Olen aikuinen ja tarvitsisin vaippoja, mutten kehtaa ostaa niitä kaupasta. Mitä teen?
Ongelmani on, että kun olen sellaisessa paikassa missä vessaan ei ole pääsyä niin alan stressaamaan sitä että "Mitä jos nyt tulee vessahätä?" ja tämä stressaaminen yleensä aiheuttaa sen vessahädän niin pahana että on pakko päästä vessaan tai muuten iskee paniikkikohtaus. Ainoa mikä auttaisi on vaipat, koska se rauhoittaisi mieltä niin että vaikka tulisikin vessahätä niin ei mitään koska on vaipat. Nolo vaiva kyllä, ja jos vaippa olisi niin mitään vessahätää ei edes tulisi vaan se olisi ns. placeboefektinä. Miten siis kehtaisin ostaa niitä kaupasta?
Kommentit (39)
Selität aina kassalla juurta jaksain että ostat näitä äidillesi tai jos miestenmalli niin isällesi. Hän ei pysty nyt koronan takia tai sairauden takia käymään kaupassa.
Voi ei, kuinka nykypäivänä voi vielä olla ongelmia ettei kaupasta kehtaa ostaa hygieniatarvikkeita, ihan mitä vain mitä myytävänä on. Mulla on mies joka ei kehdannut tuoda terveyssiteitä vaikka laitoin merkin ja mallin muistilappuun niin että olisi voinut myyjältäkin kysyä. Onneksi murkkuikäinen tytär osasi ne hakea.
Ostat samalla stereotyyppistä "vanhuskamaa", jotta kassa olettaa että olet jonkun vanhan ihmisen asialla.
Ei voi olla todellista. Minä olen ostanut useita kertoja Tenoja anopille, eikä ole tullut mieleenkään hävetä tai miettiä, mitä kassahenkilö ajattelee.
Sinulla on pidätyskyvyttömyyden lisäksi pääkopan ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ei aikuiset käytä vaippoja, hupsu.
Hupsu olet sinä: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000010209368.html
kyllä käyttää! naapurini eläkeläinen, jolla on pidätyshäiriö, käyttää!! myös eräs äiti, jonka synnytykset on löystyttänyt pidätyskykyä!!
Hyvä että osaat hävetä. Kassalla nolaisin sinut koväänisellä röhönaurulla ja kuulustelulla.
t. K-kaupan täti.
Christiiina kirjoitti:
Jos menet toisen paikkakunnan apteekkiin ostamaan vaippoja.
Kallista, verkkokaupasta saa edullisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Menepäs töihin, haukkuja ! :)
Tenalla on ihan hyvät verkkosivut. Sieltä vaan selaamaan eri malleja. Niitä on monenlaisia. Tilaat sieltä ja toimittavat kotiovelle asti.
Kesäinen muisto.
Kohtasin hellepäivänä Tenaleidin kaupassa ja hajunsa salpasi hengityksen.
Palattuani autooni syömään jäätelöäni näin leidin vääntäytyvän autoon jossa ukkonsa istui. Meinasin oksentaa ja jädeeni meni roskiin.
Käy jossain naapurikunnan kaupassa sitten ennen ruuhkia tai niiden jälkeen ja osta kerralla väh. 10 isoa pakkausta maksaen pikakassalla.
Tenan verkkokaupasta kotiinkuljetuksella.
Menet semi-ikävän kaverin kanssa kauppaan ja kailotat, että tämä kaveri tässä tarvisi vaippoja.
Tenan verkkokaupasta voi tilata ilmaisen näytteen
Pitäisiköhän sun vielä kuvailla vähän mun hiuksia taas tähän ja keksiä jotain muutakin sadistista :)
Hyvin kehtaat, senkun menet ja ostat, kukaan ei katso, itse suosittelin äidilleni kun ei meinaa yöllä keretä vessaan. On tyytyväinen.
jos sinulla on todettu pidätyskyvyn huomattava heikkous niin saat ne ilmaiseksi kaupungilta jos olet vähävarainen. puhu lääkärillesi.