Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentagonin salaiseksi luokiteltu UFO-video tuli julkisuuteen

Vierailija
14.04.2021 |

https://tekniikanmaailma.fi/pentagon-vahvistaa-tiedustelupalvelusta-vuo… Aika vaikea ainakaan säähavaintopalloksi sanoa noita.

Kommentit (2242)

Vierailija
1741/2242 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka ovat moraalisesti ja henkisestinylivertaisia, asuvat korkeammilla planeetoilla.

Näihin korkeampiin maailmoihin ei ole mahdollista vain murtautua avaruusaluksella. Siihen on kaksi syytä: fyysinen ja moraalinen. Fyysisesti se on mahdotonta, koska AIKA VIRTAA SIELLÄ ERI TAVALLA ja siksi myös avaruus käyttäytyy eri tavalla, sillä avaruus ja aika ovat saman kolikon kaksi puolta. Vaikka pääsisimmekin sinne, emme voi nähdä tai ymmärtää mitään, koska sensorilaitteemme on ohjelmoitu maanpäällisen aika-avaruuden ominaisuuksiin. Vain jos korkeampien maailmojen asukkaat itse haluavat avautua meille, voimme nähdä heidän maailmansa. Lisäksi, aivan kuten jokainen maa vartioi omaa rajaansa, myös muut maailmat vartioivat sitä. Meistä on reilua, kun rajavartijat pidättävät tunkeilijan, mutta olemme hyvin yllättyneitä, kun avaruusalukset räjähtävät yrittäessään murtautua muihin maailmoihin pyytämättä. Meitä ei päästetä sinne myöskään moraalisista syistä, ennen kuin teemme sisäisen muutoksen. Avaruustutkimuksessa ihmiset ovat päättäneet sivuuttaa moraalin ja henkisyyden lait ja haluavat valloittaa avaruuden fyysisesti. Tämä on kuin yrittäisi tunkeutua toiseen maahan ilman viisumia. Sielulle on luonnollista, että se haluaa nousta muille planeetoille, koska se on alun perin peräisin korkeammista maailmoista. Pyrkimys palata alkuperäiseen on ymmärrettävää, mutta mekaaninen menetelmä on riittämätön. Me putosimme tänne hengellisen virheen (luopumuksen) vuoksi, ja ennen kuin korjaamme sen, emme nouse ylös pelkästään mekaanisin keinoin. Tästä seuraa, että maailmankaikkeuden tärkeimmät lait eivät ole lainkaan fyysisiä vaan moraalisia ja hengellisiä.

Niin kauan kuin ajattelemme, että kosmos on vain kuollut fyysinen maailma, ASETAMME FYYSISET LAIT ETUSIJALLE ja pidämme kaikkea muuta mielikuvituksena.

Jos lähdemme liikkeelle toisesta paradigmasta - siitä, että kosmos on mekanismi, jonka kautta Jumala on vuorovaikutuksessa ihmisen kanssa - silloin henkisistä laeista, jotka koskevat suhdetta Juimalaan , tulee välittömästi ensisijaisia, ja fysikaaliset lait hoitavat aputehtäviään.

….

Teknologian alin muoto on Yantra, joka perustuu karkeisiin mekanismeihin. Se on alempien maailmojen kulttuuri. Se on moraalitonta, koska siinä yritetään saada luonnon etuja kysymättä korkeammalta herralta tai ainakin hänen sijaisiltaan. Ja koska se jättää huomiotta todellisuuden moraaliset ja henkiset näkökohdat, se tuo lyhytaikaisia ja nopeita hyötyjä, mutta sitten tulee pitkäaikaisia kroonisia ongelmia. Se on kuin varastaminen, jossa varas voi jonkin aikaa saada haltuunsa.

(V.K.Prabhun tekstejä)

1742/2242 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä aiheesta kyllä on virallisen epävirallisesti käyty (dis)informaatiosotaa eri supervaltojen välillä. Mielipiteeni siis. Nähdään jokin tuntemattomaksi jäänyt häkkyrä -> tehdään U.F.O-merkintä -> mietitään onko tämä vastapuolen jekku -> ei paljasteta vastapuolelle mitä oikeasti on nähty, tehty ja pähkäilty...

Jos noin on, niin tavallaan supervallat toimivat keskenään kuin persoonallisuushäiriöiset ihmiset: tarkoituksellisen epäsuoraa viestintää, väärinymmärtämisen esittämistä, passiivisaggressiivisuutta ja ns. kaasuvalottamista.

Pidän kyllä mahdollisena, että noin on. Niin lapsellista / persoonallisuushäiriöistä käytöstä kuin se olisikin.

Et ole tainnut pahemmin lukea historiaa? Juuri tuota se on, varsinkin kylmän sodan aikana oli. 

En ole lukenut sellaisia historiateoksia, joissa kerrotaan suurvaltajohtajien psykiatrisista diagnooseista... Rohkenen kyllä epäillä, että sellaisia edes on.

Olen vain omalla päättelylläni huomannut, että vuorovaikutus muistuttaa persoonallisuushäiriöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/2242 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan uskottiin yleisesti että maapallo on kaiken keskus. sen oman tärkeydentarpeen takia,kai. minusta ajatuksessa että elämää ei ole voinut syntyä muualla on samaa sävyä. että oltais universumin keskus, tavallaan. ainaki siis elämän kannalta. ja taas saa tuntea itsensä ah- niin tärkeäksi!

Vierailija
1744/2242 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyramidit ovat myös usan dollarin setelissä

Siitäkö myös nimi pyramidihuijaus?

Vierailija
1745/2242 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kykymme hahmottaa maailma asianmukaisesti kaikissa olemisen ulottuvuuksissa - fyysisessä, moraalisessa ja henkisessä - riippuu tietoisuuden laajuudesta.

Entäs tunne-elämä?

Vai onko sillä mitään virkaa "korkeampi tietoisuus"-piireissä?

Vierailija
1746/2242 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Däniken on ollut satusetä alusta asti, Ancient Aliens- sarja kierrättää samaa vanhaa skeidaa uudelleen paketoituna.

Suomeksi samanlaista kritiikitöntä tuubaa on kirjoittanut Tapani Kuningas.

Minulla on kuriositeettihyllyssäni hänen kirjansa "Ufojen jäljillä".

Hyvää viihdettä.

Fatiman tapauskin mainitaan.

Ja Kinnulan metsureiden aprillipilakin niellään karvoineen.

Oletkohan lukenut yhtään Dänikenin kirjaa koskaan? Hän kertoo tekemistään matkoista todellisiin paikkoihin sekä teorioistaan, joita nuo paikat, rakennukset jne. ovat hänessä herättäneet. Satukirjat ovat ihan erikseen.

Edesmennyt Tapani Kuningas oli suomalaisen ufotietoisuuden ja kirjallisuuden uranuurtaja. Perusti mm. Ufoaika/Ultra-lehden, joka ilmestyy edelleenkin.

Kannattaa perehtyä asioihin tarkemmin.

Olen lukenut yhden Dänikenin kirjan.

Armeijassa tupakaveri luki innoissaan ja lainasi kirjan minulle.

Tämä riitti minulle Dänikenistä.

Kukkua ja paksua sellaista.

Kuninkaalle oninaista kylĺä oli täydellinen kritiikittömyys.

Kinnulan tapauksen käsittely mainitsemassani kirjassa on hyvä esimerkki tästä.

Vierailija
1747/2242 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitukset ympäri maailmaa ovat olleet tietoisia yhteyksistä maan ulkopuoliseen älykkyyteen, mutta ne ovat aktiivisesti estäneet tämän tiedon levittämisen.

Vierailija
1748/2242 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ihmiset ovat niin uppoutuneet materialistiseen elämään, että he ovat menettäneet kykynsä hahmottaa tilanteen vaarat riittävästi.

Vierailija
1749/2242 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet lähimenneisyyden kielteiset tapahtumat ovat olleet seurausta henkisestä lohduttomuudesta ja alhaisesta tietoisuudesta, joka vallitsee ihmisten mielissä ja sydämissä nykymaailmassa.

Vierailija
1750/2242 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kykymme hahmottaa maailma asianmukaisesti kaikissa olemisen ulottuvuuksissa - fyysisessä, moraalisessa ja henkisessä - riippuu tietoisuuden laajuudesta.

Entäs tunne-elämä?

Vai onko sillä mitään virkaa "korkeampi tietoisuus"-piireissä?

Jokaisella elävällä olennolla on tunteita. Ilman tunteita elävä olento on vain biorobotti. Ihmisillä, joilla on alhainen, demoninen luonto, viha ja kateus ovat myös emootioita, vaikkakin negatiivisia. Korkeammalla tietoisuuden tasolla on toisaalta yleviä tunteita, kuten rakkaus jne.

Vierailija
1751/2242 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VEDOISSA KUVATAAN AVARUUSREITTEJÄ - "Sushumna" – JOTKA YHDISTÄVÄT ERI PLANEETAT TOISIINSA. Mahabharatassa ja muissa Veda-teoksissa on monia kuvauksia planeettojen välisistä yhteyksistä.

Todella mielenkiintoista, että jo ikivanhat tekstit tiesit siitä ilmiöstä.

Vierailija
1752/2242 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

System Lord Apophis`s Vessel?

Vierailija
1753/2242 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Däniken on ollut satusetä alusta asti, Ancient Aliens- sarja kierrättää samaa vanhaa skeidaa uudelleen paketoituna.

Hyvää viihdettä.

Oletkohan lukenut yhtään Dänikenin kirjaa koskaan? Hän kertoo tekemistään matkoista todellisiin paikkoihin sekä teorioistaan, joita nuo paikat, rakennukset jne. ovat hänessä herättäneet. Satukirjat ovat ihan erikseen.

Edesmennyt Tapani Kuningas oli suomalaisen ufotietoisuuden ja kirjallisuuden uranuurtaja. Perusti mm. Ufoaika/Ultra-lehden, joka ilmestyy edelleenkin.

Oletko lukenut enemmän kuin yhden Dänikenin kirjan?

Minä olen.

Niinpä olen lukenut muun muassa kolme kokonaan eri teoriaa siitä, mikä Liiton arkki oikeasti oli. Kaikissa kolmessa kirjassa Däniken kertoi sen hetkisen käsityksenä täytenä totena eikä maininnut sanallakaan sitä, että hän oli aiemmin kirjoittanut ihan eri asioita ihan täytenä totena.

Sen lisäksi Däniken on kirjoittanut myös käyneensä itse henkilökohtaisesti luolastossa, jota ei oikeasti ole olemassa.

Däniken aloitti tietoisen valehtelun jo 1960-luvulla.

Vierailija
1754/2242 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Hyvää viihdettä.

Olen lukenut yhden Dänikenin kirjan.

Armeijassa tupakaveri luki innoissaan ja lainasi kirjan minulle.

Tämä riitti minulle Dänikenistä.

Kukkua ja paksua sellaista.

Kuninkaalle oninaista kylĺä oli täydellinen kritiikittömyys.

Kinnulan tapauksen käsittely mainitsemassani kirjassa on hyvä esimerkki tästä.

Kannattaisi lukea tarkemmin jos väität, että Dänikenin kuvaamat paikat, rakennukset, patsaat jne. ovat kukkua.

Vaatii aikamoista silmien ummistamista tosiasioilta.

Mitä taas tulee Kuninkaaseen niin kirjailija harvemmin tietokirjoissa ryhtyy kritisoimaan toisten kokemia asioita tai väittämään, etteivät ne ole totta. Tarkoitus lienee dokumentoida ja esitellä asioita ja tapahtumia.

Vierailija
1755/2242 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja avaruusperhosia.

Tieteellinen dilemma  on nyt ratkastu.

Vierailija
1756/2242 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Hyvää viihdettä.

Oletko lukenut enemmän kuin yhden Dänikenin kirjan?

Minä olen.

Niinpä olen lukenut muun muassa kolme kokonaan eri teoriaa siitä, mikä Liiton arkki oikeasti oli. Kaikissa kolmessa kirjassa Däniken kertoi sen hetkisen käsityksenä täytenä totena eikä maininnut sanallakaan sitä, että hän oli aiemmin kirjoittanut ihan eri asioita ihan täytenä totena.

Sen lisäksi Däniken on kirjoittanut myös käyneensä itse henkilökohtaisesti luolastossa, jota ei oikeasti ole olemassa.

Däniken aloitti tietoisen valehtelun jo 1960-luvulla.

Liitonarkista lienee kymmeniä tai satoja teorioita. Saahan sitäpaitsi mielipidettä muuttaa jos uusia todisteita löytyy.

Luolastossa on käynyt myös yksi astronautti ryhmineen, oliko Neil Armstrong, joten se lienee olemassa.

Vierailija
1757/2242 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VEDOISSA KUVATAAN AVARUUSREITTEJÄ - "Sushumna" – JOTKA YHDISTÄVÄT ERI PLANEETAT TOISIINSA. Mahabharatassa ja muissa Veda-teoksissa on monia kuvauksia planeettojen välisistä yhteyksistä.

Todella mielenkiintoista, että jo ikivanhat tekstit tiesit siitä ilmiöstä.

Olikohan juuri ko. kirjassa esitelty jokin käsittämättömän pitkä ajanjakso sekä mielettömän pieni ajan yksikkö, joten tiede lienee ollut erittäin pitkällä kehittynyttä jo silloin. Mietityttää vain mihin sellaista tietoa on mahdettu tarvita tuhansia vuosia sitten?

Vierailija
1758/2242 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ruotuväki: Ilmavoimien lentäjät tekivät merkittävän ufo-havainnon 60-luvulla"

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000502183.html

https://www.prisma.fi/fi/prisma/puolustusvoimien-ufohavainnot-1933-1979…

Vierailija
1759/2242 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi pyramidi-ufo vilkkuu samallalailla kuin ihmislentokoneen huomiovalot...

Nuo vilkkuvalot vähän kyllä ihmetyttävät useissa ufohavainnoissa. Luulisi, ettei humanoidit sellaisia tarvitse laskeutuessaan.

Vierailija
1760/2242 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Independence Day, sieltä löytyy totuus.

👽

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän