja jatkavat täysin siitä mihin jäivät ja tekevät näin muutamaan otteeseen
vai olikohan se sortterin mainos hmmm.. No oli mikä oli.
Joo, Sortter. No sekaannus ihan ymmärrettävä, kun molemmat firmat ihan p*skaa.
Siltä toiselta naiselta on ainoa aivosolukin litistynyt, kun kysyy jotenkin niin, että mikä se firma oli.
Jumaliste, firman nimi lukee kissan korkuisin kirjaimin siinä nyrkkeilysäkissä! Joko se likka ei osaa lukea tai sitten se ei vain ymmärrä lukemaansa.
Kamux parisuhdeautot ja hellepäivääkin kuumempi mies ruusupuskan kanssa.
🤮 "No, nyt ollaan sitten oltu pari vuotta naimisissa" 🤮
Pågen, ehkä vielä yksi. Siinä opetetaan, että on ihan ok olla ahne ja itsekäs.
Varsinkin se missä aikuinen mies ottaa viimeisen pullan lastenkutsuilla pikkutytön edestä.
Viis muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein Mensa, vajaaälyisille ja pikkulapsille tarkoitettu tekohuumoriohjelma, jossa huumoria ei ole edes nimeksi. Älytöntä roskaa...tyypillistä suomalaista tuotantoa, jossa osaamattomuus kuitataan pikkulapsileikein.
Minäpäs tykkään! Perälä ja varsinkin Ritala, aivan ihania, hauskoja. Tänään alkaa uusi kausi.
Kai minä olen vajaaälyinen ja lapsenmielinen.
Vaikka olenkin 33v ja hyvässä virassa.Miten virka siihen liittyy? Yksinkertaisia ihmisiä on kaikissa viroissa.
Ja siitä kertoo jo se että sen mainitsee. Viran. Yksinkertainen.
Joko nämä Elisan idiootit on mainittu?
Pepsodent-mainos missä Elastinen... ärsyttävä hammashymy!
Lauletut lääkemainokset. Miksi kukaan luulee että ne myyvät.
Lidlin Rauni Toivonen ja muut julkkis vierailee ja mukamas raportoi asiallisena Lidl-mainokset. Ärsyynnyn big time
En katso enkä kuuntele MITÄÄN mainoksia! Hermot säästyvät! Miksi rääkkäätte itseänne niillä?
Vierailija kirjoitti:
Nelosen mainos, jossa naiset ovat niin kohtalokkaita. Varsinkin se vaalea nenäänsä kipristelevä mustine silmälaseineen. Ei siis mainos, vaan kanava nelosta esittävä.
Kyllä. Nää naiset on niin ärsyttäviä että vähän on ohjelma pilalla kun tuo nenäänsä kipristelevä dooris tai se sormeaan koukisteleva houkuttelija ilmestyy ruutuun. Mikä näiden tarkoitus on? Keksikää jotakin mieltä lämmittävää tilalle.
Vähän ohi aiheen:
Kuka se nainen on Veikkauksen mainoksessa, joka pyytää henkilöllisyystodistusta eri julkkiksilta?
Minua häiritsee, kun en millään saa päähäni sitä. Tutun oloinen on.
Loputtomat, v*ttumaiset Trivago-mainokset. Alkoivat taas pyöriä yötä päivää kun korona loppui.
Ex & the city mainos. En ymmärrä puoliakaan mitä ne yrittää sanoa jotain "strugglaus" , "fleksaus mutta nyt saa bilettää!!!"
vastenmielinen formaatti muutenkin, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen:
Kuka se nainen on Veikkauksen mainoksessa, joka pyytää henkilöllisyystodistusta eri julkkiksilta?
Eikö kukaan tiedä?
Vierailija kirjoitti:
En katso enkä kuuntele MITÄÄN mainoksia! Hermot säästyvät! Miksi rääkkäätte itseänne niillä?
Asutko metsässä ilman MITÄÄN? Ei puhelinta, telkkaria, konetta,et käy ikinä kaupassa, töissä, julkisilla paikoilla? Uskotaan.
Se missä se nainen syö karkkia suu auki tai sitten se missä nainen polkee kuntopyörällä ja katsoo omaa takapuoltaan koska hänellä on peräpukamia. Tai kaikki mainokset missä on tanssiva vauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen:
Eikö kukaan tiedä?
Ei oo veikkauksen mainoksia telkussa.
"Meidän äiti tekee teidän äitien työpaikat"
Todella huonosti toteutettu mainos sen lisäksi ettei siinä ole mitään ns. omaa.
Joo, Sortter. No sekaannus ihan ymmärrettävä, kun molemmat firmat ihan p*skaa.