Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lakkasit käyttämästä meikkivoidetta arjessa?

Vierailija
17.04.2021 |

?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kaiken arkimeikkaamisen 22 -vuotiaana. Nykyään vain juhliin kevyt pohja + ripsari. Jos ei oma naama kelpaa muille sellaisenaan kuin se on, niin ei kukaan pakota sitä katsomaan.

N26

Vierailija
42/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ehkä vuoden ajan 19-vuotiaana. Iho meni kamalaan kuntoon! Nyt en ole enää vuosiin käyttänyt mitään meikkiä ja iho on paljon freesimpi. Mikä vielä tärkeämpää, olen tyytyväinen omaan meikkaamattomaan naamaani, enkä etsi siitä virheitä mitä peittää tai "korjata" meikillä. Meikkaamisen lopettaminen on ollut yksi parhaista jutuista itsetunnolleni ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt meikkivoidetta.

Vierailija
44/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo yli 50-vuotias enkä ole vielä käyttänyt meikkivoidetta arkena enkä juhlassa. Ei ole tarvinnut.

Muiden mielestä ehkä olisi tarvinnut.

Siellä joku katkera meikkipelle kitisee. Aina hoette meikkaavanne vain itseänne varten, mutta todellisuudessa ette haluaisi meikata. Siksi haukutte niitä jotka uskaltavat ajatella omilla aivoillaan ja ovat meikkaamatta.

Vierailija
45/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä kokeilin, enkä tykännyt. Kasvot tuntui likaiselta.

En ole sen jälkeen käyttänyt koskaan.

Ikää nyt 56 v.

Vierailija
46/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

45. Aloin työhön, jossa hiki virtasi päivittäin. Meikkaamisesta oli vain haittaa. Niin se on sitten jäänyt.

Vierailija
47/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti aloitin 40+, sitä ennen en kokenut tarvetta.

N52

Vierailija
48/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn viittäkymppiä enkä ole lopettanut. Kotipäivinä en käytä, töissä ja kaupungilla useimmiten kyllä. Mutta käytän hyvin ohutta kerrosta ja olen hyvin tarkka sävystä ja laadusta.  

Vierailija
49/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide sopii vain nuorelle iholle. Vanhemmalla se korostaa juonteita, ihohuokosia ja muuta tekstuuria ja siten tekee vanhemman näköiseksi. Hyvin hoidettu, terve ja kuulas/hehkuva iho taas nuorentaa. Korkeintaan joku sävyttävä kosteusvoide tai kosteusvoiteeseen sekoitettu kevyt meikkivoide käy yli 30-vuotiaille. 

Vierailija
50/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo yli 50-vuotias enkä ole vielä käyttänyt meikkivoidetta arkena enkä juhlassa. Ei ole tarvinnut.

Muiden mielestä ehkä olisi tarvinnut.

Siellä joku katkera meikkipelle kitisee. Aina hoette meikkaavanne vain itseänne varten, mutta todellisuudessa ette haluaisi meikata. Siksi haukutte niitä jotka uskaltavat ajatella omilla aivoillaan ja ovat meikkaamatta.

Tuo edellinen kommentti oli toki typerä, mutta en ole sama mieltä siitä, että kukaan ei oikeasti halusisi meikata. Minusta meikkaaminen ihan mukavaa. En ota sitä hirveän vakavasti ja voin olla ilmankin, mutta ehdottomasti olen sitä mieltä, että pieni määrä kohentaa ulkonäköäni ja se on ihan kiva pieni tuttu aamurutiini. Ja juhliin laittautuminen on hauskaa ja kohottaa tunnelmaa. Muiden meikkaaminen ei minua kiinnosta, jos joku ei halua meikata niin hyvänen aika, sitten ei tietenkään tarvitse! Näin mun omat aivot tästä asiasta ajattelee. (:

Vierailija
51/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkivoide sopii vain nuorelle iholle. Vanhemmalla se korostaa juonteita, ihohuokosia ja muuta tekstuuria ja siten tekee vanhemman näköiseksi. Hyvin hoidettu, terve ja kuulas/hehkuva iho taas nuorentaa. Korkeintaan joku sävyttävä kosteusvoide tai kosteusvoiteeseen sekoitettu kevyt meikkivoide käy yli 30-vuotiaille. 

Ei pidä paikkaansa. Puuteriset tuotteet korostavat juonteita, kevyt kerros hyvälaatuista meikkivoidetta ei. Itseasiassa juuri nuori iho on usein nätimpi ilman.

Vierailija
52/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsukaiset!

Tiedättekö, että meikkituotteet ovat kehittyneet?

Nyt on upea pyöräilysää.

Olen lähdössä kymmenien kilometrien lenkille ja aurinkosuojan antava huippumeikkivoide suojaa myös kaamealta katupölyltä.

Ihoni on hoidoillani pysynyt niin kunnossa, että olen huomannut että kymmenen vuotta nuoremmilla alkaa olla harakanvarpaita ja uurteitakin enemmän kuin minulla. Ei meikki vanhenna kun sen käytön osaa enkä meikkivoiteella ryppyjäni peittele, vaan suojaan ja tuon lisää sävyjä kasvoille.

Meikkivoiteissa on myös hoitavia hienoja tuotteita.

Käytä sinäkin!

T. N44

Vierailija
53/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka määrää miten saa kohentaa ulkonäköään?

Saako

- kampauksin

-vaattein

-värein

- muodoin

- kengin

- rusketuksin

-vaalennuksin

- letein, rutuin, niukin/ peittävin vaattein

-voiteiden, kiilloin, peittäjien, korostajien

KAIKKI TUO ON KOHENTAMISTA JA HYVÄÄ ITSETUNNOLLE.

Miksi kirkkaanpunainen mekko on ok mutta kirkkaanpunainen huulipuna kammoksuttaa?

Tai tunnin kampaus on ok mutta minuutin meikki nounou?

Tai tunnin beigenvärinen meikki on muka ”meikkaamattomuutta” mutta vartin värikkäämpi on ”tosi meikattu”?

Määrittelijöitä ei tarvita.

Vierailija
54/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oikeastaan aloitin käyttää meikkivoidetta vasta nelikymppisenä. En nuorena käyttänyt kun ihoni oli virheetön ja tasaisen värinen muutenkin. Nyt on tullut couperosaa nenänpieliin ja poskiin niin peitän niitä meikkivoiteella.

Vierailija
55/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä jaksanut arjessa käyttää meikkiä. Meikkaan vain baariin, juhliin tms. Olen vanhuspuolella töissä enkä ymmärrä miksi sinne pitäisi meikata kun hikipäässä välillä tehdään töitä ja suihkutetaan väkeä. Ikää mulla on 42.

Vierailija
56/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 19v. Herkkä iho rupes aina hilseilemään jos laittoi (eikä ollut tietenkään se nätti iho mitä meikkivoiteella tavoitellaan) niin ei ollut enää järkeä käyttää

Vierailija
57/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 17-vuotiaana lopetin, sitä ennen olin käyttänyt päivittäin 11-vuotiaasta asti.

Vierailija
58/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta! Suunnilleen yli 20-vuotiailla alkaa jo ihohuokoset laajeta jo niin nopeasti, että meikkivoide vain korostaa luonnollisia ikääntymismuutoksia (jotka on ihan ok, mutta eivät kai ketään kaunista)...

Vierailija
59/82 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin mennessä tapasin laittaa meikkivoidetta ennen koronaa, mutta nykyään maski naamalla ei viitsi enää vaivautua. En ole käyttänyt meikkivoidetta viime syyskuun jälkeen jolloin aloin käyttämään maskia yleisillä paikoilla ja töissä.

Pelkällä ripsivärillä ja joskus yläluomen rajauksella olen pärjäillyt siitä asti.

Vierailija
60/82 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

41v, aina käyttänyt ja aina tulen käyttämään. Iho on hyvässä kunnossa kun hoitaa ja käyttää hyviä tuotteita.

Jos iho on hyvässä kunnossa, miksi ihmeessä käytät meikkivoidetta? Puhdas iho on kaunis.

Tasoitan värieroja, pidän ihon mattana.. ei se iho niin täydellinen ole mutta hyvä hyväkuntoinen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän