Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksilla vaikutetaan ihmisen alitajuntaan. Sitten kun tulee kiire, ostat mainostetun tuotteen. Kiire lisääntyy koko ajan. Näin markkinointi toimii.
Ihmisillä on vissiin niin kamala kiire ettei pohjallaan seisovasta tiskiainepullosta ehditä puristamaan tiskiainetta pesuveteen.
Tadaaa...tähänkin vähemmän kuin sekunnin säästöön on kehitetty uusi pullo joka seisoo suupuoli alaspäin.
Ei tartte enää pulloa kääntää käsissään ja aikaa säästyy.
Mainos voi toki olla ärsyttävä, mutta ei tuo nyt typerinkään keksintö ole. Kun paksu tiskiaine alkaa käydä vähiin, niin "nokallaa" seisova pullo on ihan hyvä idea.
Mulla käy vähän sääliksi se vihreä pisara, kun kukaan ei tunnu tykkäävän siitä. :D
Mahtaa sieltä pullosta tulla kunnon luraus, kun se on aina nokallaan. En osta.
Ihan sen verran tulee kuin itse haluaa. Onhan tuollaisia pulloja salaattikastikkeissa, ketsupeissa jne. Selvästi näkyy mainoksessa.
Onhan niitä ja jumaliste mikä kasa sitä ketsuppia sitten lurahtaakin lautaselle.
No ei lurahda. Sitä voi painaa kevyesti sormilla ja ihan nätisti tulee.
On toki näitä, joille pitää kaikki rakentaa ilmeisesti teräksestä, kun ollaan ronskia ronskin ottein.
Vierailija kirjoitti:
Niskakakkavaroitus... vaippamainos
Ihan hauska. Olisivat vetääneet vielä vähän överimmäksi, niin olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuilo-kaupan mainoslaulu, joka valitettavasti raikuu myös radiossa. Mitä yritetään kertoa rallatuksen lopussa olevalla "Tuukko hakee" kysymyksen vastauksella "En. Tuun"? Ei avaudu minulle.
Ei jeesus miten te ette tajua. Mainoksen asiakasmies on vanha ja pihi. Myyjämiestäkin naurattaa papan puhelut. Myyjämies kertoo aina papalle hyvän tarjouksen ja kysyy " tuukko hakeen"? Pihin papankin mielestä tarjous on hyvä mutta vastaa ensin vitsillä "en"
Vanhat, negatiiviset ja pihit äijänkäppänät eivät varsinaisesti houkuttele minua käymään missään kaupassa, vaikka mainoksen olisikin "tajunnut".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksilla vaikutetaan ihmisen alitajuntaan. Sitten kun tulee kiire, ostat mainostetun tuotteen. Kiire lisääntyy koko ajan. Näin markkinointi toimii.
Ihmisillä on vissiin niin kamala kiire ettei pohjallaan seisovasta tiskiainepullosta ehditä puristamaan tiskiainetta pesuveteen.
Tadaaa...tähänkin vähemmän kuin sekunnin säästöön on kehitetty uusi pullo joka seisoo suupuoli alaspäin.
Ei tartte enää pulloa kääntää käsissään ja aikaa säästyy.
Mainos voi toki olla ärsyttävä, mutta ei tuo nyt typerinkään keksintö ole. Kun paksu tiskiaine alkaa käydä vähiin, niin "nokallaa" seisova pullo on ihan hyvä idea.
Mulla käy vähän sääliksi se vihreä pisara, kun kukaan ei tunnu tykkäävän siitä. :D
Mahtaa sieltä pullosta tulla kunnon luraus, kun se on aina nokallaan. En osta.
Ihan sen verran tulee kuin itse haluaa. Onhan tuollaisia pulloja salaattikastikkeissa, ketsupeissa jne. Selvästi näkyy mainoksessa.
Onhan niitä ja jumaliste mikä kasa sitä ketsuppia sitten lurahtaakin lautaselle.
Niistähän juuri saa kevyesti painamalla juuri niin vähän kuin haluaa? Miksi ihmeessä puristatte niin paljon? :D
Pikkasen parempi aamu. On muistaakseni Telian mainos. Korjatkaa, jos muistan väärin
Moi-liitymä. Vaikka ilman saisi niin en ottais, niin ärsyttävät äänet niillä möykyillä.
Ilmalämpöpumppumainos, jossa on kaksi pitkälettistä ukkoa. Ärsyttää, kun se mainos tulee jokaisella mainostauolla sekä ensimmäisenä että viimeisenä.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitaepro
Ja ihan huijaustuote. Monet käyttivät pitkään eikä mitään hyötyä. Älkää vaan rahojanne siihen laittako. Itsekin kokeilin turhaan.
Oisit tuplannut annoksen?
Classic jäätelömainos. Äijä vetää jossain erämaassa kanootilla ja kappas, ottaa jätskin välipalaksi. Edes hitunen realismia pliis
DNA:n "aavikko" mainos jossa nainen kysyy "onko sulla liitymäasit kunnossa". Tämä on suorastaan rienausta kristinuskoa vastaan,kumma että kukaan ei reagoi tällaiseen menoon?
Lidlin mainosten lopussa ärsyttävä muutaman äänen plimputus.
"jos ei oo ihan likeeltä..saiskos olla joku jäläkkäri..hihi no katopa tuonne nurkalle..willisikaburgeri Pasilasta..1!1!!"..K-Market lähiruokaa kalliilla
Vierailija kirjoitti:
DNA:n "aavikko" mainos jossa nainen kysyy "onko sulla liitymäasit kunnossa". Tämä on suorastaan rienausta kristinuskoa vastaan,kumma että kukaan ei reagoi tällaiseen menoon?
Lidlin mainosten lopussa ärsyttävä muutaman äänen plimputus.
Miten? :D
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitaepro
Ja ihan huijaustuote. Monet käyttivät pitkään eikä mitään hyötyä. Älkää vaan rahojanne siihen laittako. Itsekin kokeilin turhaan.
Mutta kun purkissa lukee: "ohjeistuksen mukaista annosta ei saa ylittää." :(
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitaepro
Tein senkin vuodeksi. Ja triplasinkin. Ei muuta kuin rahanmenoa.
Se hävikkiruokamainos, jossa kaadetaan ruokaa ihmisten päälle ja sotketaan, aiheuttaa pahoinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Onkos se K-ketjun uusi mainos jossa hoetaan "halpakauppa"? Nauratti kyllä makeasti, Suomen kallein ruokakauppa, ja hinnat nousee joka viikko.
Just niin, kallein kaikista, mistä tuo halpa kauppa nyt ilmestyi, tarjoukset saattaa olla edullisia, siinä kaikki. Aivopesumainontaa!!! :(
Kaalimadon radiomainos. Haitarinrenkutusta. Tilalle joku shöteem-biisi.
Se hiton portugali huonekalustomainos youtubessa, wtf
Kaikki mainokset ärsyttää, siksi en mainoksia katsele.