Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi käytät hajuvesiä ihmisten ilmoilla?

tuoksuyliherkkä
16.04.2021 |

Eikö ne parfymipilvet voisi jättää kotioloihin, kun meitä allergikkoja on aika paljon

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmisten ilmat haisee pahalle.

Vierailija
62/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä hajuvesiä, ainoastaan dödöä (antiperspiranttia) kainaloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, mä tupakoin tasan siellä missä huvittaa niin kauan kun ihmiset läträä hajusteille. Turha valittaa.

Paitsi tupakansavu on todistetusti vaarallista terveydelle, hajuveden tuoksu ei.

Vierailija
64/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen joidenkin vastauksia. Hajuvesien tarkoitus ei ole peittää paskan/lian hajua. Niitä laitetaan puhtaalle iholle. 

Ja aloittajalle; miksi hajuvesiä valmistetaan, jos ei käytettäväksi?

Vierailija
65/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastan erilaisia hajuvesiä ja tuoksuja. Pysykää kotona jos ette pientä tuoksua kestä

Vierailija
66/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mä tupakoin tasan siellä missä huvittaa niin kauan kun ihmiset läträä hajusteille. Turha valittaa.

Paitsi tupakansavu on todistetusti vaarallista terveydelle, hajuveden tuoksu ei.

Hajuveden tuoksu voi laukaista niin pahan sairauskohtauksen, että henki pois.

Vierailija
67/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailma on niin täynnä kaikkien lumihiutaleiden allergioita ja yliherkkyyksiä, ettei tässä tavallinen tallaaja kohta enää tiedä, mitä saa ja mitä ei saa tehdä tai käyttää...

Vierailija
68/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on päästäny itsensä niin yliherkäks et vääränlainen terpeeni on hengenvaarallinen niin sitten pitäis olla jo kovaa vauhtia eristyksissä ja kuntoutuksessa.

Vierailija
69/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin. En turhaan ostele taxfreestä niitä.

Vierailija
70/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haisen niin jumalattoman pahalle ilman niitä.

Käy suihkussa ja käytä hajusteetonta deodoranttia.

Vierailija
71/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tässä jonkin vähemmistön mukaan aleta mennä. Koskee kaikkia vähemmistöjä.

Vierailija
72/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on päästäny itsensä niin yliherkäks et vääränlainen terpeeni on hengenvaarallinen niin sitten pitäis olla jo kovaa vauhtia eristyksissä ja kuntoutuksessa.

Viherpeukalo hei, terpeenit on vain kasviperäinen juttu, pihkaa basicly.

Muuten olet ihan oikeassa.

Vierailija
73/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös meitä jotka osaavat käyttää hajuvesiä oikein

Vierailija
74/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tässä jonkin vähemmistön mukaan aleta mennä. Koskee kaikkia vähemmistöjä.

Älä ny mulkuks ala, jos joku kysyy nätisti jotain niin ei sitä huvin vuoks pidä ei sanoa, mut jos aletaan määräileen jonkun itseaiheutetun yliherkkyyden vuoks niin sit voi suksia vttuun.

Nyanssit on iloinen asia.

Vierailija
75/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakansavun vaarallisuus on tietysti omassa luokassaan, mutta hajusteille toistuvasti altistuminen aiheuttaa myös terveyshaittaa, tästä on tutkimusta. Ja aiheuttaa se myös välittömän terveyshaitan sille astmaatikolle/allergikolle/tuoksuyliherkälle/migreenipotilaalle, joka saa hajusta oireet.

Vierailija
76/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen joidenkin vastauksia. Hajuvesien tarkoitus ei ole peittää paskan/lian hajua. Niitä laitetaan puhtaalle iholle. 

Ja aloittajalle; miksi hajuvesiä valmistetaan, jos ei käytettäväksi?

Hajuvesien alkuperäinen tarkoitus on nimenomaan ollut peittää pahat hajut, kun suihkuja ei oltu vielä keksitty.

Hajuvesiä valmistetaan ja markkinoidaan, jotta kapitalistit saisivat voittoja. Täysin tarpeeton tuote, mutta manipuloimalla saadaan ihmiset ostamaan mitä tahansa.

Vierailija
77/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas ihminen oireilee vähintään lievästi hajusteista, moni myös vakavammin. Siksi ihmettelen tätä aloituksen alapeukutusten määrää. Itse kärsin myös tuoksuyliherkkyydestä, ja saan hajuvesien, huuhteluaineiden ym. tuoksusta pahoja oireita. Miksi se olisi niin suuri uhraus huomioida muut ihmiset ja käyttää ihmisten ilmoilla hajusteettomia tuotteita ja nuuhkia sitten kotioloissa niitä parfyymejä, jos ne ovat itselle tärkeitä? Meidän allergistenkin on kumminkin pakko julkisilla paikoilla liikkua, vaikka itse koitankin kodin ulkopuolella liikkumisen minimoida.

Vierailija
78/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakansavun vaarallisuus on tietysti omassa luokassaan, mutta hajusteille toistuvasti altistuminen aiheuttaa myös terveyshaittaa, tästä on tutkimusta. Ja aiheuttaa se myös välittömän terveyshaitan sille astmaatikolle/allergikolle/tuoksuyliherkälle/migreenipotilaalle, joka saa hajusta oireet.

No onko pakko altistaa itseään toistuvasti niille?

Vierailija
79/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kolmekymppisten naisten jäljiltä on rappukäytävässä aina voimakkaimmat hajuveden tuoksut.

Vierailija
80/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen puhuttiin dilleistä, nykyään ne on jotain neuromoninaisia, yliherkkiä, autismikirjoisia tms. Eli suomeksi epänormaaleja.