Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en enää koskaan mene nukutukseen

Vierailija
17.04.2021 |

Ei voi ikinä tietää mitä ne siellä todellisuudessa hommailee. Lääkärit huijaavat ja valehtelevat, peittelevät virheitään. Hyi

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän paranoidi? Ethän ole tietoinen yhtään mistään nukutuksen aikana. Se on paras mahdollinen olotila.

Vierailija
2/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kun sain allergisen reaktion nukutusaineesta ja meinasin tukehtua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannatakkaan, mä aina tökin harjanvarrella nukutettuna olevia joka reikään ihan huvin vuoksi operaation aikana.

Vierailija
4/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kannatakkaan, mä aina tökin harjanvarrella nukutettuna olevia joka reikään ihan huvin vuoksi operaation aikana.

😂

Vierailija
5/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no aina sitä ei voi valita, nukutetaanko vai ei.

Voi saada nukutuksen automaattisesti, kun onnettomuudessa tai tapaturmassa menee tajuttomaksi.

Myöskään mitään vakavampaa leikkausta ei voida suorittaa, jos potilasta ei nukuteta.

Kaikkia leikkauksia ei voi tehdä pelkällä paikallispuudutuksella.

Vierailija
6/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvallisin aika ja paikka tukehtumisen meinaamiselle kun heti laitteet hälyttää ja senkuin sujauttaa intubaatioputken kilpirustosta läpi.

Vierailija
7/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin kerran nukutuksen aikana raskaaksi.

Vierailija
8/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellä terveydentila vaatisi leikkausta, niin aika pikku juttu siihen nähden olisi se jos lääkärit siellä jotain omiaan tekisivät. Se on vähän että ota tai jätä, mutta ilman leikkausta ei ainakaan paremmin mene.

Vierailija
9/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulin kerran nukutuksen aikana raskaaksi.

Saattoi tulla niistä lakanoista. Ehkä siellä käytettiin samoja lakanoita mitä Ruotsin laivoilla käytetään.

Vierailija
10/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvallisin aika ja paikka tukehtumisen meinaamiselle kun heti laitteet hälyttää ja senkuin sujauttaa intubaatioputken kilpirustosta läpi.

Eipä ne mitään tehnyt kun yskin enkä saanut kunnolla henkee

Vierailija
11/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa liukaroida aukot valmiiksi ennen leikkausta, niin ei ole paikat ihan niin kipeinä kuin ilman liukuvoidetta.

Vierailija
12/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän paranoidi? Ethän ole tietoinen yhtään mistään nukutuksen aikana. Se on paras mahdollinen olotila.

En ole paranoidi, tiedän juttuja mitä siellä tapahtuu. Niin, fyysisestihän se on kiva, anestesialääkäri sanoi hyvät yöt ja meni kaksi sekuntia ja olin heräämössä(en edes sulkenut silmiäni) MUTTA henkisesti se on eri asia. Sinua on voitu kohdella hirveästi kun olet tajukankaalla.

Vierailija
13/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole paranoidi, tiedän juttuja mitä siellä tapahtuu. Niin, fyysisestihän se on kiva, anestesialääkäri sanoi hyvät yöt ja meni kaksi sekuntia ja olin heräämössä(en edes sulkenut silmiäni) MUTTA henkisesti se on eri asia. Sinua on voitu kohdella hirveästi kun olet tajukankaalla.

laita vaginaan raiskauksen estolaite, niin mahdolinen tekijä on helppo tunnistaa jälkikäteen.

Vierailija
14/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lukollista siveysvyötä anestesian ajaksi.

Vierailija
15/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen lukollista siveysvyötä anestesian ajaksi.

Tämä tai sitten riistakamera...

Vierailija
16/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin joskus kun hoitaja sörkki sormella minua sinne. Teeskentelin nukkuvani yöks.

Vierailija
17/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% maailman kacka-po*nosta kuvataan nimenomaan lsd-nukutusainecocktaililla huumattujen leikkauspotilaiden avulla.

Miettisin tarkkaan, TARKKAAN, minkälaiselle puoskarille antaisin oikeuden piikittää suoniini ja minkälaisia myrckyjä.

Vierailija
18/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin joskus kun hoitaja sörkki sormella minua sinne. Teeskentelin nukkuvani yöks.

Mulla sama, mutta mulla oli 15 mieslääkäriä jonossa sormettamassa minua.

Vierailija
19/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hupi, jonka sinusta AP nukutuksessa saa on kärrätä sinut ruumishuoneelle ja seurata valvontakamerasta, kun heräilet sieltä.

Vierailija
20/65 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin. Minä teen samaa ja tökin vielä neulalla varmuuden vuoksi että onko taju kankaalla oikeasti. Onhan ne, mutta kun se on muuten niin mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän