Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13202)
Vierailija kirjoitti:
"I got nothing to eat" ja vauva parkuu🤦Ja simsalabim sillä fukin majoneesilla ilmestyy wrapit ja muut. Tuntuu pahalta senkin takia että joillain ei oikeasti ole sitä ruokaa.
Ajattelen aina, että mitä jos se läski äijä pudottaa lusikasta kiehuvan kuumaa ruokaa vauvan kaljuun päähän.
Vierailija kirjoitti:
Melkein Mensa, vajaaälyisille ja pikkulapsille tarkoitettu tekohuumoriohjelma, jossa huumoria ei ole edes nimeksi. Älytöntä roskaa...tyypillistä suomalaista tuotantoa, jossa osaamattomuus kuitataan pikkulapsileikein.
Perälä on etenkin perseestä!!!!
Kaikki mainokset mutta erityisesti:
-trivago
-alapään milloin mitkäkin hoitomainokset
-kaalimato ym. muut vastaavat
Lisäksi kun telkussa tuntuu olevan joku sopimus kanavien kesken, että näytetään mainokset samaan aikaan eli ei edes kanavaa vaihtamalle pääse eroon niistä - VMP
I'm only human after aaaalllllll.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mistä en saa selvää mitä sanotaan, kuten nyt esimerkiksi mäkkärin mainos jossa mies kävelee auton vierellä.
Kuulokojeet ovat nykyään jo kehittyneitä ja huomaamattomia.
Minulla ainakin on erittäin hyvä kuulo, mutta lukuisista yrityksistä huolimatta, en ole saanut mitään selvää sen ukon mökellyksestä.
-Eri-
No minä ja aika moni muukin ilmeisesti saa ihan normaalisti selvää, joten missä vika sitten lienee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein Mensa, vajaaälyisille ja pikkulapsille tarkoitettu tekohuumoriohjelma, jossa huumoria ei ole edes nimeksi. Älytöntä roskaa...tyypillistä suomalaista tuotantoa, jossa osaamattomuus kuitataan pikkulapsileikein.
Perälä on etenkin perseestä!!!!
Ja saatanan syvältä. On ihan pökäneen näköinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minäpäs tykkään! Perälä ja varsinkin Ritala, aivan ihania, hauskoja. Tänään alkaa uusi kausi.
Kai minä olen vajaaälyinen ja lapsenmielinen.
Vaikka olenkin 33v ja hyvässä virassa.
B-vitamiinimainos jossa plösö typerän näköinen mies esittää pirtsakkaa. Jää nuo vitskut kyllä pois.
Vierailija kirjoitti:
Joo en vahingossakaan eksy kattomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kiitos Rennien voin taas nauttia!
Hei, mitä sä oikein teet?"
Ja sitten nauretaan.
Tää on todella teennäinen ja outo mainos.
Tämä mainos ei kyllä avaudu.
Jos jollekin avautuu, niin tule kertomaan. Itsekin olen miettinyt, mitä ihmettä siinä tapahtuu.
No samaa ihmetellyt. No hyvä etten ollut ainoa :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään ensimmäisen kerran Alwaysin mainoksen, jossa on jäätävän lihava taitoluistelija. Tämä lihavuuden ihannointi menee nyt jo niin lipi-lipi-nuoleskeluksi, että alkaa ällöttää. Karmein mainos piiiiiitkään aikaan. Ei enää Alwaysia mulle.
Samoin kaikkien muidenkin "vähemmistöjen" (tosin läskit ovat enemmistö) liiallinen, ylitsevuotavainen nuoleskelu mainoksissa nykyään on täysin naurettavaa. Kääntyy itseään vastaan, kuten muukin läpinäkyvä vouhotus.
Hassua muuten miten mustat ovat mainoksissa aina joko normaalipainoisia miehiä kaulailemassa kauniiden valkoisten nuorten naisten kanssa tai mustia "kehopositiivisia" naisia jotka ovat yksin.[/quote
mä olen tästä samaa mieltä ihan tästä mainoksesta, Vaikka ise olen nainen, niin ärsyttää nämä sidemainokset yleensäkin,onhan siteitä osattu ostaa ilman mainostamistakin.
Vierailija kirjoitti:
"Kiitos Rennien voin taas nauttia!
Hei, mitä sä oikein teet?"
Ja sitten nauretaan.
Tää on todella teennäinen ja outo mainos.
tässä mennään metatasolle. Kun se jäbä ilmehtii mainoksessa olevan tavoin, ne muut ei tiedä olevansa mainoksessa ja siksi ihmettelevät että mitä tuo ilmehtii. Itse suuttuisin ja sanoisin sille toiselle että vituako kyselet ja eikö täällä saa edes naamansa ilmeitä päättää itse.
se kun kaikki mainokset yrittävät olla niin pahuksen nokkelia ja mieleenjääviä niin tuloksena on loputtoman pitkiä mainoksia.
Fazerin patukkamainoksen biisi on jotenkin sellaista irrallista sälää lyötynä jotenki kasaan että kaikki vaan vonkuu jotain.
Tällä hetkellä kaikki mainokset, joihin majoneesi liittyy jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpäs tykkään! Perälä ja varsinkin Ritala, aivan ihania, hauskoja. Tänään alkaa uusi kausi.
Kai minä olen vajaaälyinen ja lapsenmielinen.
Vaikka olenkin 33v ja hyvässä virassa.
Miten virka siihen liittyy? Yksinkertaisia ihmisiä on kaikissa viroissa.
Se olikohan se uniperin mainos jossa ne kaksi naista on kuntosalilla ja hölöttää jotain ja se scene vaihtuu vähän väliä, tulee ihan semmoinen käsite että ne naiset lopettaa sen juttelunsa siksi aikaa että menevät toiseen kuntolaitteeseen ja jatkavat täysin siitä mihin jäivät ja tekevät näin muutamaan otteeseen
Vierailija kirjoitti:
Se olikohan se uniperin mainos jossa ne kaksi naista on kuntosalilla ja hölöttää jotain ja se scene vaihtuu vähän väliä, tulee ihan semmoinen käsite että ne naiset lopettaa sen juttelunsa siksi aikaa että menevät toiseen kuntolaitteeseen ja jatkavat täysin siitä mihin jäivät ja tekevät näin muutamaan otteeseen
vai olikohan se sortterin mainos hmmm.. No oli mikä oli.
"Melkein Mensa", alakoululaisille tarkoitettu ohjelma, jossa aivoja ei tarvita lainkaan. YÄK
Joskus kauan sitten Anne Pohtamo sanoi penskalle syödessään jotain että "Hyvää".Sillä äänensävyllä kuulosti todella typerältä.