Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13203)
Valo, etsi arvojesi mukaista seuraa.
Niin, totta kai teillä on paremmat arvot kuin muilla.
"Ja täälläkö nälättää??" Tekopirteä lähiruokamainos radiossa. Huudan joka kerta kun se alkaa ja vaihdan välittömästi toiselle asemalle.
Kaikki mainokset, joissa suomen kieli vaihdetaan englanninkielen mongerrukseen.
Niinkuin se silmälasimainos ,,, jotain kaiken kattavaa suomeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuilo-kaupan mainoslaulu, joka valitettavasti raikuu myös radiossa. Mitä yritetään kertoa rallatuksen lopussa olevalla "Tuukko hakee" kysymyksen vastauksella "En. Tuun"? Ei avaudu minulle.
Ei jeesus miten te ette tajua. Mainoksen asiakasmies on vanha ja pihi. Myyjämiestäkin naurattaa papan puhelut. Myyjämies kertoo aina papalle hyvän tarjouksen ja kysyy " tuukko hakeen"? Pihin papankin mielestä tarjous on hyvä mutta vastaa ensin vitsillä "en"
Vanhat, negatiiviset ja pihit äijänkäppänät eivät varsinaisesti houkuttele minua käymään missään kaupassa, vaikka mainoksen olisikin "tajunnut".
Minusta tuo on kuitenkin pykälän verran parempi ja realistisempi kuin kaikki muut mainokset, joissa asiakkaat ovat ihan onnesta hehkuen niin iloisia ja tyytyväisiä palveluihin/tuotteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Se hiton portugali huonekalustomainos youtubessa, wtf
Ai se, missä nainen lauleskelee jäätävän paskasti? Tuntuu että on ihan tarkoituksella vedetty juosten kusten, että jää ärsyttämään. En tosin siltikään muista firman nimeä, joten ei tarpeeksi ärsyttävä.
Se Lidlin mainos, jossa joku pullon henki puhuu "hauskalla" murteella.
"Hei rakas vien sut kohta maskuun, on siellä ale tottakai!"
Ei vissiin noilla mainosjinglejen keksijöillä ole edes sitä yhtä aivosolua aktiivisena? Enkä aio astua enää jalallanikaan tuohon puljuun, koska siellä on AINA ale, tottakai, vaikka se on laitonta!
Kuntosaliladyjen Ratiopharm-hehkutus... uh, pitää aina vaihtaa kanavaa
DNAAAA NOPEETAA NETTIIIINNNN
Ifin mainos missä joku muikkeli heiluttelee päätään ja kieltään ja nauraa ja ukko joka hieroo naamaansa, näyttää kärsivältä ja puhaltaa... siis mikä niitä vaivaa?
5 minuuttia ohjelmaa,ja 15 minuuttia mainosta.
Siinä on MTV: ohjelmisto.
Se hävikkiruokamainos (Matsmart?), jossa heitetään ihmisten päälle ruokaa.
Olisit käynyt spekveiserillä missä lie.
Se apteekkimainos missä kaksi pottapäistä naista (kaksoset kai), ostaa samaa herpesvoidetta.
Hesarin mainokset. Vihreiden äänitorvi väittää itseään luotettavaksi mediaksi!
Vierailija kirjoitti:
Se hävikkiruokamainos (Matsmart?), jossa heitetään ihmisten päälle ruokaa.
Mulle tulee siitä mainoksesta huono olo. Ällöttävää sotkemista.
Jaffa onkin tosi hyvä vertauskuva siihen että jokainen saa olla millainen kuin haluaa. Todella päälleliimattu mainoskikka.
Vierailija kirjoitti:
Se apteekkimainos missä kaksi pottapäistä naista (kaksoset kai), ostaa samaa herpesvoidetta.
Ne on kaikki versiot niin tönkköjä. Tavallaan nokkela idea että kaksonen = rinnakkaislääke, mutta lopputulos on epäluontevaa ja hölmöä amatöörinäyttelijöiden dialogia.
Tehdään safespace autoon.
Tee ihan yksinäs.