AstraZeneca -rokotetuille kysymys
Uskallatko ottaa kakkospiikiksi Pfizeria tai Modernaa vai jääkö väliin? Perustelut?
Itse olen saanut ensimmäisen annoksen AstraZenecaa ja asiasta ristiriitainen olo. Toisen piikin aika on toukokuun alussa ja vielä en ole varma uskallanko mennä vai perunko ajan... Teen tietysti täysin oman päätökseni, mutta olisi mielenkiintoista kuulla muiden samassa tilanteessa olevien mielipiteitä ja fiiliksiä.
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotteiden teknologialla (mRNA) voidaan parantaa syöpiä!!!
Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa
THL:n ylilääkäri Hanna Nohynekin mukaan mRNA-rokotteita kehitetään esimerkiksi syöpiä ja autoimmuunitauteja vastaan. Hän kertoo, että mRNA-rokotteita kehitetään myös sydän- ja verisuonitauteja vastaan, mutta niiden kehittäminen vaatii vielä paljon työtä.
Nohynek sanoo, että influenssa- ja RSV-rokotteita voidaan tehdä samalla periaatteella kuin koronarokotteita.
Hänen mielestään rokotteilla on potentiaalia ja tulokset melanoomaa vastaan ovat olleet hyviä.
Nämä rokotteet voivat parantaa syövät!!!
https://www.is.fi/terveys/art-2000009508759.html
Hanna Nohynek ei itse ottanut rokotteita sairastettuaan jo koronan. Hän ei ollut mitenkään painostava rokotteiden suhteen vaan myönsi sen etteivät kaikki niitä tarvitse.
Olen todistanut omin silmin vakavan sairastumisen koronarokotteen ottamisen jälkeen vuonna 2021. Sen jälkeen en itse uskaltanut ottaa rokotetta. Se oli ihan tervettä itsesuojeluvaistoa, ei mitään Venäjän propagandaa. Itse asiassa olen nähnyt vain suomalaisten terveysviranomaisten ja poliitikkojen suoltavan propagandaa ja painostavan tekemään asioita, joita en halua tehdä (tässä tapauksessa ottamaan koronarokotteen tai menetät ihmisoikeuksia). Todella silmiä avaava ajanjakso. Luottamus meni.
Tilanne pahenee
Trump on luvannut paljasta Ufosalailun
Ja Deepstate ei anna
Rokotteista on mikrosiruja joita Deepstate on sinne laittanut
Lääkärilehti: Koronarokote pelastanut lukemattomia ihmisä
mRNA-rokotteet pohjautuvat teknologiaan, jota on kehitetty 1990-luvulta lähtien. mRNA-rokotteessa ei ole antigeenia, vaan elimistö muodostaa vaikuttavan aineen itse mRNA:n ohjeen mukaan. mRNA-rokotteen sisältämä lähetti-mRNA saa lihassolut rokotteen pistokohdassa tuottamaan haluttua proteiinia.
Uskon, että tekniikan avulla voidaan kehittää syöpien yhdistelmähoitoja, joissa rokote on yksi osa hoitoa esimerkiksi leikkauksen ja sädehoidon lisäksi. Siitä voi tulla merkittävä lisä hyvään hoitotulokseen pääsyyn, sanoo Rämet.
https://www.laakarilehti.fi/terveydenhuolto/syoparokotteita-kehitetaan-…
https://yle.fi/a/74-20012427
Koronarokote pelastaa ihmishenkiä!!!
Koronarokotteiden syystalven tehosteet vähensivät ikääntyneiden sairaalahoitoja. Myös ikääntyneiden kuolemat vähenivät.
Koronarokotteiden viime syystalven tehosteannokset vähensivät kohtuullisen hyvin koronaan liittyviä ikääntyneiden sairaalahoitojaksoja ja kuolemia THL:n selvityksen mukaan.
Syystalven tehosteannoksena tarjottiin XBB.1.5-varianttia vastaan kehitettyä rokotetta. Rokotuksen oli 13. maaliskuuta mennessä saanut noin 20 prosenttia Suomen aikuisväestöstä.
THL seuraa koronarokotteiden suojatehoa kansallisten rekistereiden tietoja yhdistämällä. Rokotteen suojatehon mittareina käytettiin rokotteen kykyä estää sairaalaan joutumista koronan vuoksi sekä kykyä estää kuolemia, jossa korona oli joko pääasiallinen syy tai myötävaikuttava tekijä.
Tulosten perusteella voidaan sanoa, että XBB-tehosteannokset vähensivät kohtuullisen hyvin koronaan liittyviä sairaalajaksoja ja kuolemia erityisesti ikääntyneiden keskuudessa lyhyen seurannan aikana. Tulokset ovat hyvin samansuuntaisia kuin mitä on raportoitu muista korkean tulotason maista, joissa XBB-tehosteita on annettu, kertoo THL:n ylilääkäri Hanna Nohynek tiedotteessa.
Koronarokote estää kuolemia!!!
http://www.laakarilehti.fi/terveydenhuolto/koronarokotteiden-syystalven…
Koronarokote ehkäisee aivohalvauksia ja sydänsairauksia
https://amp.theguardian.com/science/2024/mar/12/covid-vaccines-cut-risk…
Venäjä käy Pietarin trollien avulla sotaa Suomea vastaan. Yhtenä keinona on turvallisista koronarokotteista levitettävät valheet ja pelon lietsonta. Tarkoitus poistaa suomalaisen väestön luottamus sen omiin instituutioihin ja heikentää valtion kykyä toimia sotatilanteessa.
Demokraattisissa maissa instituutioiden voima syntyy kansan tuesta ja luottamuksesta diktatuurissa pelosta ja väkivallasta.
Kreml on ottanut käyttöön pandemian aikana syntyneet koronadenialismin, jossa lietsotaan ihmisiä olemaan luottamatta lääketieteeseen, mediaan ja ylipäätään oikeastaan mihinkään järjestäytyneen yhteiskunnan osaan. Suomessakin Putinia kannattavat ja myötäilevät vastamediat ovat täynnä toinen toistaan äärimmäisempiä väitteitä koronasta.
Nämä Putinin myötäjuoksijat ovat toimineet tietäen tai tietämättään Venäjän iskujoukkoina, joiden tehtävänä on hyökätä rakenteita ylläpitäviä ja ihmisten toimintaa ohjaavia yhteiskunnallisia instituutioita vastaan.
Kriisitilanteessa ihmisten luottamus yhteiskunnallisiin instituutioihin on äärimmäisen tärkeää. Myös Venäjän suurhyökkäys helmikuussa perustui ajatukselle, että Ukrainan instituutiot romahtavat. Venäläiset uskoivat, että sotilaat hylkäävät asemansa, presidentti pakenee maasta, ja kaikki siltä väliltäkin antavat periksi.
1) Venäjä käy Pietarin nettitrollien avulla sotaa Suomea vastaan
2) Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotteiden teknologialla (mRNA) voidaan parantaa syöpiä!!!
THL:n ylilääkäri Hanna Nohynekin mukaan mRNA-rokotteita kehitetään esimerkiksi syöpiä ja autoimmuunitauteja vastaan. Hän kertoo, että mRNA-rokotteita kehitetään myös sydän- ja verisuonitauteja vastaan, mutta niiden kehittäminen vaatii vielä paljon työtä.
Nohynek sanoo, että influenssa- ja RSV-rokotteita voidaan tehdä samalla periaatteella kuin koronarokotteita.
Hänen mielestään rokotteilla on potentiaalia ja tulokset melanoomaa vastaan ovat olleet hyviä.
Nämä rokotteet voivat parantaa syövät!!!
https://www.is.fi/terveys/art-2000009508759.html
Ei ksi rokotus ole jo puhjenneelle sairaudelle niin ei se paranna syöpää - tarkoititko estää syövän? Itse en usko siihenkään, toi Nohynek hahkuttaa palkkansa eteen.
Montako koronarokotetta olette jo ottaneet? Vieläkö aiotte mennä ottamaan niitä?
Itseäni kaduttaa tosi paljon, että tuli otettua kolme. Viimeisen jälkeen kävelykyky heikentynyt tosi paljon ja tullut paljon neurologisia oireita.
Menepäs jo hullu juhannuksen viettoon.