Onko 60 vuotias nainen rock vai vanha mummo joka käy kirkossa?
Itse olen 53 ja mies 55
Pistin tänään nahkaminihameen päälle.
Tuntuu hirveältä lukea mitä palstalaiset olettavat 60 vuotiaan haluavan tehdä
-kuorolaulu
-vanhusten keskusteluapu
-puutarhanhoito
-virkkaus
Itse en tee nyt mitään edellä mainutuista.
Mikä muutuu kun täytän 60 vuotta?
Kommentit (75)
Mun mummoni muni mun kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää jaotella tekemisiä iän mukaan. Ikäänkuin puutarhanhoito Ja virkkaus olisi vain +60 ikäisten juttu. Tällainen asenne paljastaa ikääntymisen - pelko että tekee jotain ”ikääntyneen” juttuja.
No tykkään käydä baarissa ja pukeutua seksikkäästi.
mitäs siihen sanoisit jos
OMA ÄITISI MENISI STRINGIT VILKKUEN LAULAMAAN KARAOKEA
..ai menit hiljaiseksi..painu virkkaamaan uusi patalappu
Itse ainakin haluan jälkikasvultani rehellisyyttä ja suoraa puhetta, että heidän ei tarvitsisi mennä nettipalstoille vanhempiaan arvostelemaan ja ohjeita kyselemään vierailta ihmisiltä. Yleensähän se ongelma on se äiti, kuten tässäkin tapauksessa. Itse äitinä en missään nimessä halua olla ongelmatapaus ja rasite lapsille ja lastenlapsille.
Sä vaikutat ihanalta naiselta ap!
Oo vaan kuule ihan oma ihana ittes. Rok on rok forever!
Karavaani kulkee ja koirat haukkuu...
Vierailija kirjoitti:
Opin jokin aika sitten uuden käsitteen iättäminen.
Iättäminen tarkoittaa mm. sitä, että ihmisiä lokeroidaan sen mukaan, kuinka vanhoja he ovat.
Onni on elää lokeroiden ulkopuolella, vaikka iättämiseltä ei voisikaan paeta. Aina on ollut ihmisiä, jotka lokeroivat iän, sukupuolen, ammatin yms. perusteella.
Mulla on mökillä pieni seinätaulu, jossa lukee: "Älkää laittako minun talooni seiniä lainkaan. Antakaa ajan kulkea vapaasti. Niin minäkin saan olla yhtäaikaa vanha ja nuori, nuori ja vanha"
Vastaan vaikka olen vasta 52. Täältä kun lukee keskusteluja, niin 50-kymppinen joka on rock on nolo, ja 50. villitykset noloja, mutta sehän on elämää että kaiken ikäisenä kokeilee uusia juttuja! Nolous on teinijuttuja. Itse tulen aina kuuntelemaan rockia, mutta musiikkimaku laajenee koko ajan. Puutarhanhoito on nykyään intohimoni, eikä se ole mummomaista vaan megatrendi 😊 Teen entistä enemmän uusia asioita, sillä olen tajunnut että aikaa ei ole rajattomasti. Kuuteenkymppiin on vielä muutama vuosi, katsotaan olenko silloin enemmän kiljua juova anarkisti vai seikkaileva puutarhanhoitaja.
Kunhan tarpeeksi lyhyt hame että voit vahingossa vilautella meille nuoremmille miehille pitsipöksyjäsi.
Kuuskymppiset on nuoria ku mitkä! T. 24-vuotias
Mä tulen olemaan seiskakymppisenäkin ikinuori ja tanssin trancea, juon pullosta ja matkustelen surffirannoille. Onneksi ystäväpiiriin kuuluu tämänkaltaisia esikuvia. Jokainen eläköön omannäköistä elämää.
Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Mä rock´aan, kokkaan ja hoidan puutarhaa. Taustalla soi Jehtro Tull, Pink Floyd, Zeppeliin, Clapton, Hendrix. Vällillä pannaan jammaten Abban ja Bee Gees`n tahtiin ja kivaa on ihan kuin 1970 Ruis Rokissa. Oi, tietäsittepä likat mitä se ennen oli jos on nytkin. Ai, joo siinä sivussa nautiskelen ihanista lapsen lapsistani enkä vietä koronaa. Nuoruus ja hulluus, vanhuus ja viisaus.
T. synt. 1956
Ite oon neljäkymppinen ja uskon, et oon ihan samanlainen kuuskymppisenä. Sisäisesti ikinuori. Ulkoisesti geenien ja elintapojen coktail.
Ap, Hard rock hallelujah!
Ottakaahan naiset mallia Paula Koivuniemestä, Katri Helenasta, Vicky Rostista, Paula Vesalasta ja Jenni Vartiaisesta!
Kaikilla on ollut/ edelleen huomattavasti nuorempi kolli ja varmasti käyttävät nahkapökiä tai hametta yli kuusikymppisenä.
Respect!
Muuttuu...
60-vuotta kun tulee täyteen, tulee 60-kympin villitys.
Luovut nahkahameesta ja lähden etelän nakurannoille miehen kanssa. Sieltä dark roomin kautta parinvaihtobileisiin.
Jos tatuointeja ei ole rittävästi, niin haluat lisää, jokunen lävistys voisi olla rock, kun haluat näyttää sukkia kutoville kavereille että aika ei ajanut ohi.
Niin poly suhteenseen varmaan jo viimeistää, joku nuorimies teille asumaan myös?
Ikinuori pari pysykää hetkessä mukana ja viriileinä
Ei se ikää katso. Minä harrastan virkkausta ja puutarhanhoitoa vaikka olen parikymppinen. Ei ikä ole este mihinkään tekemiseen, tyyliin tai muuhunkaan. Palstalla möykkäävistä ei kannata välittää.
virkkaan ja hoidan suurta, suorastaan megalomaanista puutarhaa, olen tehnyt niin aina. Ikää on 68.
Kaikki muu paitsi puutarhan hoito on turhaa, niin totta.
Vierailija kirjoitti:
Muuttuu...
60-vuotta kun tulee täyteen, tulee 60-kympin villitys.
Luovut nahkahameesta ja lähden etelän nakurannoille miehen kanssa. Sieltä dark roomin kautta parinvaihtobileisiin.
Jos tatuointeja ei ole rittävästi, niin haluat lisää, jokunen lävistys voisi olla rock, kun haluat näyttää sukkia kutoville kavereille että aika ei ajanut ohi.
Niin poly suhteenseen varmaan jo viimeistää, joku nuorimies teille asumaan myös?
Ikinuori pari pysykää hetkessä mukana ja viriileinä
Nyt en ole ihan varma onko kommenttia ironiaa tai parodiaa, mutta tuota kyllä tapahtuu. Sopii omaan makuun. Se yolo alkaa realisoitua tossa kohtaa vääjäämättä, ilman angstia vielä nauttimaan elämästä siinä kohtaa.
rumat ne vaatteilla korreilee