Olen aikuinen ja tarvitsisin vaippoja, mutten kehtaa ostaa niitä kaupasta. Mitä teen?
Ongelmani on, että kun olen sellaisessa paikassa missä vessaan ei ole pääsyä niin alan stressaamaan sitä että "Mitä jos nyt tulee vessahätä?" ja tämä stressaaminen yleensä aiheuttaa sen vessahädän niin pahana että on pakko päästä vessaan tai muuten iskee paniikkikohtaus. Ainoa mikä auttaisi on vaipat, koska se rauhoittaisi mieltä niin että vaikka tulisikin vessahätä niin ei mitään koska on vaipat. Nolo vaiva kyllä, ja jos vaippa olisi niin mitään vessahätää ei edes tulisi vaan se olisi ns. placeboefektinä. Miten siis kehtaisin ostaa niitä kaupasta?
Kommentit (39)
Aikuisten vaippoja saa netistä. Ota mitat itseltäsi, ja sitten tilaamaan. Tsemppiä paljon, ja hyvää kevättä sinulle 😊
Etkö voisi käydä kotona kakalla ennenkuin lähdet ulos?
Menet apteekkiin niitä vaippoja ostamaan, isällesi tai äidillesi -ajatuksella.
Vierailija kirjoitti:
Etkö voisi käydä kotona kakalla ennenkuin lähdet ulos?
Kyllä käynkin, mutta aina sitä tavaraa jostain löytyy lisää stressitilanteessa. Jos ei muuta niin jotain suolistolimaa.
Jos menet toisen paikkakunnan apteekkiin ostamaan vaippoja.
Mistä kukaan tietää, kelle niitä vaippoja viet? Vanhalle äidille? Tai jos vaikka hoidat orpoja siilejä, joille teet vaipasta leikatuista suikaleista pissa- alustoja? Tai käytä pikakassaa, ettei tartte kaupan työntekijälle niitä esitellä? Ja netistä tilaaminen on myös hyvä vaihtoehto, kuten joku jo ehdotti. Tai onko sulla joku vähemmän häveliäs kaveri, puoliso tai sukulainen..?
Joku terapiakäynti?
Helpottaisi varmaan elämää paremmin kuin vaipat.
Itse pääsin itseäni ahdistavasta (ja järjettömästä) asiasta eroon hypnoosin avulla
Internet.
Minä tilaan kuukautissiteetkin netistä. On hienoa, että menkoista puhutaan nykyään enemmän, mutta toisaalta koen, että on ihan ok olla häveliäskin niistä.
Verkkokaupat ovat tosi käteviä. Jos sulla on verkkopankkitunnukset niin niillä voit maksaa kätevästi ja paketin saat kätevästi lähimpään postiin tai halutessasi vaikka kotiovelle.
Jonkun on aivan pakko alapeukuttaa täälläkin täysin asiallisia viestejä. Pienen ihmisen hiljainen protesti. :D
Ei aikuiset käytä vaippoja, hupsu.
Muutama Libressen yöside vierekkäin, vähän lomittuen.
Jännä juttu, että ajattelen itse samoin, etten kehtaisi ostaa itselleni, mutta nyt kun ostan niitä sairaalle äidilleni kehtaan kyllä ostaa.
Jos kaupasta ostaminen jännittää liikaa, tilaa netistä. Muista, ettet ole nolo tai erilainen. Jokaisella ihmisellä on heikkoutensa.
Ihanaa kevättä sinulle!
Opettelet pois tosta. Sulla on rakko vaan ehdollistunut tohon.
YA.fi ja tilaat postikuljetuksena.
Kukaan ei näe mitä siellä sun laatikon sisällä on.
Vierailija kirjoitti:
Opettelet pois tosta. Sulla on rakko vaan ehdollistunut tohon.
Miksei voisi käyttää apuvälineitä siinä opettelussa? Jos niihin tilanteisiin menee vaippojen kanssa ja huomaa ettei mitään vessahätää edes tule, ja jos tulisikin niin sitä pystyy pidättämään niin oppii että se on vain korvienvälin aiheuttama asia.
Tilaa verkkokaupasta.