Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 60 vuotias nainen rock vai vanha mummo joka käy kirkossa?

Vierailija
15.04.2021 |

Itse olen 53 ja mies 55
Pistin tänään nahkaminihameen päälle.
Tuntuu hirveältä lukea mitä palstalaiset olettavat 60 vuotiaan haluavan tehdä
-kuorolaulu
-vanhusten keskusteluapu
-puutarhanhoito
-virkkaus
Itse en tee nyt mitään edellä mainutuista.
Mikä muutuu kun täytän 60 vuotta?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä pari (?) kesää sitten olin menossa kauppaan niin meidän talossa asuva 80+ nainen odotti taksia hyvin tyylikkäänä. Kertoi että on menossa Cheekin keikalle, VIP katsomoon :)  - oli ihan fani. Ajattelin että pääsispä tuohon samaan.

Juuri näin, respect!

Mautonta nuoruuden tavoittelua, joka näyttäytyy vain epätoivoisen typerältä.

Ap nauttisi elämästään ja näyttäisi hyvälle, jos ei miettisi, mitä muut ajattelee. Toivottavasti se on muuttunut 60v mennessä.

Vierailija
42/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät lapsoset ! Ette pysty kuvittelemaankaan millaista se oli 45 vuotta sitten...

Pärepihdin valossa vaan luettiin pärekaton alla  perheraamattua pitkinä talvi-iltoina ja reellä ajettiin joulukirkkoon.

Isä kaatoi työkseen metsässä pokasahalla puita ja me lapset olimme lehmihaassa paimenessa kesällä.

Äiti paistoi leivinuunissa pirtissä leipää ja rieskaa.

Uutta aikaa edusti vain höyryveturi, mutta meidän kirkonkylään asti ei rataa vielä ollut  tullut.

Joskus kesällä kirkolla kävi sokea kanteleensoittaja, tai joku  pillipiipari vähän soittamassa.

Sinä kaikki musiikki mitä kirkon ulkopuolella kuultiin ja iloisia osattiin olla siitäkin vähästä .

Kaikilla oli pellavamekot ja jalassa tuohivirsut, kun kaskimaalla kuljettiin.

Sellainen se oli maailmamme silloin ja  sellaista se oli minun lapsuudessani ,kauan sitten, Herran vuonna 1975...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tätini kävi vielä 80-vuotiaana Tallinnan laivoilla päivätansseissa ja konserteissa myös. Nyt ei voi kun on korona.

Vierailija
44/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo muistelee... kirjoitti:

Voi hyvät lapsoset ! Ette pysty kuvittelemaankaan millaista se oli 45 vuotta sitten...

Pärepihdin valossa vaan luettiin pärekaton alla  perheraamattua pitkinä talvi-iltoina ja reellä ajettiin joulukirkkoon.

Isä kaatoi työkseen metsässä pokasahalla puita ja me lapset olimme lehmihaassa paimenessa kesällä.

Uutta aikaa edusti vain höyryveturi, mutta meidän kirkonkylään asti ei rataa vielä ollut  tullut.

Joskus kesällä kirkolla kävi sokea kanteleensoittaja, tai joku  pillipiipari vähän soittamassa.

Sinä kaikki musiikki mitä kirkon ulkopuolella kuultiin ja iloisia osattiin olla siitäkin vähästä .

Sellainen se oli maailmamme silloin ja  sellaista se oli minun lapsuudessani ,kauan sitten, Herran vuonna 1975...

Jahas, Herran vuonna 1975 pukeuduin verkkareihin tai mekkoon, jalassa tennarit tai sandalit, telkkarista katsoin la ja su aamuina lastenohjelmia, pyhäkoulussa kävin. Kesällä junalla Helsingistä Kemijärvelle. Sähkö valossa tuli luettua akkareita enimmäkseen silloin vielä...

Vierailija
45/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorolaulu ja vanhusten keskusteluapu tulisivat nyt ensimmäisenä mieleen. Vaari kävi seurakunnassa "miesten piirissä", joka oli keskusteluryhmä. Varmasti naisillekin löytyy omansa.

Vierailija
46/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60v ja varmaan noiden väliltä.

Pukeudun naisellisesti, mulla on pitkät upeat hiukset. En käy kirkoissa kuin matkoilla niiden rakennusarkkitehtonisen kauneuden takia - olen ateisti. Rokista en pidä mutta peruspopista kyllä. Laulan autossa mukana niin että poliisikamerassa näkyy vain kitarisat:D

Kiipeilen lastenlasten kanssa puissa ja puiston telineissä. Leivon, laitan ruokaa, käyn mustikkametsässä ja uimarannalla olen aina biksuissa. Matkoja odotellessa.

Teen ihan samaa kuin 25v tai 35v tai 45v. 

Vierailija
47/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tätini kävi vielä 80-vuotiaana Tallinnan laivoilla päivätansseissa ja konserteissa myös. Nyt ei voi kun on korona.

Mun tätini on 90+ ja harmittelee kun suunniteltu maailmanympärimatka siirtyi:) 

Vierailija
48/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Ap olitpa miten upea vaan

69eyes jussi kaljuuntuva keesipää ja Kurosen Sami ei sylkäisekkään perääsi..

Nämä ovat niitä ikäisisiä upeita rock miehiä

Onko oma miehesi kaljamahainen kaljupää metallica paitaa käyttävä  "ikinuori" ?

Vierailija
49/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas keskustellaan siitä millainen tietyn ikäisen naisen pitäisi olla. Miehille sallitaan paljon enemmän rooleja, vaikka yleisesti ottaen eläkeikäiset naiset ovat aktiivisempia ja parempikuntoisia kuin miehet.

Hieman väitän että naisten kanssasiskot ovat tässä asiassa paljon tuomitsevampia kuin miehet. Ihan vanhinta setämiesporukkaa lukuunottamatta miehet todennäköisesti antaisivat naisten olla mitä haluavat. 

Renny "setämies" Harlin täällä vaan moi!

Älä välitä ikävistä kommenteista..minari päälle ja oot rock..

Mä meen nyt tekemään lasta 25 vuotiaan kanssa

Rock oon zemppii...:)

Vierailija
50/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä pari (?) kesää sitten olin menossa kauppaan niin meidän talossa asuva 80+ nainen odotti taksia hyvin tyylikkäänä. Kertoi että on menossa Cheekin keikalle, VIP katsomoon :)  - oli ihan fani. Ajattelin että pääsispä tuohon samaan.

WOW oot tavannu cheekin mummon!!!

Kait otit yhteiskuvan ja nimmarit!!!

Vierailija
51/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin, että naisen olisi hyvä olla se mitä hän haluaa olla. Jos muiden mielipiteitä kuuntelee, niin aina on väärässä teki mitä hyvänsä. Vaikka olen 50v, niin mielummin olisin tyylikkään ja aktiivisen 65v naisen kanssa kuin 35v naisen kanssa, jos tällä ei olisi älyä, huumorintajua tai tyyliä. 

Happamia ovat sanoi kettu pihlajanmarjoista

Vierailija
52/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 60 v mies ja voin sanoa että on paljon mun ilkäisiä naisia jotka eivät ole vielä mummoutuneet.

Mä sanoisin että sitä mummoutuu tai vaariutuu aikaisintaan silloin kun on lapsenlapsia ja on eläkkeeellä. 

Mun kohdalla se ero ikätovereihin että mun lapsi on vasta 20 eli me rokataan molemmat, ja siis ei ole lapsenlapsia. 

Vierailija
53/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei käykää kattomassa vaikka Lauri Tähkän keikkoja! Siellä pn daamia laidasta laitaan...

Late on muuten tunnettu hyvästä naismaustaan: ei tykkää mistään pikkutytöistä!

No, ehkä oli Paula Koivuniemen kanssa säpinää...? Pikkulinnut visersivät tai olivat vain hyviä ystäviä.

Kyllä viini ja nainen paranee vanhetessaan!

Jotenkin mua vasn säälittää sellaiset pikkutytöt näiden karismaattisten partasuiden kainalossa. Upea Nainen se olla pitää.

Mä luulen, että vanhempien naisten flirtti on tarkoitettu ihan hupailuksi ;)

Vierailija
54/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Antti Ketosen keikoille! Huh, mitä puumia. Nam.

Vierailija
55/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Hyvä ap!

Perässä tulen. N48

Vierailija
56/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se puuma kuuma, vai ei?

Kyllähän monet vielä haluaa lapsia viisikymppisenä. Mä en kyllä rupeisi kotiäidiksi jollekin keski-ikäisellä pettäjä-rokkarille. Siinä menisi oma nuoruus pilalle ja maine!

Keski-ikäiset kiinnostaa vain jos niillä on rahaa. Kyllä musta on kivempi kattoo jossain etelän rannoilla upeita ja rakastuneita keski-ikäisiä pareja kuljeskelemassa romanttisesti. Enemmän arvostan niitä kuin jotain Renny Harlineja (oisko pahimmassa tapauksessa kaapissa?) En tiedä, vähän säälittävä äijä!

Vierailija
57/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Kuus-seitenkymppinen nahkahousupimu sisältää jo paljon enemmän naista kuin miltä näyttää. Täysillä.

Vierailija
58/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää jaotella tekemisiä iän mukaan. Ikäänkuin puutarhanhoito Ja virkkaus olisi vain +60 ikäisten juttu. Tällainen asenne paljastaa ikääntymisen - pelko että tekee jotain ”ikääntyneen” juttuja.

Vierailija
59/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo muistelee... kirjoitti:

Jahas, Herran vuonna 1975 pukeuduin verkkareihin tai mekkoon, jalassa tennarit tai sandalit, telkkarista katsoin la ja su aamuina lastenohjelmia, pyhäkoulussa kävin. Kesällä junalla Helsingistä Kemijärvelle. Sähkö valossa tuli luettua akkareita enimmäkseen silloin vielä...

Huumorin kukka se on kaunehin kukka.

Vierailija
60/75 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää jaotella tekemisiä iän mukaan. Ikäänkuin puutarhanhoito Ja virkkaus olisi vain +60 ikäisten juttu. Tällainen asenne paljastaa ikääntymisen - pelko että tekee jotain ”ikääntyneen” juttuja.

No tykkään käydä baarissa ja pukeutua seksikkäästi.

mitäs siihen sanoisit jos 

OMA ÄITISI MENISI STRINGIT VILKKUEN LAULAMAAN KARAOKEA

..ai menit hiljaiseksi..painu virkkaamaan uusi patalappu