*-*-Enskat tiistaina 15.8 -*-*
Kommentit (28)
Vielä tuosta näkijästä (tämä on tarkka ettei sanota ennustajaksi), kun joku kyseli.
Eli tämä mille minä soitin ei ole mikään 0700-alkuinen puhelinnumero hömppäjuttu vaan tälle soitetaan ihan kotinumeroon ja sitten voi sopia meneekö käymään hänen luonaan vai lähettääkö kirjeitse palkkion 25¿ ja sovitaan aika sitten koska soittaa.. mulle puhui vähän vajaa puoli tuntia enkä kyllä osaa pitää kalliina niin hyvin näki asiat.
Lisäksi tämä nainen ei mainosta missään eli ei edelleenkään ole mikään 9,95¿/min humpuukijuttu vaan minäkin kuulin tästä ystävältäni joka oli soittanut ja tätini on käynyt samalla jotain 15v sitten..
Tälle ystävälleni ja tädilleni näkijä oli myös näkenyt kaikki nykyhetken asiat aivan oikein.. ja lisäksi kaikki heille ennustamat asiat oli mennyt oikein esim. tuolle ystävälleni oli osannut kuvailla oikein tulevan työnkuvan ja työpaikan..
Minullekin näki nykyhetken asiat juuri oikein niinkuin kerroinkin, osasi kyllä kuvailla meidän molempien luonteen aivan nappiin, samoin että asutaan isolla tontilla rauhallisella paikalla, työnkuvat, eläimet jne niinkuin eilen kerroinkin ihan oikein, jopa minun mies oli aivan äimänä vaikka yleensä pitää humpuukina kaikkea.. vaikea siis olla uskomatta että nuo hänen näkemät tulevaisuuden asiat eivät pitäisi paikkaansa ja miksikäs niitä en uskoisi, kun minulle raskaudenkin näki muutaman kuukauden sisään :)
Jos joku on kiinnostunut ja haluaa soittaa hälle niin voin antaa sähköpostitse numeron, nainen siis toimii ihan omalla nimellään omassa kodissaan.. mun osoite on juliaana1@yahoo.com..
No menipä taas näkijähöpinäksi koko viesti, koitan tulla kommentoimaan muitakin asioita kun ehdin, mutta nyt on pakko ruveta tekeen töitä :)
T. Juli *hurahtanut selvänäkijään*
Mä oon varmaan tulossa hulluksi, mutta laitoin Juli sulle sähkpostia... ;) En kyllä oikeastaan noihin usko, mutta...
Katotaan uskallanko sitten ottaa siihen näkijään yhteyttä!
Eikös sen Titin pitäisi tänään palailla, jos en väärin muista. Toivotaan, että sillä on plussa Helsingin tuliaisina... :)
Palaillaan!
Minäkin ihmettelen missä Titi on? Tulisiko hän tänään? Muistaako kukaan kauanko hän on reissussa?
Juli ja Killa: minäkin niin epäilen tuota näkijää, mutta nyt kun Juliaana on siitä kertonut, niin tekisi jo mieli soittaa hänelle...Aiotko Killa ottaa yhteyttä näkijään? Ja Juli, miten hänen kanssaan se soittoaika sovitaan? Antaako hän vaan jonkun ajan, vai saako toivoa jotain sopivaa aikaa? Kaikkea sitä alkaakin pohtimaan...
Mukavaa tiistaita kaikille, dese, Sara-Maria, Remukka, Naksu, Mooli, Aleida, Kepardiina...ihan kaikille :)
Nenna
Pikaisesti vaan tulin kertomaan että nega testattu taas...
Nii, noi näkijä hommelit on vähän kinkkisiä. Mä en kyllä välttämättä ees haluis tietää mitä tuleman pitää... En ees näissä vauva-asioissa. Noi ennustaja-ellit ym. vielä menee kun tietää että ne on ihan hömppää... Mutta tää siis vaan mun kantani.
-murheellinen naksu-
Voi murheellinen Naksu, täältä lähtee piristysruiske sinne! Halistus!
Näin viimeyönä ensimmäistä kertaa unta enskattarista. Unessa Naksu ajoi Killan kalliilla ja hienolla, tuunatulla urheiluautolla. Matka päättyi jonkun talon seinään siellä pääkaupungissa¿ Kaikki enskat olivat kuitenkin onnellisia, että Naksulle ei käynyt kuinkaan. Eikä Killaakaan harmittanut auton rikkoutuminen ollenkaan, kun Naksu selvisi rytäkästä ehjin nahoin. ;) Kaikenlaisia unia, kannatti eilen katsoa Pimp my ride-ohjelma¿;) Ja Naksu: Koska mä en näe enne unia sun täytyy olla oikeasti huippuhyvä kuski!
Juli: Ihana tuo pienet saappaat juttu! Hyvä, että sait positiivisia uutisia! Nyt sitten peukutellaan sulle plussa pikaisesti, että pääsette niitä saappaita ostamaan!
Missäs Mary on, huhuuu?! Ikävä sun novellejasi!
Mooli: Että voi täällä ihminen olla innoissaan toisen follikkeleista! :D Peukutan sulle hyviä plussatuulia ja reippaita alkioita!
Jessica: Onneksi siellä alkaa jo aurinko paistamaan ja elämä hymyilemään! Hyvä, että mies on takaisin kotona! Huoli oli sinusta!
Dese: Onneksi on muitakin luulotautisia kuin minä! Mutta plussaa sinulle toivon enkä houruja!
Saralle erityis moikkaus ja Nennalle kanssa!
Kaikille plussatuulahduksia!
nellamaija
Nellamaija sai kuin saikin hymyn huulille! Nyt täytyy heti pyytää anteeks Killalta, en oikeesti ryttäis sun urheiluautoa jos saisin sillä ajaa! ;D Ja puolustuksekseni totean, etten ole eläissäni ajanut yhtään kolaria (nyt koputtaa kuuta eli päätä) ja kortti on sentään ollut kohta 9 vuotta! Mutta kivaa että kaikki enskat oli iloisia ettei käynyt kuinkaan! =) Kiitos hymystä, Nella!!!!!!
Jännältä kuulosti tuo näkijä-juttu, en varmaan itse uskaltaisi soittaa! Lähinnä rupesin tuossa miettimään että mistä ne on oikeen onkinut nuo tiedot esiin, kyttääkö se jossain puskassa etukäteen että millainen ihminen sieltä kohta soittaa ja sitten kertoo näkemänsä perusteella kaikki oikein. No, tuskinpa, olen vaan vähän vainoharhainen kaiken tuollaisen suhteen, vaikka haluaisinkin kaikkeen yliluonnolliseen uskoa. :)
Killalle ja Desejolle kiitoksia neuvoista :) Pitänee tämän kierron jälkeen sinne lääkäriin hakeutua jos tälläsenä jatkuu. Silloin kun viime marraskuussa lopetin pillerit ei menkkoja kuulunut noin kolmeen kuukauteen, olin silloin ihan paniikissa että nytkö sitä raskaaksi on tultu, kun en silloin vielä ollut kovasti vauvat ajatuksissa. Nyt onneksi vähän edes nuo välit lyhettyneet, mutta ei tämäkään kai kovin terveellistä vielä ole.
Viimeksi unohdin vastata että millaiseen ensikotiin vauva pääsisi. Meillä on reilun kokoinen kerrostalo-kaksio rauhallisella paikalla. Tässä pihassa pyörii jotain muistakin muksuja aina joten leikkikavereita niistä varmaankin saisi. Tilaa kyllä löytyy tarvittaville huonekaluille kunhan mies raahaa tuon hirvittävän treeni-penkkinsä pois makuuhuoneesta, se vie ihan hirveästi tilaa (ja on ihan hirveän näköinen, on siinä kyllä hyvä lakanoita kuivattaa :D)
Omaan napaan ei kuulu mitään uutta. Tulisi se täti jo sieltä niin pääsisi kunnolla yrittämään uuteen kiertoon. Ajattelin noita ovis-tikkuja tilata että pääsisi testaamaan onko sitä o' ta ollenkaan.
Savuntuoksuista tiistaita ja kovasti plussatuulia kaikille!
Minä olen koko aamun pohtinut, mahtaako siitä olla mitään haittaa simpoille, kun miehellä on tällä viikolla peräti kahdet kissanristiäiset, joissa on tarjolla alkoholia xP Niin, minun ei pitänyt stressata vauva-asioita, mutta jostain syystä minulle nousee mieleen jotain uhkakuvia alkoholin takia vaurioituneista simpoista... Ei kai se niin ole? Osaisitteko rauhoitella minua? Minusta varmaan tulee kohta niin hermoraunio, että kolkkaan miehen tajuttomaksi, ennen kuin se lähtee mihinkään, missä tarjotaan alkoholia :P
Hei, tuli noista Julin näkijäjutuista mieleen, että oletteko te muut kokeilleet sormustestiä? Siis sitä, että pujotetaan sormus hiukseen/lankaan ja viedään viritelmä oman ranteen yläpuolelle. Sormus sitten lähtee liikkumaan ja näyttää lapsien lukumäärän ja sukupuolet. Pyörivä liike tarkoittaa tyttöä ja edestakainen liike poikaa. Meille olisi tämän testin mukaan tulossa tyttö, poika ja tyttö ;) Saa nähdä, kun ei tosiaan ole vielä sitä ensimmäistäkään!
Miehen kanssa pupuiltiin eilisiltana, joten ainakin simpat ovat valmiudessa, vaikka oviksen ajankohtaa en vielä tiedäkään ja yritän olla stressaamatta :) Mutta hyvä se on silti pupuilla, eihän siitä haittaakaan ole ;)
En ole koskaan kuullut, että alkoholi voisi vaikuttaa simppojen laatuun.. Mutta onhan sitä kaikenlaisia tutkimuksia tehty, toiset uskottavimpia kuin toiset. Mistä sitä tietää.. Mutta minä en ainakaan usko sillä olevan vaikutusta.
Sitten tuo sormustesti. Joo, olen kuullut. Isäni on siinä haka. Ja sit se testailee myös raskaana olevalta mahan päältä ja muistaakseni kaikki sukulaisnaiset, joita se on testaillu, niin lopputulos on ollut oikein. Siis sen vauvan sukupuoli. Mietin just itekin yks päivä, et pitäiskö testata, kun en muista mitä oon joskus tulokseks saanu..
ON: siivousta, siivousta, siivousta.. koko aamu. Olen kuullut, että sekin voi olla merkki raskaudesta?!? Eikö? Viime yönä vihloi alamahasta, mutta tällä kertaa oikealta puolelta. Aina ennen vihlonta on ollut vasemmalla puolella. Eilen vessassa pyyhkiessäni paperiin tuli pieni verinen " klöntti" .. Luulin, jotta kierto oli tosi lyhyt ja täti kaarsi paikalle, mutta eipä sittenkään. Mitä se olisi voinut olla? Nännit on edelleen arat ja kovat.. Paljon siis taas oireita. Tilasin muuten Mammaksilta testejä, paketin, jossa oli kumpiakin. Toivottavasti tämä on myös niitä raskausmerkkejä, niin kuin ne tiukat farkutkin ja saan jättää ovistestit kaapin hyllylle!!!
Tulihan tätä tekstiä kuitenkin vaikka vaan nopeesti muka kävin.. :)
-Saikku kp24/28 (?)-
Joo-o heräsin tosiaan just äsken! Ei kyllä oo yhtään pirteä olo yli 12h yöunien jälkeen. Tais olla vähän univelkaa..:)
Naksulle ensin pahoittelurutistus negan vuoksi! Voi, että se aina tympäsee ja menee koko päivä pilalle. Onneksi Nella sai sua piristettyä! Mulle on tarttunut sama ajattelumalli kuin Killalle eli jos on pakko niin mieluummin otan sen tädin vastaan kuin testaan negan! Ne minuutit ovat niin hirveitä odottaa! Mä jätän testin aina kylppäriin ja käyn sitten välillä kurkkimassa ovenraosta mikä tulos on ja sitten vasta lopuksi menen ihan kunnolla sitä tiiraamaan ja kääntelemään näkyykö mitään. Ihan hassua, mutta en voi mitenkään oottaa siinä vieressä koko aikaa ja katsoa tuleeko väri oikeaan paikkaan vai ei.
B_Fly: Mun käsittääkseni silloin tällöin alkon ottaminen ei luulis vaikuttavan simppoihin. Paremminkin vuosien jatkuva ryypiskely vois huonontaa laatua. Kyllä minä ainakin saunasiiderit hyvällä omallatunnolla juon ja tänä vkonloppuna on tulossa isompi häppeninki niin aion vähän enemmänkin ottaa eli paremminkin nuo munasolut taitaa ottaa ihteensä ennemmin kuin miehen simpat, kun hän ei juo juuri ollenkaan.
Niin ja heti meen kyllä testaamaan tuon sormustestin! ;)
Vilkutuksia kaikille tasapuolisesti!
ON:Kp 6/27-37. Täti on lähtenyt ja takaisin en sitä pirulaista enää huoli! Nyt vaan taas yrittämään.
Mites ne Desen kp:t olikaan? Oletkos vielä mukana " kaikki konstit käyttöön" -klubissa? Onpas mielikuvitukseton nimi. :) Taidan tästä lähteäkkin ottamaan päivän vitamiiniannoksen, illalla sitten g-mehun vuoro. Täytyy käydä postilaatikolla ihmettelemässä missä tikut viipyy? Pitäis jo tänään kyllä olla tulleet.
Hoyt kp6/27-37
Nyt vähän paremmalla ajalla täällä, niin että ehtii vähän kommentoimaankin!
Aika hurja oli tuo Julin näkijä-juttu! Minäkään en ole kyllä tuollaisiin yleensä uskonut, mutta tuo pisti kyllä vähän miettimään...
Moi Kindness pitkästä aikaa! Toivottavasti pupuilut nyt sitten tuottaa tulosta!
Naksu: voi harmi! Iso rutistus täältäkin ja pahoittelut...
Killa & Apila: Plussasäteitä! Toivotaan että se simpat on nyt löytäneet oikeaan osoitteeseen!
Muskotti: isot pahoittelut, perhanan tätsä! Ja mulla ainakin on tuollaisia kade-ajatuksia aina kun kuulee että joku muu on raskautunut. Ainakin hetken aikaa, kun sitten taas ymmärtää että eihän se multa ole mitenkään pois. Mutta ei tarvitse potea niistä huonoa omaatuntoa!
Dese: Mites meni eka päivä oppilaiden kanssa? Toivottavasti pahoinvointi pysyi ainakin poissa...
Live: Voi kai pahoinvointia ym raskausoireita tulla jo aikaisemmassakin vaiheessa. Pidetään peukkuja että tuo on just SITÄ! Mitkäs kp:t sulla olikaan?
Remukka: kiitos hammaslääkäri-infosta! En ole tuollaista kuullutkaan ennen...
Peipposka: Moi sullekin pitkästä aikaa! Toivotaan että rento ote on tuottanut tulosta!
Nellamaija: Ihana uni! Pisti kyllä hymyilyttämään :D
Saikku: oisko ollut sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa...? bd
ON: pienet nipistelyt jatkuu ja maha on kyllä vähän hassun tuntuinen. Nyt tuntuu kyllä että pettymys on ihan hirmuinen jos ei tää olekaan sitä itseään... Vielä ei kuitenkaan ole merkkejä tädistä, vaikka tämä kierto oletetun oviksen mukaan olisi ehkä noin 28-päiväinen.
Vilkutuksia vielä muillekin, Sara-Marialle, Marylle (tuuhan taas käymään!) Nennalle, B-Flylle, Anitahille, Hoytille ja kaikille!
T: Merihepo
Kiitos, että rauhoittelitte minua :) Ei kai se sitten satunnainen alkoholinkäyttö vaikuta, kun mies ei kuitenkaan ole mikään alkoholisti :) Tulinpa ajatelleeksi sitäkin, että niinhän se synnytyshuippu osuu kuulemma maaliskuulle juhannuksen seurauksena, joten silloin kai syntyy aika paljon sellaisiakin lapsia, jotka ovat saaneet alkunsa juhannusyönä vanhempien ollessa ei-niin-selvinpäin. Ja ennemmin varmaan sillä olisi vaikutusta, jos minä ottaisin alkoholia raskaana, mitä en takuuvarmasti tule tekemään. Kyllä, nyt minä lopetan tämän asian stressaamisen! (Ainakin kovasti yritän.)
[color=deeppink]Saikulle[/color] tsemppiä piinapäiviin ja plussapölyä (tuli muuten minullekin tuo Merihepan mainitsema kiinnittymisvuoto mieleen), [color=deeppink]hoytin[/color] tädille hyvästit ainakin seuraavaksi yhdeksäksi kuukaudeksi ja [color=deeppink]merihepalle[/color]myös plussapölyt masulle :)
Niin unohtuipa mainita, että nyt on siis se kp 28, eihän tuosta minun omanapaselostuksesta muuten mitään tolkkua ota ;)
Kiitti B_Fly plussapölyistä! Paluupostissa tulee sullekin samaa tavaraa!
Voi tätä töissäkärvistelyä...
T: Heppa
[color=00EEEE ][b]Naksu[/b]: voi itku! :( Tiedän että tässä tilanteessa ei paljoa osanotto lohduta, mutta harmittaa kuitenkin tosi paljon sun puolesta!
[b]Mooli[/b]: ei voi epäonnistua (toi hoito)! Mä en suostu! Sun on nyt saatava se plussa, jotta saat kiskottua meidät muut perässä! Vaikee edes kuvitella miten rankkaa toi on ihan jo henkisestikin! Sä oot vaan aina niin urhea... *halaa kannustukseksi*
[b]Oona[/b]: mihis sä oot joutunut?
[b]Nella[/b]: no onneksi mulla ei ole autoa! Varsinkaan tuunattua urheilusellaista, en todellekaan ole sitä tyyppiä! :P Miehen autolla ajelen silloin harvakseltaan, kun se ei eitä tartte. Onneksi auto ei ole miehelle mikään peniksen jatke, se ei varmaan korvaa lotkauttaisi jos Naksu sen ryttäisi! ;) Naarmutin sen edellisen auton kyljen aikanaan komeasti yhteen tolppaan, joka tuli liian lähelle eikä se siitäkään sanonut mitään! :D
[b]Nenna[/b]: mitähän sitä tekisi ton näkijän kanssa... Vähän kuumottaisi ottaa yhteyttä! Harkitaan vielä!
[b]Juli[/b]: kiitti postista! :) Kerron sitten jos saan soitettua tuolle...
[b]Hoyt[/b]: no mä teen just kanssa noin silloin kun testaan! :)
[b]B-fly[/b]: joo on sormuksellakin ennustettu kolmeen kertaan ja aika sama tulos, lapsia tulee 3 (tyttö-poika-tyttö), mutta ei vaan vielä ole näkynyt! Saman tyylisellä sormushommalla on ennustettu että menen naimisiin 38-vuotiaana, joten toivon ne lapset ennen sitä! :D Ja noista simppojen laaduista: mies kävi antamassa näytteen tosi kostean viikonlopun jälkeen, ja tulos oli hyvä! Lähinnä kai tosi runsas alkon käyttö voi heikentää laatua, mutta vaan siten että raskaaksi tulo on vaikeampaa. Ei mitään kehitysvammoja tms pitäisi miehen juomisesta tulla.
[b]Dese[/b]: onpahan sielläkin oudot olot... Mitähän valeraskautta täällä oikein on ilmassa, kun yhdellä ja toisellakin on lupaavia oireita ilman plussaa... ;)
[b]Heppa[/b]: kauheet peukutukset täältä että se olisi nyt sitä itteensä! *bd* Koska testaat?
[b]Greetas[/b]: olipas reipas lääkäri, kun heti otti kantaa! Omani aikoinaan kehotteli odottelemaan menkkoja ihan rauhassa vaikka 3kk... Sitten tosiaan kun oltiin oikein tutkimuksissa niin lääkäri sanoi, että on todennäköisempää pitkissä kierroissa ettei ovista tapahdu, mutta itselläni se kyllä testien ja lämpöjen perusteella on tapahtunut noissa 40-päiväisissäkin kierroissa.
[b]Oma ).([/b]: en mä nyt taas ymmärräkään enää mitään, kun ihan selvät venyvät systeemit tulikin tänään monen päivän kuivuuden jälkeen?! No ei kyllä olekaan mitään oviksen jälkeisiä oireita vielä joten oon aivan pihalla oliko se jo vaiko ei... :o Lämpöjäkin oon mitannut viikon ajan, mutta ei niistäkään nyt oikein ota selvää. Vaan ei auta kuin odotella, kun ei tullut ovistestejä kaivettua kaapista tätä kiertoa varten!
[color=EE30A7]Plussapölytykset vielä täältäkin kaikille,
erityisesti piinailijoille +++++++++++++++++++++++++++++++
[color=00EEEE ]Killa
Pikainen piipahdus kurkkaamassa mitä enska-kavereille kuuluu...
Naksu: Lohtuhalit negasta ja ihan hirmusti piristyssäteitä päivääsi kirkastamaan... Uskotaan ja toivotaan, että ensi kierto on se teidän!
Saikku ja Meriheppa: Toivotaan, että oireet ovat " sitä" ! Mä pidän peukkuja kovasti pystyssä, jotta saisitte plussatuloksen testiin!
Kaikki muut enskat: Moikka!
Oma napa: Ei paljon vielä kerrottavaa, kerto on kääntyny viimeiselle neljännekselle (olipa hassusti sanottu ;). Eli ensi viikon alkupuolella viimeistään pitäisi tädin kurvata paikalle, jos on tullakseen. Jotenkin toivo ei ole kovin korkealla, mutta en vielä luovuta. Gynelle soittelen huomenna aikaa ja toivon pääseväni joihinkin perustutkimuksiin, jossa tsekattais tapahtuuko sitä ovista vai ei.
Jotain kivaakin sentään, pääsen kaasoilemaan! Tänään alkaa häiden suunnittelu ja mikäs sen ihanampaa :)
Mukavaa päivää ja plussapölyä kaikille isolla kauhalla!
Kepardi
Eka päivä takana ja edelleen hengissä! Jippii!!! Ja tais se kesä sitten loppua, kun ei auringosta ole enää tietoakaan. Sadetta vaan pukkaa, hyvä niin. Vaikka eipä se taida enää noita kuivuneita kukkia ja ruskeaa nurmikkoa pelastaa.
Peipposka: Laita tädin karkoituslaite päälle jo hyvissä ajoin äläkä usko mitään ennakkovaroituksia! Piinailuiloa " pessimistille" !
Juliaana: Kuten monet muutkin sanoivat, tuntuu kyllä uskomattomalta tuo ennustus. Mitä enemmän sitä ajattelee, niin sitä uskomattomammaksi se vaan muuttuu. Ja pääasiahan kai kuitenkin on, että sulle jäi hyvä mieli.
Killa: Raportoithan sitten meille, mitä sulle ennustettiin. Jos siis päätät ottaa ennustuksen vastaan. Ja kylläpä tuo kroppasi nyt oudosti käyttäytyy. Miksei kaikki voi mennä niin kuin kirjassa kerrotaan? " Kierron puolessa välissä on ovis ja pupuilu ilman ehkäisyä tuona aikana saa aikaan raskautumisen ihmeen." Voi kun se olisikin tuollaista!
Naksulle tsemppihali! Onneksi Nella sai sut sentään jo vähän hymyilemäänkin. Kyllä se elämä kaiketi taas jossain välissä aloittaa sen hymyilyn.
B_fly: Olen ennenkin jostain kuullut tuosta sormustestistä, mutten ole koskaan kokeillut. Olen vaan aavistuksen vauhko näiden ennustusten suhteen, koska pelkään sitä huonoa vastausta. Ehkäpä kerään sitten rohkeutta ja testaan..
Saikku: Vielä muutama päivä h-hetkeen! Sitten voi hyvillä mielin testata, mikäli testattavaa vielä on. JA toivottavasti on! bd
Hoyt: Kyllähän minä vielä kerhoon kuuluun, tänään kävin kaupassa täydentämässä greippimehuvarastot. Punaviini odottaa vielä ostajaansa, mutta eiköhän sitä Alkoonkin pitäisi jossain välissä marssia. Vitamiininnappuloita olen muistanut syödä melkein joka päivä. Ja o-tikkuja odotellaan täälläkin, kaapissa on toki vielä mammaksia jäljellä, mutta päätin vaihtaa merkkiä. Jospa se ovis karttelee noita mammaksin testejä...
Meriheppa: Eka päivä oli ja meni. Vaikka tunteja ei ollut kuin muutama ja nekin vähäiset ihan puhdasta hömppää, niin kyllä sitä taas tietää töitä tehneensä. On se vaan kumma. Opiskeluaikoina olin toimistotöissä eikä se 8 tunnin päivä ottanut itselläni läheskään niin koville kuin nykyiset 4 tai 5 oppitunnin päivät. Tällaisen touhupäivän (eli siis mikä tahansa koulupäivä pienten oppilaiden kanssa) se väsymys on vaan jotenkin ihan totaalista. Toki noiden oppituntien lisäksi menee toiset saman verran suunnitteluun yms. Mutta kyllä ne päikkärit ovat kova juttu iltapäivisin,ei siitä pääse mihinkään.
Isot kahden käden vilkutukset muille tämän päivän kirjoittajille, Nennalle, Nellalle, Anitahille ja Kepardiinalle! Ja tietty myös niille, jotka palailevat linjoille myöhemmin. Titiä minäkin vähän kaipaan... ja niitä paljastuneita haamuja.
).( on jo rauhoittunut. Tänään ei ole enää samoissa määrin yököttänyt ja olo on kaikin puolin parempi. Mitä nyt alamasusta nippailee tasaisen tappavasti. Tiedä sitten mitä on. Nyt päätin visusti lopettaa kaiken turhan höyryämisen ja ottaa tosiasiat tosiasioina. Toki jos tämä outo olo jatkuu vielä pitkään, niin kaipa minä sitten sen testin tuolta kaapin pohjalta kaivan. En kuitenkaan aio pientä päätäni vaivata millään tädin valevierailulla, vaan nyt mennään kohti uutta ovista. Se siitä! Niin ja tänään on siis kp8/23-34. Tänään aloitin ovistikutuksen, ettei sitten mene ohi. Eilen oli nimittäin jo vähän venyvää ilmassa, tai siis ei ilmassa silleen konkreettisesti... On se vaan kumma, jos se iso-O siirtyy nyt ihan alkukiertoon, kun ennen se oli siellä jossain kp20 tietämillä. Ehkäpä ne ihmenappulat (luget) toimivat sitten näinkin.
No, nyt muutkin saavat taas suunvuoron. Palaan taas huomenna. Tänään yritän ahkeroida työasioita ja lähteä vielä jumppaamaankin.
~dese
No taas on yks työpäivä vähemmän ennen lomaa :)
Julin näkijälle soitto sujui hyvin :) Toivon mukaan ennustajan puheet käyt toteen ja kohta teillä on oma nyytti
Jessis: Hyvä että miehes voi jo paremmin, pupuiluintoa sinne suuntaan
muskotin täti oli löytäny, pahoittelut
Naksu: Voihan viheliäinen, kyllä nyt pidetään piinassa.. Toivottavasti se täti päättää kuitenkin pysyä poissa ja testi rupee näyttämään plussaa :) bd
Mooli: Kyllä nyt onnistuu, ja plussa tulee bd :)
Desekin oli selvinnyt kunnialla ensimmäisestä koulupäivästä :) Minkäs ikäsiä opettelet?
Kaivelin lauantainpinosta, että titi pitäis meitä piinassa tiistai-iltaan asti. kuultaiskohan jo tänään vai vasta huomenna, että mikäs on tilanne siellä? :) ~huhuilee Titiä~
Ketäs täällä piinailee, saikku ja meriheppa ainakin.. plussapölyä :)
Pupuiluintoa kaikille tasapuolisesti, eiköhän oteta tuollanen suur rynnistys tuonne o-puolelle :)
On: täti pakkas kamansa ja ajattelin olla päästämättä sitä enää tänne. Ovistikutkin tuli jo, joten pääsee sitten tikuttelemaan. Kannattaakos sitä alkaa aikasemmin tikuttelemaan ku se mitä noitten testien mukana sanotaan?
Nenna, Nella, Kidness, Kepardiina, Killa, Peipposka, B_fly, hoyt, anitah ja muutkin enskat *vilkutuksia*
-Sara-Maria-
Kiitos onnitteluista :) nettipimento vaan on jatkunut, mutta ehdin pikaiseen tulla piipahtaan! Olo on.. hmmm... ihmeellinen. Oireita ei ole just yhtään, mitä nyt rintoihin sattuu. Mutta ihmeellistä aikaahan tää on.
Halit kaikille!
-A rv5+
*nappaa ainakin puolet porukasta mukaan o-puolelle*
[color=lime] Kiitos kaikille ihanuuksille kun noin jaksatte aina tsempata uuteen kiertoon! Ihania ootte!!!!!
Killa: Mitä kummaa, onkohan tää jotain tarttuvaa tää kropan täysin ennustamattomat toiminnot?! Kaikilla tuntuu menevän toisin kuin ennen tai ainakin aivan hassusti! Jospa sulla on vaan monta ovista tässä kierrossa ja niinpä siis monta mahkua...? [/color]
[color=fuchsia] Mooli: Moimoimoimoimoi!!!! Aika hiljainen olet nykyään... Jännitys tiivistyy teidän " jutussa" , kaikki enskat piinailee teitin puolesta loppuun asti, sen voit uskoa!!!! Nyt se tärppi sieltä tulee!!!!!!! " Follikkelit jättimäisiksi ja vähintään yks vaavi moolin masuun" , huutaa naksu!!!!
Kaikille muillekin huiskutukset, hoyt, nella, meriheppa, juli, oona, brooke, jessis - ihan kaikille!!!!!! [/color]
[color/lime] Tehtiin tänään ostoksia ihan kauheilla summilla!!! Oon jo pitkään haaveillu edc:n valkoisesta toppatakista, mut oon tähän asti hannaillu ja aatellu et jos kuitenkin se tärppi tulee - se kun on tosi vartaloa myötäilevä, ei siis yhtään tilaa pallomahalle. Mutta nyt ostin sen, aattelin että josko näin se masu alkais kasvaa (yeah right!)... Ja miehelle ostettiin farkut ja paita... [/color]
[color=fuchsia] Ja äskeinen mattopesukeikka oli aivan painajaismainen! Meillä on valtava valkoinen matto, jota hinkattiin melkein 2 tuntia. Kun vietiin se mankelille, huomattiin, että siitä samperin altaasta oli tarttunut levää pitkin mattoa - uusi pesu siis! Voi että miten ärräpäät lenteli kummaltakin! Sitten vielä mies löi jalkansa korokkeeseen ja mä revin sormeni verille betonialtaassa! Ollaan siis jotensakin poikki nyt molemmat! Ja yövuoro vielä odottais... Zzzzzz! [/color]
[color=lime] ON (ihan ku noi kaks kappaletta jo ei ois on ;D): kp25/25-28 ja eilinen tuhruttelu on nyt " vaalentunut" , enää valkkarin joukossa vähän rusehtavaa, mutta enpä silti usko pätkääkään enää mahkuihin. Kiukuttaa vaan kun ei voi sitten alkaa kunnolla, niin päästäis uuteen yritykseen!!!! Murrrr! ja oishan se testi jo näyttänyt jos se ovis oli sillon alkukierrossa...
Nyt meen nukkumaan hetkeks... [/color]
Eipä muuta, kuin mukavaa päivän alkua kaikille ja reipasta työpäivää!
Täällä huidellaan menemään kp18/26-28 ja on päätetty, ettei uskota yhtäkään kehon lähettämää huijausviestiä.
[b]Pessimisti ei pety. ;)[/b]
[b]Titi:[/b] Huhuu??!! Muistaakos joku, koska Titi sanoi palaavansa?
Tulen lukemaan vielä myöhemmin tänään turinoitanne - nyt pitää syöksyä hakemaan kahvia ja jatkamaan työaamua.
Moiks!