Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*-*-Enskat tiistaina 15.8 -*-*

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Pohjois-Karjalassa aurinko on paistanut koko päivän ja on ihan mahottoman kuuma!! Lääh puuh. Ehkä vähän ukkosen hiostavaa ilmaa, eli josko se sade sieltä eksyisi tännekin päin!

Voi kun se titi tulis nyt kertomaan meille mikä on tilanne. Mie en malta kohta enää odottaa...

En nyt muista mitä kukakin oli kirjotellut. Joku pohti alkon vaikutusta simppoihin... Anteeksi nyt vain, mutta mulla nousi hymy huulille moisista mietteistä ;) Tainnuttaa nyt oma mies terveiden simppojen uhalla ;D Ehkä pitkäaikainen runsas käyttö voi vaikuttaa simppoihin, mutta ei nyt normaali käyttömäärä! Ihan terveitä lapsia syntyy maailmaan jatkuvasti jopa alkoholisteille (joka ei tietysti paras mahdollinen asia)! Mutta siis tässä vainoharhaisessa kuumelutilassa kannattaa ottaa se maalaisjärki käyttöön ja uskoa myös sitä omaa järjen ääntä!

Peipposka, juli, killa, nenna, heppa ja kaikki MOI!

Naksulle pahoittelut negasta :(

Nellamaijalla oli meilenkiintoiset unet! Minkä näköiseksi näit enskakamut?

Meriheppa ja saikku piinailee pdpdpd

Desen kanssa mennään näköjaan ihan samoissa päivissä, kivaa :)

).( Ei ihmeitä. On niin alkukierto, että mitään ei tapahdu...

T:Remukka

Vierailija
22/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät sikkuralla päikkäreiltä raahauduin suoraan tänne katsastamaan päivän tilannetta :O

Juli: tekis niiiin hirveesti mieli kysästä sulta tuo näkijän numero..onnistuukohan jos sille laittaa rahat tilille suoraan? maltankohan mä mieltäni... ;)

Naksu: halitus negasta...

B_fly: tämähän ihan hullaantuu kaikista " henkimaailman" jutuista... pitäisköhän kokeilla tuo sormushommeli... Pitääkö se testata jollain omalla vai käykö mikä tahansa sormus? tämä kyselee tyhmiä kun unisena nopsaan luin...

Saikku&Meriheppa: bd bd bd bd bd bd bd bd

Hoyt&Dese: meillä suunnilleen samat koopeet. Hoytilla muistaakseni 6, desellä 8 ja mulla 10 :) Valion greippimehut jääkkärissä..on vaan niiiin pahaa yöks et purkit on edelleen melkeen täysiä..mulle kelpais paremmin tuo ryb&dekkerin (?) mehu, on niin paljon parempaa. Ajatus vaan on et kaikki " lääke" on pahaa ja paha on tehokkaampaa, siispä tyydyn irvistelemään tuon valion mehun kanssa :P Jtp taktiikalla täällä nyt pupuiltu...

*vilkuttaa kaikille enskaliineille*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih Naksu ¿ säkö testasit negan.*halaa*Mä olen vielä sinnitellyt. Nyt on kp 27 ja tätioireet on tulleet, eli en taida testatakaan vaan odottelen sen kurjimuksen tuloa ihan rauhassa. Vaikka kyllä taas harmittaa. Mutta sun luokaan se tätsy ei siis vielä ole kunnolla kaartanut? Sitten sun täytyy vielä jaksaa uskoa, eikö!! Mulla onkin seuraava lääkäri jo 25.8 eli katsotaan mitä uusia ohjeita saan sieltä mukaani.

Kiva kuulla että jessiksen mies voi jo paremmin =)

Mooli *huiskuttaa vimmatusti*, ihanaa kuulla että follikkelit ne siellä köllöttelee ja kohta lähtee liikkeeseen. Mikäs on tilanne tänään?

Kaikille muillekin terkkuja tasapuolisesti.

Tätiä odotellessa,

Afternoon

Vierailija
24/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa enskat!

Pakon edestä (remontin alta pois...) siivoilen hyllyjä. Kamala määrä roinaa ihmiselle kertyykin - saati sitten kahdelle ihmiselle. Eli vetää tietokone kummasti puoleensa ;)

Tänään tulisi illalla neloselta dokumentti viitosista. En oikein tiedä uskaltaisinko katsoa. Aika kauhelta kuulostaisi viiden vauvan paketti, ja kun ne on niin pieniäkin, että niiden puolesta saa koko ajan pelätä. Ilmeisesti dokumentti on kuitenkin onnellinen, joten ehkäpä katsastan.

Naksu: pahoittelut negasta. Kyselitköhän sinä (vai joku muu) siitä kakunkoristeesta, jonka huusin netistä? No sain sen kuitenkin :D Huusin sen ebaysta ja aikalailla maksoinkin siitä, mutta kun sitä ei saa Suomesta ja välttämättä halusin sen, niin ei kai se ole niin paha :)

Meriheppa: Eka kierto pillereiden jälkeen menossa, joten en osaa kyllä kp:ä oikein sanoa, mutta jossain 24/28? Eli jännäilen :) Plussatuulia sinnekin päin - ja piinailu kestävyyttä ;) Olo on kyllä jo helpottanut, joten ehkä mulla onkin ollut joku salaperäinen " ruokamyrkytys" ellotus.

Vilkutuksia kaikille ensikoille --> menen jatkamaan hyllyn siivousta :(

Vierailija
25/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan enskakamujen seuraan, hei kaikille! Otti kyllä koville tuo viimeinen tädin vierailu. 16. yrityskierto ei sekään siis tuottanut tulosta, paitsi sen tuloksen että päätettiin lähteä selvittelemään, mistä johtuu että meille ei omaa nyyttiä ole suotu. Varasin tänään siis ajan lääkäriin. Meidän kalenterit vaan on miehen kanssa aika haasteelliset, ja kun niitä vielä yritettiin sovitella lääkäreiden kalentereihin, niin ei saatu aikaa ennen kuin lokakuun alkuun. Mutta eipä tässä jäniksen selässä olla, kun näinkin kauan on jo yritetty ilman tuloksia.

Tuntuu kyllä hyvältä kun nyt on jotain konkreettista mitä odottaa. Vaikka tietty tiedän, että eipä tuo ole kuin alku vasta.

Ajattelin kuitenkin tässä kierrossa mittailla lämpöjä ja tikutella ja kirjailla tuloksia ylös - siitäkin informaatiosta on varmaan apua kun istutaan lääkärin kanssa alas näitä asioita pohtimaan.

Kävin myös ostamassa säästöpakkaukset erilaisia pikkuhousunsuojia ja tamponeita, ja huomenna taidan mennä farkkuostoksille.... Varmistellaan nyt kaikenlaisilla keinoilla :) Ehkä mä haen sen Naksun toppatakinkin vielä. Naksu oli ostanut miehellekin farkut: onkohan tuo nyt jo vähän liioittelua ;)

Titi-uun puolesta jännään minäkin. HUHUU, joko olet kotiutunut??!

En osaa kummemmin kommentoida, täytyy vähän kahlailla pinoja läpi että pääsee kärryille. Tasapuolisesti kaikille onnea kaikkiin puuhiinne - olivat ne sitten mitä tahansa!

Bianco

Vierailija
26/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanaa kun tulee töistä ja avaa koneen ja nää sivut ja täällä on hirveästi uusia juttuja enskoilta....:)

Naksulle pahoittelut negasta...:( mutta seuraavaan kiertoon teille paljon plussapölyä puhaltelen..

B-fly: en oo ennen edes kuullu tosta sormus jutusta...PAKKO kokeilla harmikun se ei kerro millon ne nyytit ois tulossa..

Muakin jäi vaivaamaan toi juliaanan näkijä. Mies sano kyllä et älä höpöjä mieti mut kyllä kiinnostais kovasti..

Meriheppa:toivottavasti se nyt on sitä..Plussa palloja pomputtelen sinne päin...:)

Hoyt: Mäkin testailen aina noin.. mä kyllä olen vieressä mut pidän pyyhkeen testin päällä ja kurkin...

Bianco: hieno juttu kun olette ottanu lääkäriin yhteyttä. Varmaan helpottaa sit ku pääsee puhumaan sen kanssa...

Live: mäkin ajattelin katsoa dokkarin.. mainoksessa näyttivät niin ihanan pieniltä ne vaavit...:)

Mistä muuten tilaatte niitä ovistikkuja?? Luulen kyl että tunnistan kun on

ovis mut ajattelin kokeilla jos en oikeesti tunnistakaan kun noita tuntemuksia tuntuu olevan vähän väliä..

Tänään tuli uusi vauva lehti.. lukeeko kukaan muu sitä??:) mä ajattelin tilata sen itselleni kun ostan sen kuitenkin joka kuukaus..

Meillä on täti kylässä oikei BIG TIME.. yritän kyllä hätistellä mut minkäs teet kunhan ei jää kovin pitkäks aikaa.. on jo pupuilut mielessä ja uutta intoa päästä yrittämään..

Pupuilua ja plussia kehiin o-puolella on paikat varattuna meille kaikille... :):)

Terveisin täti-masennuksesta selviävä muskotti:)

Vierailija
27/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopea moikka vaan moolilta!

Naksu; älähän nyt, älä negaa huoli!!!! bdbdbdbdbdbdbdbd kamulle:=)

*moi Killa*

*moi Aftis ja Nella*

Oona ei tainnu tänään olla linjoilla - huhuu!!

omaan turpeeseen napaan ei mitään ihmeellistä - kiitokset tsempityksestä, tuun sit kertomaan, millanen punktio oli!

huomiseen - hyväyötä kamut!

-mooli

Vierailija
28/28 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jahas, taas yksi työpäivä takana. oon taas ollu niin paljon töissä etten 0le kerennyt kirjoittelemaan. tänään kuitenkin päätin että tuun tänne vaikka väkisin. oon kyllä käynyt juttujanne lukemassa, mutta jotenkin tähän kirjottamiseen menee niin paljon aikaa etten oo millään kerennyt edes muutamaa riviä rustata.

en enää edes muista mitä viimeks kirjoittelin. en oo varma vastasinko niihin ikivanhoihin galluppeihin mutta jos viimeksi vastasin niin vastaan nyt uudestaan. eli, vauvan ensiasunto olisi talvella ostettu ja pohjia myöten rempattu kerrostalo kaksio. omaa huonetta vauva ei siis ensimmäisten elinvuosien aikana sais, mutta tilaa tässä asunnossa on kyllä kolmelle.

ulkonäkögalluppi: olen 168cm pitkä ja normaalipainoinen. blondi olen ja mies usein sanookin etten ole sitä turhaan kun kaikkea älyvapaata aina keksin tehdä. hiukset ovat tällä hetkellä olkapäille ulottuvat mutta kovasti niitä yritän kasvattaa. silmälasitkin mulla on, mutta käytän niitä vain silloin tällöin kun muistan.

Naksu: pahoittelut negasta. vaan älä kuitenkan vielä luovu toivosta kun tätikään ei vielä ole sinne saapunut.

b_fly: mun oli ihan heti pakko testata tota sormusjuttua. se ennusti meille ekaks poikaa, sit tyttöä ja sit vielä poikaa.

juli: aika rohkea olit kun otit yhteyttä ennustajaan. tosi kiva kun sait noin positiivisen ennustuksen. mä en varmaan uskaltais koskaan sellaiselle soittaa kun pelkäisin niin paljon että joutusin kuulemaan jotakin sellaista mitä en haluaisi kuulla.. silti tekis toisaalta mieli soittaa..

live: mä katoin sen dokkarin osittain töissä. kyllä vaikutti aika rankalta viiden vauvan hoitaminen. huh. pakko nostaa vanhemmille hattua. olivat vauvat kyllä hirmu pieniä syntyessään ja vaikka keskosia olenkin hoitanut, niin silti ne näyttivät niin hirmu pikkuisilta.

bianco: hienoa että olette päättäneet varata lääkärille ajan. on varmaan kuitenkin omalla tavalla helpottavaa kun pääsee tutkimuksiin ja saa mahdollisesti selvitettyä miksi ei tärppää ja saa sit myös apua raskautumiseen. on se kyllä hienoa että asutaan maassa jossa pystytään auttamaan ihmisiä saamaan lapsia.

muskotti: täällä ois yksi vannoutunut vauva-lehden lukija. ostan se aina kun se kauppaan tulee. tässä uudessa numerossa oli juttua vauvakuumeesta.. heh.. " vauvakuume on stkeä tauti" , jep jep, tuosta minäkin olen samaa mieltä

en nyt millään muista mitä muuta mun piti kommentoida. oli kyllä varmasti paljonkin, mutta mulla on nyt aivot niin jäässä etten pysty millään muistamaan. ainakin piti kertoa että täälläkin olisi yksi joka aikoo heti ensimmäisestä yrityskierrosta lähtien ottaa kaikki konstit greippimehusta lähtien käyttöön jotta vauva päättäisi tulla meille mitä pikimmiten. mulla on nyt kp 4/36 menossa ja täti vielä hääräilee mun luona. en ihan vielä päästä sitä lähtemään vaan pidän sen täällä vielä yhden päivän niin ehin vielä pitää sille puhuttelun ja kertoa ettei sillä enää oo asiaa mun luokse ja että sen täytyy myös jättää kaikki muutkin enskat rauhaan. menkööt vaikka kyläilemään jonkun teinin luokse jonka luona se ei ennen oo käynny niin pääsee sit tutustumaan uusiin ihmisiin jotka ehkä ottais tädin mieluummin vastaan kuin me jotka ennemmin toivottais sitä plussaa raskaustestiin

nyt kuitenkin nukkumaan. öitä

*peppi