Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentagonin salaiseksi luokiteltu UFO-video tuli julkisuuteen

Vierailija
14.04.2021 |

https://tekniikanmaailma.fi/pentagon-vahvistaa-tiedustelupalvelusta-vuo… Aika vaikea ainakaan säähavaintopalloksi sanoa noita.

Kommentit (2242)

Vierailija
1761/2242 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Independence Day, sieltä löytyy totuus.

👽

Suosittelen myös Men in Black:iä.

Vierailija
1762/2242 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruuden pirut on myös hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/2242 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaruuden pirut on myös hyvä.

..Sekä Triffidien kapina !

Vierailija
1764/2242 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Jos ihminen on universumin älykkäin otus niin jotain on mennyt pieleen !

Vierailija
1765/2242 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sanottiin kouluissa. Koska uskotte kaiken, mitä kouluissa sanotaan. Ihminen ei tietenkään ole kaikkein älykkäin. Korkeammissa planeettajärjestelmissä on paljon älykkäämpiä olentoja. Myös alemmilla planeetoilla on teknisesti hyvin kehittynyt sivilisaatio.

Vierailija
1766/2242 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi pyramidi-ufo vilkkuu samallalailla kuin ihmislentokoneen huomiovalot...

Nuo vilkkuvalot vähän kyllä ihmetyttävät useissa ufohavainnoissa. Luulisi, ettei humanoidit sellaisia tarvitse laskeutuessaan.

Siis pyramidinhan (kolmio) on todistettu johtuvan siitä että kyseessä on tietynlainen kameran suljin jonka reikä on sopivassa asennossa kolmion muotoinen ja samalla se tunnetun optisen ilmiön vuoksi vääristää kuvaamiaan palleroitakin kolmion muotoisiksi. Vastaavalla tekniikalla saa aika erilaisia "ufon" muotoja ja tästä löytyy youtube videoitakin.

Vilkkuvalot on tosiaan lentokoneen vilkkuvaloja ja muoto siis johtuu kameran ominaisuuksista. 

Vierailija
1767/2242 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sanottiin kouluissa. Koska uskotte kaiken, mitä kouluissa sanotaan. Ihminen ei tietenkään ole kaikkein älykkäin. Korkeammissa planeettajärjestelmissä on paljon älykkäämpiä olentoja. Myös alemmilla planeetoilla on teknisesti hyvin kehittynyt sivilisaatio.

Uskon sitten kun joku näistä korkeamman älyn hepuista tulee paikalle ja todistaa sekä olemassaolonsa että korkeamman älynsä. Siihen asti joudutaan uskomaan että ihminen on korkein äly. 

Vierailija
1768/2242 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Däniken on ollut satusetä alusta asti, Ancient Aliens- sarja kierrättää samaa vanhaa skeidaa uudelleen paketoituna.

Suomeksi samanlaista kritiikitöntä tuubaa on kirjoittanut Tapani Kuningas.

Minulla on kuriositeettihyllyssäni hänen kirjansa "Ufojen jäljillä".

Hyvää viihdettä.

Fatiman tapauskin mainitaan.

Ja Kinnulan metsureiden aprillipilakin niellään karvoineen.

Oletkohan lukenut yhtään Dänikenin kirjaa koskaan? Hän kertoo tekemistään matkoista todellisiin paikkoihin sekä teorioistaan, joita nuo paikat, rakennukset jne. ovat hänessä herättäneet. Satukirjat ovat ihan erikseen.

Edesmennyt Tapani Kuningas oli suomalaisen ufotietoisuuden ja kirjallisuuden uranuurtaja. Perusti mm. Ufoaika/Ultra-lehden, joka ilmestyy edelleenkin.

Kannattaa perehtyä asioihin tarkemmin.

Oletko lukenut enemmän kuin yhden Dänikenin kirjan?

Minä olen.

Niinpä olen lukenut muun muassa kolme kokonaan eri teoriaa siitä, mikä Liiton arkki oikeasti oli. Kaikissa kolmessa kirjassa Däniken kertoi sen hetkisen käsityksenä täytenä totena eikä maininnut sanallakaan sitä, että hän oli aiemmin kirjoittanut ihan eri asioita ihan täytenä totena.

Sen lisäksi Däniken on kirjoittanut myös käyneensä itse henkilökohtaisesti luolastossa, jota ei oikeasti ole olemassa.

Däniken aloitti tietoisen valehtelun jo 1960-luvulla.

Liitonarkista lienee kymmeniä tai satoja teorioita. Saahan sitäpaitsi mielipidettä muuttaa jos uusia todisteita löytyy.

Luolastossa on käynyt myös yksi astronautti ryhmineen, oliko Neil Armstrong, joten se lienee olemassa.

Kuviteltu kuvitellussa luolastossa käyminen ei ole todiste siitä että luolastossa on käyty tai edes siitä että sellaista on olemassa. 

Vierailija
1769/2242 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Däniken on ollut satusetä alusta asti, Ancient Aliens- sarja kierrättää samaa vanhaa skeidaa uudelleen paketoituna.

Hyvää viihdettä.

Oletkohan lukenut yhtään Dänikenin kirjaa koskaan? Hän kertoo tekemistään matkoista todellisiin paikkoihin sekä teorioistaan, joita nuo paikat, rakennukset jne. ovat hänessä herättäneet. Satukirjat ovat ihan erikseen.

Edesmennyt Tapani Kuningas oli suomalaisen ufotietoisuuden ja kirjallisuuden uranuurtaja. Perusti mm. Ufoaika/Ultra-lehden, joka ilmestyy edelleenkin.

Minä olen.

Niinpä olen lukenut muun muassa kolme kokonaan eri teoriaa siitä, mikä Liiton arkki oikeasti oli. Kaikissa kolmessa kirjassa Däniken kertoi sen hetkisen käsityksenä täytenä totena eikä maininnut sanallakaan sitä, että hän oli aiemmin kirjoittanut ihan eri asioita ihan täytenä totena.

Sen lisäksi Däniken on kirjoittanut myös käyneensä itse henkilökohtaisesti luolastossa, jota ei oikeasti ole olemassa.

Liitonarkista lienee kymmeniä tai satoja teorioita. Saahan sitäpaitsi mielipidettä muuttaa jos uusia todisteita löytyy.

Luolastossa on käynyt myös yksi astronautti ryhmineen, oliko Neil Armstrong, joten se lienee olemassa.

Kuviteltu kuvitellussa luolastossa käyminen ei ole todiste siitä että luolastossa on käyty tai edes siitä että sellaista on olemassa. 

Jokainen voi kai nyt uskoa mitä haluaa. Jos joku on eri mieltä, ei pitäisi hyökätä "toisinajattelijan" kimppuun.

Vierailija
1770/2242 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Hyvää viihdettä.

Minä olen.

Mutta Neil Armstrong oli olemassa.

Vierailija
1771/2242 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi esimerkki maanperäisistä salaisista avruusohjelmista on TR-3B  :   https://www.military.com/video/aircraft/military-aircraft/tr-3b-aurora-…

Eli useanikä tuolla taivaalla viipottaa ei ole peräisin muualta kuin täältä. Salaisia avaruusohjelmia on lähes joka valtiolla. Tuo linkin esimerkki edustaa sitä vähiten kehittynyttä alustyyppiä.

Vierailija
1772/2242 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tavikset - ja sen takia meille ei kerrota:  ei taviksille.

Vierailija
1773/2242 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän on videolla kolme

Vierailija
1774/2242 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valot olla pitää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi pyramidi-ufo vilkkuu samallalailla kuin ihmislentokoneen huomiovalot...

Ovat oppineet maan tavoille.

Pyramidinhan joku todisti että se johtuu kameran suljinaukosta joka tietyntyyppisessä kamerassa on kolmiomainen. Vaihtamalla toisenmuotoiseen suljinaukkoon saadaan eri muotoisia ufoja.

https://nypost.com/2021/04/21/ufo-expert-debunks-navy-footage-of-pyrami…

Tämä on kyllä yksi naurettavimpia selitysyrityksiä suokaasun ja Venus-planeetan lisäksi pitkään aikaan 😂

Vierailija
1775/2242 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla armeijan omia aluksia, mutta niin salaisia ettei niistä moni tiedä.

Eivätkä itsekään 😂

Vierailija
1776/2242 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ufot? Eiköhän tässä ole hiukan suurempia ja akuutteja asioita reaalimaailmassa käsiteltävänä lasten tulevsaisuuden suhteen.

Ehkä ne liittyvät lasten tulevaisuuteen?

Hiukan ihmetyttää miksi nuo alienit eivät tee mitään Ukrainan sodan lopettamiseksi.

Jospa tietyt alien ryhmät ovat pahikset, sen takia.

Vierailija
1777/2242 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotensaki masentava ajatus että me, murhanhimoiset hullut, oltais älyn huippuilmentymä.

Vierailija
1778/2242 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan jotain karjaa, jota alienit hoitaa tällä planeetalla.

1779/2242 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Editoitu video, näkee pikseleistä

Rannekellot halvalla - www.vuodenmies.com

Vierailija
1780/2242 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi esimerkki maanperäisistä salaisista avruusohjelmista on TR-3B  :   https://www.military.com/video/aircraft/military-aircraft/tr-3b-aurora-…

Eli useanikä tuolla taivaalla viipottaa ei ole peräisin muualta kuin täältä. Salaisia avaruusohjelmia on lähes joka valtiolla. Tuo linkin esimerkki edustaa sitä vähiten kehittynyttä alustyyppiä.

Miksiköhän sitten jollain kerosiinikoneilla lennellään kuitenkin koko ajan, jos on olemassa noin paljon parempaa tekniikkaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi