Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä hesarin jutusta "rauha rivoilta eleiltä"?

Vierailija
17.04.2021 |

On maksumuurin takana. Aiheena se, miten miehet ahdistelevat naisia kadulla, kaupassa jne.

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin pakkomielle tällä palstalla on puhua translain muutoksesta? Tämänki keskustelun ap linkkasi jutun, missä kerrottiin ahdistelusta eikä muistaakseni mainittu sanallakaan transihmisiä...

Niin katsos Erkkiseni, kun sillä translain muutoksella pyritään tuomaan Suomeen myös itsemääritelty sukupuoli, joka tarkoittaisi sitä, että kuka vain voisi jatkossa ilmoittaa olevansa nainen... kiva jos olet niin naiivi, että et ymmärrä kuinka tämä vaikuttaisi perustavanlaatuisesti naisten oikeuksiin. Me muut emme ole aivan yhtä sinisilmäisiä.

Hei kiitos kun annoit mulle uuden nimen! Vaihdanki heti sukupuoleni ja pyydän että jatkossa mua kutsutaan nimellä Erkki.

Silti, ap linkkasi HS:n jutun - voitaisiin kommentoida sitä, eikä translakia. Muistelen nähneeni että translain uudistukselle on jo pyhitetty lukuisia keskusteluita, tämän ei tarvitse myös muuttua sellaiseksi.

Ne on kylläkin poistettu yhtä lukuunottamatta, siksi tulee uusia.

Vierailija
162/165 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paradoksaalista, kyllähän rivotrilit rauhoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lopu ahdistelu. Ja käsite myös laajenee.

Vierailija
164/165 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa, että miksi toisia naisia tunnutaan jatkuvasti ahdisteltavan ja toisia ei? En siis syyttele tässä ketään, mutta ihmettelen vain, koska minua ei juuri koskaan ole ahdisteltu tai ne kerrat on laskettavissa yhden käden sormilla. Olen kuitenkin jo 35-vuotias ja ihan kohtuullisen näköinen eikä kukaan ole koskaan käynyt missään kiinni tisseihin tai takapuoleen. Ja olen asunut Sörnäisissä ja itä-Helsingissä koko ikäni eivätkä ne ole mitään kaupungin siisteimpiä paikkoja.

Sama täällä, tosin olen jo 45+. Olen liikkunut suurimman osan elämästäni yksin, matkustellut yksin, käyttänyt julkisia ja asunut Hgissä. Ei ole sattunut ahdistelijoita kohdalle. Itse tosin en ota juuri katsekontaktia vieraisiin ihmisiin ja pukeuduin nuorenakin melko peittävästi, ehkä se on suojellut pahimmilta ääliöiltä.

Vierailija
165/165 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenmies75 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka siellä tarkemmin ottaen ahdistelee? Lemmikit?!

Miehet.

Kantasuomalaiset miehet? Ne ahdistelee vain kännissä ravintolassa jne.

Jos luet tätä ketjua, niin näet esimerkkejä jotka todistavat väitteesi vääräksi. Kantasuomalaisetkin ahdistelee ihan missä tahansa, paikasta riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi