Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13203)
Vierailija kirjoitti:
We-are-family, vii-aa-faamili voi helv. En tiedä mitä siinä mainostetaan mutta renkutus saa kääntämään kanavaa.
Tää on tämän hetken ärsyttävin. Tokana tuo vitaepro.
Gree ilmalämpöpumppu! Ihan järkky mainos.
Vierailija kirjoitti:
Se Gilleten ihokarvahöylämainos jossa joku laulaa jotain että "ämmä veenus". Veenus tarkoittaa sitä höylää ja ämmä kai sitä että se on naisille tarkoitettu, mutta mainos on todella ärsyttävä.
"I'm your Venus, I'm your fire, at your desire".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VITAEPRO mainos missä on kolmekymppinen nuori joka partansa kanssa luulee menevänsä kuusikymppisestä entisestä kasarinuoresta.
Mainoksessa on kuin äiti ja poika.
Tästähän vaihdettiin pois Nicke Lignell, koska ihmisille tuli hiukan pedokäsitys, kun vanhan äijärähjän ympärillä nuoret tytöt pyörii. Valitettavasti Nicken laulu kuuluu mainoksessa edelleen, enkä saa tuota pedis-ajatusta mielestäni.
Nyt menty sitten toisen suuntaan, kun puuma vetää tanssiksi.
Ehkä oma ajatusmaailmani onkin kieroutunut?
Tää tulee nyt joka tuutista, että vaihtuu kanava sekunnin murto-osassa kun kuuluukin et alkaa laulu...
Minulla on nyt tällä toisella kierroksella tullut tavaksi sulkea koko tv kun tämä mainos alkaa. Aiemmin kesällä pysyi taustahälynä auki ja kuulin muut mainokset ja ohjelmat. Nyt yleensä pysyy kiinni koko päivän. Ekalla kierroksella vaihdoin aina kanavaa. Ja kierroksella tarkoitan sitä ensimmäistä Nicken mainosta ja toisella tätä uusinta. Nämä kaksi mainosta on sellaisia että koskaan ikinä elämässäni en tule tuota tuotetta ostamaan. Jatkuva mainostaminen joka mediassa syö uskottavuuden ja saa aikaan vastareaktion eli tuotetta en halua ikinä koskaan milloinkaan missään muodossa, pelkkä tuotteen nimi aiheuttaa oksennusrefleksin. Lisäksi jokainen hölmö joka tuon erehtyy ostamaan, saisi samat ainekset murto-osalla tuosta hinnasta kun ei tarvitsisi maksaa miljoonien mainoskuluja tuotteen hinnassa.
Onkos se K-ketjun uusi mainos jossa hoetaan "halpakauppa"? Nauratti kyllä makeasti, Suomen kallein ruokakauppa, ja hinnat nousee joka viikko.
Onko olemassa yhtään Hesen mainosta, joka EI olisi ärsyttävä?
MAJONNEESSI-uutisia!
Vitaepron mainos saa raivon partaalle.Ja tulee vielä jatkuvasti.Siis tuon mainoksenko tarkoitus saada ihmiset ostamaan tuotetta?Kanava vaihtuu välittömästi.En ostais ikinä!
Kaikki ärsyttävät, mutta viimeaikoina ovat alkaneet nyppiä erityisesti k-kaupan tekopirteät mainokset, joissa mm. keskustellaan siitä, kuinka iloisia asiakkaat olivat kun saivat ostettua kaiken samasta kaupasta tms. Tai tunnetut jalkapalloilijat soittelevat tsemppi-soittoja tuntemattomille, kuinka luontevaa ja suomalaista! Ja iki-inhokkeja ovat tietysti äärimmäisen tyhmät ja rasittavat Elisan mainokset.
Suurin ongelma kuitenkin on, että mainoksia on liikaa, liian usein ja mainostauot ovat liian pitkiä. Kun kymmenen minuutin välein tulee sama mainos yhä uudelleen ja uudelleen, alkaa jo tursua korvista se höpötys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitaepro
Mäkin näin uuden Vitaepro-mainoksen ja olin aivan pökerryksissä, että missä on ihana Nicke Lignell ja pompom-tytöt?
Tuo vanha versio, joka pyöri telkkarissa kai noin 10 vuotta sitten, oli niin typerä että se oli jo hauska. Uusi versio vain ärsyttää. Vanha ei kai olisi enää nykymeininkiin sopiva (vanha äijä ja nuoret tytöt jne.), mutta miksi tuo uusi on edes pitänyt tehdä ja vielä samalla biisillä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksilla vaikutetaan ihmisen alitajuntaan. Sitten kun tulee kiire, ostat mainostetun tuotteen. Kiire lisääntyy koko ajan. Näin markkinointi toimii.
Ihmisillä on vissiin niin kamala kiire ettei pohjallaan seisovasta tiskiainepullosta ehditä puristamaan tiskiainetta pesuveteen.
Tadaaa...tähänkin vähemmän kuin sekunnin säästöön on kehitetty uusi pullo joka seisoo suupuoli alaspäin.
Ei tartte enää pulloa kääntää käsissään ja aikaa säästyy.
Mainos voi toki olla ärsyttävä, mutta ei tuo nyt typerinkään keksintö ole. Kun paksu tiskiaine alkaa käydä vähiin, niin "nokallaa" seisova pullo on ihan hyvä idea.
Mulla käy vähän sääliksi se vihreä pisara, kun kukaan ei tunnu tykkäävän siitä. :D
Mahtaa sieltä pullosta tulla kunnon luraus, kun se on aina nokallaan. En osta.
Ihan sen verran tulee kuin itse haluaa. Onhan tuollaisia pulloja salaattikastikkeissa, ketsupeissa jne. Selvästi näkyy mainoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mäccärin Pdadpappa ja sen yhdemmäisyys epäsanan voi Art Director tunkea takas rectumiin mistä sen löysikin.
Joo, nämä helvetin ärsyttävät epäsanat, joita jotkut Art Directorit ja muut maanvaivat kehittelee... joskus menneinä vuosikymmeninä äikänmaikat olis vedellyt ympärikorvia jokaista, joka tuollaisia päästää suustaan tai paperille laittaa. Harmi ettei enää.
Vierailija kirjoitti:
Oman kylän kauppa - kaikki niissä mainoksissa (alkaen siitä tekopirteästä naisesta niissä) ärsyttää mua.
Minkä kylän? Suurin osa K-kaupoista sijaitsee kaupungeissa ja taajamissa.
Ja loput pelloilla kaupunkien ja taajamien ulkopuolella.
Motonetin mainos ja se rasittava luritus....
Niskakakkavaroitus... vaippamainos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksilla vaikutetaan ihmisen alitajuntaan. Sitten kun tulee kiire, ostat mainostetun tuotteen. Kiire lisääntyy koko ajan. Näin markkinointi toimii.
Ihmisillä on vissiin niin kamala kiire ettei pohjallaan seisovasta tiskiainepullosta ehditä puristamaan tiskiainetta pesuveteen.
Tadaaa...tähänkin vähemmän kuin sekunnin säästöön on kehitetty uusi pullo joka seisoo suupuoli alaspäin.
Ei tartte enää pulloa kääntää käsissään ja aikaa säästyy.
Mainos voi toki olla ärsyttävä, mutta ei tuo nyt typerinkään keksintö ole. Kun paksu tiskiaine alkaa käydä vähiin, niin "nokallaa" seisova pullo on ihan hyvä idea.
Mulla käy vähän sääliksi se vihreä pisara, kun kukaan ei tunnu tykkäävän siitä. :D
Mahtaa sieltä pullosta tulla kunnon luraus, kun se on aina nokallaan. En osta.
Ihan sen verran tulee kuin itse haluaa. Onhan tuollaisia pulloja salaattikastikkeissa, ketsupeissa jne. Selvästi näkyy mainoksessa.
Onhan niitä ja jumaliste mikä kasa sitä ketsuppia sitten lurahtaakin lautaselle.
Puuilo-kaupan mainoslaulu, joka valitettavasti raikuu myös radiossa. Mitä yritetään kertoa rallatuksen lopussa olevalla "Tuukko hakee" kysymyksen vastauksella "En. Tuun"? Ei avaudu minulle.
Minulla on televisiossa sellainen nappula, jolla estän mainokset näkymästä. Jotkut kutsuvat sitä kanavanvaihtajaksi. Varalla on vielä toinen nappula, josta voi TV:n sulkea!
Vierailija kirjoitti:
Puuilo-kaupan mainoslaulu, joka valitettavasti raikuu myös radiossa. Mitä yritetään kertoa rallatuksen lopussa olevalla "Tuukko hakee" kysymyksen vastauksella "En. Tuun"? Ei avaudu minulle.
Ei jeesus miten te ette tajua. Mainoksen asiakasmies on vanha ja pihi. Myyjämiestäkin naurattaa papan puhelut. Myyjämies kertoo aina papalle hyvän tarjouksen ja kysyy " tuukko hakeen"? Pihin papankin mielestä tarjous on hyvä mutta vastaa ensin vitsillä "en"
Ite en omista autoa ja lähin Puuilo on sen verran etäällä, että eipä tule näistä syistä käytyä koko Puuilossa. Mainos ei häirihe, mutta välimatka.