Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni ja miehensä eivät aio ottaa koronarokotusta

Vierailija
15.04.2021 |

Tuli ihan yllätyksenä minulle.

Syyksi tyttäreni ilmoitti, etteivät ole riskiryhmää.

Onko muilla samoja kokemuksia jälkikasvustaan ja kuinka olette suhtautuneet asiaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttäresi ja miehensä jäävät ikiajoiksi syrjään yhteiskunnasta. Ilman rokotuksia elämästä tulee hyvin tylsä ja rajoitettu. Kaikki ne, jotka haluavat vapaaehtoisesti jättäytyä rokotusten ulkopuolelle, ne jätetään totaalisesti ulkopuolelle.  Uusi normaali!

Sitten me tehdään yhdessä oma yhteiskunta :)

Utopia? Sitä on moni yrittänyt ja vielä useampi epäonnistunut.

jep. Voi aloittaa vaikka Matti Kurikan tekstien lukemisen näin alkuun.

Vierailija
22/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noista ole tullut puhuttua. Kuulin jotain kautta, että tyttäreni olisi ottanut jotain rokotuksia. En muista keneltä kuulin vaiko häneltä itseltään. Mutta ei tainnut olla puhetta mitä rokotuksia hän on ottanut eikä minua se niin kovasti kiinnosta, hän on täysi-ikäinen ja saa tehdä omat valintansa. 

Itse ajattelin alkuun, että en ottaisi koronarokotetta. Nyt tässä on aikaa kulunut ja tieto taudista lisääntynyt. En niinkään pelkää kuolemaa (siis tiedän, että voi kuolla, ja se on ihan ok minulle), mutta nuo pitkäkestoiset ongelmat mitä ihmisillä on ollut, kuulostavat aika ikäviltä. Olen kallistunut rokotteen ottamisen kannalle siinä toivossa, että säästyn vakavammalta tautimuodolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi