Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en enää koskaan mene nukutukseen

Vierailija
17.04.2021 |

Ei voi ikinä tietää mitä ne siellä todellisuudessa hommailee. Lääkärit huijaavat ja valehtelevat, peittelevät virheitään. Hyi

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin joskus kun hoitaja sörkki sormella minua sinne. Teeskentelin nukkuvani yöks.

Pitkä aika teeskennellä jos leikkaus kestää tunnin ja se aloitetaan päivällä. Lopetitko teeskentelyn aamuksi?

Vierailija
62/65 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kieltämättä vähän epämukavaa jos alkaa ajatella, että omaa ruhoa on käännelty, nosteltu ym. ja itse ei tiedä siitä mitään.

Muistan kerran kun yhden leikkauksen jälkeen availin silmiäni heräämössä. Vieressäni oli mieshoitaja valvomassa. Kuulin kun hän kertoi jollekin toiselle hoitajalle, että jonkun lääkkeen antaminen oli lopettu. Jossain rintakehällä oli ollut jotain punaista läikkää tms. Ja lääkäri epäili allergista reaktiota.

Ei siinä mitään, mutta aloin siinä herätessä miettiä kuinka tarkkaan se hoitaja oli rintakehän aluettani kopeloinut ja miten hän oli edes sen punoituksen huomannut. Onhan se leikkauspaita aika peittävä.

Riippuen leikkauksesta, sitä "leikkauspaitaa" joutuu useimmiten poistamaan ainakin osittain potilaan päältä, esim. jo ekg piuhojen laittaminen vaatii paidan raottamista. Vatsan alueen leikkauksessa paita nostetaan kyllä pois osittain myös rintakehän päältä. Ja jos potilaalle tulee allerginen ihoreaktio, niin totta kai Iho tarkastetaan laajemmaltikin, se kuuluu asiaan, eikä ole mitään epäasiallista tirkistelyä.

Terkuin leikkurin hoitaja

Niin, siellä ne pervot kaiket päivät tiirailevat ihmisten kehoja. Hinkkaavat eroottisesti ties millä pesunesteillä ympäri ämpäri ja kikattelevat samalla kuin pikkutytöt. Miespuolinen anestesiahoitaja saa koko leikkauksen ajan tuijotella suloisia nuoren naisen kasvoja, jos suloinen nuori nainen sattuu tulemaam leikkaukseen. Pitää päästä heti leikkauksen jälkeen vessaan purkamaan paineita...

Aika pitkä tie opiskella vain siksi anestesialääkäriksi, jotta saa katsella nuoren naisen kasvoja. Nimittäin helpommalla pääsee kun menee vaikka istumaan terassille ja katselee muita asiakkaita tai ohimeneviä ihmisiä. Tai jos pelkkä kuva riittää, niin googlesta löytyy vaikka ja mitä. 

Taitaa kuitenkin tilastojen varjossa olla niin, että ne nuoret ja suloiset naiset on aika vähemmistö nukutukseen tulevista. Tai jos tulevat on monesti siinä onnettomuus taustalla. Ja tässä tapauksessa ne kasvot eivät välttämättä ole enää niin suloiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kieltämättä vähän epämukavaa jos alkaa ajatella, että omaa ruhoa on käännelty, nosteltu ym. ja itse ei tiedä siitä mitään.

Muistan kerran kun yhden leikkauksen jälkeen availin silmiäni heräämössä. Vieressäni oli mieshoitaja valvomassa. Kuulin kun hän kertoi jollekin toiselle hoitajalle, että jonkun lääkkeen antaminen oli lopettu. Jossain rintakehällä oli ollut jotain punaista läikkää tms. Ja lääkäri epäili allergista reaktiota.

Ei siinä mitään, mutta aloin siinä herätessä miettiä kuinka tarkkaan se hoitaja oli rintakehän aluettani kopeloinut ja miten hän oli edes sen punoituksen huomannut. Onhan se leikkauspaita aika peittävä.

Riippuen leikkauksesta, sitä "leikkauspaitaa" joutuu useimmiten poistamaan ainakin osittain potilaan päältä, esim. jo ekg piuhojen laittaminen vaatii paidan raottamista. Vatsan alueen leikkauksessa paita nostetaan kyllä pois osittain myös rintakehän päältä. Ja jos potilaalle tulee allerginen ihoreaktio, niin totta kai Iho tarkastetaan laajemmaltikin, se kuuluu asiaan, eikä ole mitään epäasiallista tirkistelyä.

Terkuin leikkurin hoitaja

Niin, siellä ne pervot kaiket päivät tiirailevat ihmisten kehoja. Hinkkaavat eroottisesti ties millä pesunesteillä ympäri ämpäri ja kikattelevat samalla kuin pikkutytöt. Miespuolinen anestesiahoitaja saa koko leikkauksen ajan tuijotella suloisia nuoren naisen kasvoja, jos suloinen nuori nainen sattuu tulemaam leikkaukseen. Pitää päästä heti leikkauksen jälkeen vessaan purkamaan paineita...

Aika pitkä tie opiskella vain siksi anestesialääkäriksi, jotta saa katsella nuoren naisen kasvoja. Nimittäin helpommalla pääsee kun menee vaikka istumaan terassille ja katselee muita asiakkaita tai ohimeneviä ihmisiä. Tai jos pelkkä kuva riittää, niin googlesta löytyy vaikka ja mitä. 

Taitaa kuitenkin tilastojen varjossa olla niin, että ne nuoret ja suloiset naiset on aika vähemmistö nukutukseen tulevista. Tai jos tulevat on monesti siinä onnettomuus taustalla. Ja tässä tapauksessa ne kasvot eivät välttämättä ole enää niin suloiset.

Mulla on ollut aina pylly ehjänä mutta se putki kurkussa oli ikävä.

Vierailija
64/65 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän paranoidi? Ethän ole tietoinen yhtään mistään nukutuksen aikana. Se on paras mahdollinen olotila.

En ole paranoidi, tiedän juttuja mitä siellä tapahtuu. Niin, fyysisestihän se on kiva, anestesialääkäri sanoi hyvät yöt ja meni kaksi sekuntia ja olin heräämössä(en edes sulkenut silmiäni) MUTTA henkisesti se on eri asia. Sinua on voitu kohdella hirveästi kun olet tajukankaalla.

Tiesin vasta herättyäni että oli tungettu titaania nikamien väliin ja jotakin hopea putkea. Tuollaiset jutut kuuluisi oikeasti vaan robotille. Yäk. Olen nyt robotti ruttunen.

Vierailija
65/65 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulin kerran nukutuksen aikana raskaaksi.

Leikattiinko sinut, kun olit pojan kanssa samaan aikaan saunan lauteilla? Kaverin puolesta kyselen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän