Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13203)
Grillaava nainen T. Björkiltä lainattuine käsineen, kauhukamaa!
Vaikuttaa siltä, että että ihmisillä näkyy ärsyttäviä mainoksia tietokoneessa. Mistähän se johtuu? Olisi väärä käyttöjärjestelmä koneessa, joku toosa, mikä se nyt, joo, Vintoosahan se on. Mun koneessa ei näy mainoksia. Ei koneessa riuhu rubiconproject, pubmatic ei adxns. Siitä pitävät huolen Linux, Firefox ja Privacy Badger.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään ensimmäisen kerran Alwaysin mainoksen, jossa on jäätävän lihava taitoluistelija. Tämä lihavuuden ihannointi menee nyt jo niin lipi-lipi-nuoleskeluksi, että alkaa ällöttää. Karmein mainos piiiiiitkään aikaan. Ei enää Alwaysia mulle.
Samoin kaikkien muidenkin "vähemmistöjen" (tosin läskit ovat enemmistö) liiallinen, ylitsevuotavainen nuoleskelu mainoksissa nykyään on täysin naurettavaa. Kääntyy itseään vastaan, kuten muukin läpinäkyvä vouhotus.
Hassua muuten miten mustat ovat mainoksissa aina joko normaalipainoisia miehiä kaulailemassa kauniiden valkoisten nuorten naisten kanssa tai mustia "kehopositiivisia" naisia jotka ovat yksin.
...todellakin, itse oon miettinyt juurikin samaa, ylipainoa hehkutetaan ihan äklötykseen asti keho positiivisuutena. Vaatteet kiristää kun makkaran kuori ja ihra pursuaa joka paikasta. Eilen näin kauhukseni taas yhden minimekossa ja varsi saappaissa. Selluliittiä reippaasti reisissä koko matkalta, ei edes sukkahousuja silottamassa pintaa. Voin pahoin, eli autolla kaasu pohjaan. Ylipaino on todellinen terveysongelma viinan jälkeen. Läski mikä läski. Lopetetaan diiba daaba tällaisen osalta.
Mahtavaa että vielä on itsestään huolta pitäviä, normaali painoisia ihmisiä, joille minihameet ja pylly bikinit sopivat. Julkkikset otattavat pois jo pakara implanttejaan ja housujen vyötärö madaltuu. Se siitä peppu buumista, huoh!
Komero Ateriakippo. Ei siksi että se mainos itsessään olisi muuten ärsyttävä mutta ainakin itse olen nähnyt sitä mainosta niin tolkuttoman monen ohjelman sponsorimainoksena että ärsyttää siksi. Taitaa olla kyseessä uusi Rahalaitos tämän sponsoroinnin suhteen.
* PRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII *
PuuuuuuuuuUUUUUUUUUUUUUUU - HA - PARK!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuilo-kaupan mainoslaulu, joka valitettavasti raikuu myös radiossa. Mitä yritetään kertoa rallatuksen lopussa olevalla "Tuukko hakee" kysymyksen vastauksella "En. Tuun"? Ei avaudu minulle.
Ei jeesus miten te ette tajua. Mainoksen asiakasmies on vanha ja pihi. Myyjämiestäkin naurattaa papan puhelut. Myyjämies kertoo aina papalle hyvän tarjouksen ja kysyy " tuukko hakeen"? Pihin papankin mielestä tarjous on hyvä mutta vastaa ensin vitsillä "en"
Tuohan on liki ainut hauska mainos ainakin tveessä pitkään aikaan.
Inhoa aiheuttaa K-kaupan adhd-käytöksinen häslääjänainen.
Tulee väkisin ripulikakka mieleen siitä.
K-sshhupermarket... Miksi se ylipirteä nainen siinä mainoksessa lausuu ässän niin?! Aargh.
Olisko joku McDonaldsin mainos, missä taustalla kuuluu jonkun nuoren sepostusta omituisella honottavan lässyttävällä ja venyttävällä äänellä. Se on yksi ärsyttävimmistä tällä hetkellä.
PS: Elisan mainokset ovat aina olleet järkyttävää paskaa.
Nordean mainos, jossa mies miettii kortin numeroansa. "Se on ovikoodi, se on pähkinäsaaren rauha..." Onpas todella uskottavaa ja huvittavaa.
Dna,,, minä olen ihminen,,, apua!!!
Ne ratiopharm mainokset joissa on aina kaksosia.
Varsinkin se jossa toisella oli tukkoinen nenä ja sitten ilmeni olevan myös ja vetäisivät esille samaan aikaan nenäsuihkeet.
Vitaepro on kyllä aika ärsyttävä 🤔
Dansukker ja Suvi Teräsniska. "Mulla on tapana laulaa marjoille." Niin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Dansukker ja Suvi Teräsniska. "Mulla on tapana laulaa marjoille." Niin varmaan.
No just tänään näin tuon ja tuli mieleen, että Suvi varmaankin pääasiassa laulaa niille marjoille ja syö lähinnä sokeria.
Ehdottomasti se kännymainos, soi reunalla ja sitten putoaa, taitaa olla aplen puhelin ja yläreunaan tulee joko dna ja toisinaan telia. dnalla usein joku jatkomainos lisänä.
Vierailija kirjoitti:
Olisko joku McDonaldsin mainos, missä taustalla kuuluu jonkun nuoren sepostusta omituisella honottavan lässyttävällä ja venyttävällä äänellä. Se on yksi ärsyttävimmistä tällä hetkellä.
PS: Elisan mainokset ovat aina olleet järkyttävää paskaa.
Elisan mainokset ovat yleensä _suomalaisia_ ja kertovat jotakin _suomalaisista_, painotan sanaa _Suomi_: ymmärrätkö, kun kirjoitan _suomen_ kielellä?
Typerryttävän typerä Vitaepro mainos joka tulee about 50 kertaa illassa. Musiikki ja koreografia surkeaa. Ketkä idiootit sitä Vitaeprota ostaa niin paljon että tuon mainosajan osto on kannattavaa - vaikka "pääosan" esittäjä onkin vaihdettu Nicke LIgnelliä halvempaan junioriin.
En ole katsonut enkä kuunnellut mitään mainoksia ainakaan kahteenkymmeneen vuoteen. En halua kiristää turhaan pinnaani!
Vitaepro. Päivitettynä aivan yhtä surkea kuin eka versio.