Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aikuinen ja tarvitsisin vaippoja, mutten kehtaa ostaa niitä kaupasta. Mitä teen?

Vierailija
15.04.2021 |

Ongelmani on, että kun olen sellaisessa paikassa missä vessaan ei ole pääsyä niin alan stressaamaan sitä että "Mitä jos nyt tulee vessahätä?" ja tämä stressaaminen yleensä aiheuttaa sen vessahädän niin pahana että on pakko päästä vessaan tai muuten iskee paniikkikohtaus. Ainoa mikä auttaisi on vaipat, koska se rauhoittaisi mieltä niin että vaikka tulisikin vessahätä niin ei mitään koska on vaipat. Nolo vaiva kyllä, ja jos vaippa olisi niin mitään vessahätää ei edes tulisi vaan se olisi ns. placeboefektinä. Miten siis kehtaisin ostaa niitä kaupasta?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla on todettu pidätyskyvyn huomattava heikkous niin saat ne ilmaiseksi kaupungilta jos olet vähävarainen.   puhu lääkärillesi.

Vierailija
22/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selität aina kassalla juurta jaksain että ostat näitä äidillesi tai jos miestenmalli niin isällesi. Hän ei pysty nyt koronan takia tai sairauden takia käymään kaupassa.

Voi ei, kuinka nykypäivänä voi vielä olla ongelmia ettei kaupasta kehtaa ostaa hygieniatarvikkeita,  ihan mitä vain mitä myytävänä on. Mulla on mies joka ei kehdannut tuoda terveyssiteitä vaikka laitoin merkin ja mallin muistilappuun niin että olisi voinut myyjältäkin kysyä. Onneksi murkkuikäinen tytär osasi ne hakea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat samalla stereotyyppistä "vanhuskamaa", jotta kassa olettaa että olet jonkun vanhan ihmisen asialla.

Vierailija
24/39 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/39 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla todellista. Minä olen ostanut useita kertoja Tenoja anopille, eikä ole tullut mieleenkään hävetä tai miettiä, mitä kassahenkilö ajattelee.

Sinulla on pidätyskyvyttömyyden lisäksi pääkopan ongelma.

Vierailija
26/39 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aikuiset käytä vaippoja, hupsu.

Hupsu olet sinä: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000010209368.html

Vierailija
27/39 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä käyttää! naapurini eläkeläinen, jolla on pidätyshäiriö, käyttää!! myös eräs äiti, jonka synnytykset on löystyttänyt pidätyskykyä!!

Vierailija
28/39 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että osaat hävetä. Kassalla nolaisin sinut koväänisellä röhönaurulla ja kuulustelulla.

t. K-kaupan täti.

Vierailija
29/39 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Jos menet toisen paikkakunnan apteekkiin ostamaan vaippoja.

Kallista, verkkokaupasta saa edullisemmin.

Vierailija
30/39 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Menepäs töihin, haukkuja !   :)

Vierailija
31/39 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenalla on ihan hyvät verkkosivut. Sieltä vaan selaamaan eri malleja. Niitä on monenlaisia. Tilaat sieltä ja toimittavat kotiovelle asti.

Vierailija
32/39 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäinen muisto.

Kohtasin hellepäivänä Tenaleidin kaupassa ja hajunsa salpasi hengityksen.

Palattuani autooni syömään jäätelöäni näin leidin vääntäytyvän autoon jossa ukkonsa istui. Meinasin oksentaa ja jädeeni meni roskiin. 

Vierailija
33/39 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy jossain naapurikunnan kaupassa sitten ennen ruuhkia tai niiden jälkeen ja osta kerralla väh. 10 isoa pakkausta maksaen pikakassalla.

Vierailija
34/39 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenan verkkokaupasta kotiinkuljetuksella.

Vierailija
35/39 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/39 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet semi-ikävän kaverin kanssa kauppaan ja kailotat, että tämä kaveri tässä tarvisi vaippoja.

Vierailija
37/39 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenan verkkokaupasta voi tilata ilmaisen näytteen 

Vierailija
38/39 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sun vielä kuvailla vähän mun hiuksia taas tähän ja keksiä jotain muutakin sadistista :)

Vierailija
39/39 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kehtaat, senkun menet ja ostat, kukaan ei katso,  itse suosittelin äidilleni kun ei meinaa yöllä keretä vessaan. On tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi