Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentagonin salaiseksi luokiteltu UFO-video tuli julkisuuteen

Vierailija
14.04.2021 |

https://tekniikanmaailma.fi/pentagon-vahvistaa-tiedustelupalvelusta-vuo… Aika vaikea ainakaan säähavaintopalloksi sanoa noita.

Kommentit (2242)

Vierailija
1581/2242 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vaikuttavan näköinen yksityishenkilön kuvaama ufo-havinto, kuva on tarkka. Henkilö sanoo jättäneen kameran yöksi kuvaamaan tähtitaivasta, koska hän halusi tallentaa Linnunradan. En osaa itse mitenkään arvioida onko kyseessä huijaus, mutta vaikutavan näköinen tallenne joka tapauksessa on. Henkikö itse sanoo videolla antavansa tallenteet arvoitaviksi jonnekin asiantuntijoille.

Redditissä oltiin 100% sitä mieltä, että tuo on pelkkää huijausta ja videon tekijä haluaa vain julkisuutta. En olisi kovin innoissani.

Vierailija
1582/2242 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te saatte kaiken tämän salaisen tiedon?

Pentagonin salaisista lähteistä tietenkin.

Kuinkahan monta Pentagonin salaista lähdettä täällä on jo esitelty? Ketjussa on linkattu jo varmaankin toista sataa Pentagonin entistä työntekijää ja huipputiedemiestä, jotka "paljastavat" erittäin salaisia asioita ufoista youtubessa. Kummallista on se, että vaikka paljastavat erittäin salaisia sotilastiedustelun asioita, niin eivät silti ole joutuneet vankilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/2242 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko yhtään mitään ennenkuin 4K UHD-videoita näistä lentävistä objekteista alkaa tulemaan. Marsista saadaan jo UHD 4K videokuvaa, mutta 200 metrin päässä hävittäjistä lentävät UFO:t kuvataan jollain 1800-luvulta peräisin olevalla 10 minuutin valotusaikakameralla, jolla saadaan vain riisimäistä musta-valkokuvaa.

Sehän oli lämpökamerakuvaa, ei normaalia valokuvaa.

Tietysti niillä on paljon tarkempaa kuvamateriaalia (myös kyllä lämpökameroista). Sotilaat ovat kertoneet, että ovat nähneet itsekin lentotukialuksella huomattavasti tarkempaa materiaalia.

Missä ne sotilaat ovat tämän kertoneet? Aina kun todistelussa on jokin heikko kohta, se selitetään salaisuuksilla.

Vierailija
1584/2242 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta on, että Nasan, Pentagonin muiden laitosten viranomaiset kiemurtelevat ulostuloissaan, että "emme tiedä mitä ne objektit ovat, mutta haluaisimme selvittää asiaa...". Ihan kuin eivät muka tietäisi ja olisi tienneet jo pitkän aikaa. Jostain kumman syystä aina kun Nasa lähettää suoraa kuvaa avaruusasemalta, lähetys katkeaa kun kuvaan ilmestyy ufo. Näitä tapauksia on ollut useampia jo. Miksi asiaa ei sitten ole suoraan myönnetty, että eivät ole ihmisen rakentamia aluksia? Mielestäni syynä ovat ainakin seuraavanlaiset asiat, tai ainakin osa niistä:

- vallanhalu. Tieto on valtaa ja sen kontrolloiminen, mitä tietoa ihmisille jaetaan on vaan tietyille vallassa oleville tahoille hyvin tärkeää. Siis kontrolloiminen ja omat bisnekset ovat niitä tärkeimpiä asioita.

- ihmiskuntaa ei ole pidetty valmiina käsittelemään sitä, että "lentävät lautaset" ja muualta tulleet olennot ovat todellisuutta. Asian julkistaminen saisi aikaan monenlaista hallitsematonta käyttäytymistä ja pelkoa. Miljoonat alkaisivat palvomaan niitä ja perustaisivat uusia uskontoja sitä varten.

- nämä olennot ovat itse ilmoittaneet suurvaltojen korkeimmille tahoille, tai he (suurvallat) ovat itse sopineet keskenään, ettei noiden olentojen olemassaoloa tarvitse sitten vielä myöntää suurille massoille, mm. ylempänä olevista syistä johtuen.

En usko alkuunkaan näitä selityksiä. Aina kun selitetään jokin asia salaliitoilla tai hallituksien tarkoituksellisella tiedon pimittämisellä, niin selitys menee välittömästi hörhöraiteelle. Maailma ei ole niin salainen ja monimutkainen, kuin youtubea katsomalla luulisi.

Lähes aina on niin, että totuus on se ilmeisin ja yksinkertaisin. Eli Pentagon ym. ei kerta kaikkiaan tiedä yhtään mitään näistä havainnoista. Monet havainnot ovat tosia, se tiedetään. Mutta ei tiedetä, tulevatko ne maapallolta vai avaruudesta. Ei tiedetä, ovatko ne luotaimia vai onko niissä matkustajia. Ei tiedetä edes sen vertaa, että ovatko ne keinotekoisia vai luonnonilmiöitä.

Olen varma, että olennot eivät ole ilmoittaneen yhtään mitään kenellekään.

"Olen varma, että olennot eivät ole ilmoittaneen yhtään mitään kenellekään."

Sinulla näyttää olevan asiasta varmaa tietoa. Mihin tämä varmuutesi perustuu?

Koska se on niin hemmetin lapsellinen selitys ja epäuskottava asia. Miksi, siis MIKSI ufot haluaisivat tavata jenkkien presidentin? Miksi?

Kekkonen on aikoinaan sanonut, että "niin on, jos siltä näyttää". Olen sitä mieltä, että jos asia näyttää lapselliselta ja aivan epäloogiselta, niin kyllä se silloin on lapsellinen ja epälooginen. Täytyy olla vahvaa ja puolueetonta evidenssiä, jotta alkaisin uskomaan epäloogisia väitteitä.

On paljon perusteltuja syitä pitää väitettä epäloogisena. Ihan jo alkaen siitä, että suurvallat eivät jaa salaista tietoa keskenään. Ne ovat toistensa vihollisia. Ne eivät sovi salaisessa kabinetissa, että ufoasiat ovat liian kovaa kamaa maailmalle. Että pidetään nämä ufojutut nyt pimennossa. Ei se mene niin! Ei suurvallat tee noin!

Vierailija
1585/2242 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta on, että Nasan, Pentagonin muiden laitosten viranomaiset kiemurtelevat ulostuloissaan, että "emme tiedä mitä ne objektit ovat, mutta haluaisimme selvittää asiaa...". Ihan kuin eivät muka tietäisi ja olisi tienneet jo pitkän aikaa. Jostain kumman syystä aina kun Nasa lähettää suoraa kuvaa avaruusasemalta, lähetys katkeaa kun kuvaan ilmestyy ufo. Näitä tapauksia on ollut useampia jo. Miksi asiaa ei sitten ole suoraan myönnetty, että eivät ole ihmisen rakentamia aluksia? Mielestäni syynä ovat ainakin seuraavanlaiset asiat, tai ainakin osa niistä:

- vallanhalu. Tieto on valtaa ja sen kontrolloiminen, mitä tietoa ihmisille jaetaan on vaan tietyille vallassa oleville tahoille hyvin tärkeää. Siis kontrolloiminen ja omat bisnekset ovat niitä tärkeimpiä asioita.

- ihmiskuntaa ei ole pidetty valmiina käsittelemään sitä, että "lentävät lautaset" ja muualta tulleet olennot ovat todellisuutta. Asian julkistaminen saisi aikaan monenlaista hallitsematonta käyttäytymistä ja pelkoa. Miljoonat alkaisivat palvomaan niitä ja perustaisivat uusia uskontoja sitä varten.

- nämä olennot ovat itse ilmoittaneet suurvaltojen korkeimmille tahoille, tai he (suurvallat) ovat itse sopineet keskenään, ettei noiden olentojen olemassaoloa tarvitse sitten vielä myöntää suurille massoille, mm. ylempänä olevista syistä johtuen.

En usko alkuunkaan näitä selityksiä. Aina kun selitetään jokin asia salaliitoilla tai hallituksien tarkoituksellisella tiedon pimittämisellä, niin selitys menee välittömästi hörhöraiteelle. Maailma ei ole niin salainen ja monimutkainen, kuin youtubea katsomalla luulisi.

Lähes aina on niin, että totuus on se ilmeisin ja yksinkertaisin. Eli Pentagon ym. ei kerta kaikkiaan tiedä yhtään mitään näistä havainnoista. Monet havainnot ovat tosia, se tiedetään. Mutta ei tiedetä, tulevatko ne maapallolta vai avaruudesta. Ei tiedetä, ovatko ne luotaimia vai onko niissä matkustajia. Ei tiedetä edes sen vertaa, että ovatko ne keinotekoisia vai luonnonilmiöitä.

Koska se on niin hemmetin lapsellinen selitys ja epäuskottava asia. Miksi, siis MIKSI ufot haluaisivat tavata jenkkien presidentin? Miksi?

Kekkonen on aikoinaan sanonut, että "niin on, jos siltä näyttää". Olen sitä mieltä, että jos asia näyttää lapselliselta ja aivan epäloogiselta, niin kyllä se silloin on lapsellinen ja epälooginen. Täytyy olla vahvaa ja puolueetonta evidenssiä, jotta alkaisin uskomaan epäloogisia väitteitä.

On paljon perusteltuja syitä pitää väitettä epäloogisena. Ihan jo alkaen siitä, että suurvallat eivät jaa salaista tietoa keskenään. Ne ovat toistensa vihollisia. Ne eivät sovi salaisessa kabinetissa, että ufoasiat ovat liian kovaa kamaa maailmalle. Että pidetään nämä ufojutut nyt pimennossa. Ei se mene niin! Ei suurvallat tee noin!

Sulla on aika naiivi käsitys suurvaltapolitiikasta. Kyllä siellä tehdään myös salaisia kabinettisopimuksia, vaikka ovat muka kuinka vihollisia keskenään.

Vierailija
1586/2242 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrettiinkö sen raportin julkaisemista eteenpäin, vai ymmärsinkö väärin. Piti alun perin julkaista tällä viikolla.

Vierailija
1587/2242 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on aika naiivi käsitys suurvaltapolitiikasta. Kyllä siellä tehdään myös salaisia kabinettisopimuksia, vaikka ovat muka kuinka vihollisia keskenään.

Joo ja ei. Riippuu mistä on kysymys ja miten suurvallan intressit kohtaa jne. Olen seurannut politiikkaa ja poliittista historiaa reilut kolmisenkymmentä vuotta. Ja historiasta olen ollut kiinnostunut kouluajoista -70 luvulta lähtien. En pidä itseäni tässä asiassa naiivina. En myöskään usko naiivisti kaikkea, mitä netissä esitetään ufoista.

Vierailija
1588/2242 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te saatte kaiken tämän salaisen tiedon?

Pentagonin salaisista lähteistä tietenkin.

Kuinkahan monta Pentagonin salaista lähdettä täällä on jo esitelty? Ketjussa on linkattu jo varmaankin toista sataa Pentagonin entistä työntekijää ja huipputiedemiestä, jotka "paljastavat" erittäin salaisia asioita ufoista youtubessa. Kummallista on se, että vaikka paljastavat erittäin salaisia sotilastiedustelun asioita, niin eivät silti ole joutuneet vankilaan.

Jos nämä exät puhuisivat ilman lupaa häkki heilahtaisi. Heillä tuntuu kuitenkin lupa tai määräys puhua näistä UAP:eista.

Todennäköisesti joku disinformaatiokampanja.

Vierailija
1590/2242 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/flottans-megaexplosion-fick-geologer…

Joo tuli ihan sama mieleen kun luin hesarista tästä ”koeräjäytyksestä”. Sinällään törkeää toimintaa luonnon kannalta; kuinka monta miljoonaa merielävää sai surmansa? Entä millaisia vaurioita paineaalto aiheutti esim. valaille?

Vierailija
1591/2242 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/flottans-megaexplosion-fick-geologer…

Joo tuli ihan sama mieleen kun luin hesarista tästä ”koeräjäytyksestä”. Sinällään törkeää toimintaa luonnon kannalta; kuinka monta miljoonaa merielävää sai surmansa? Entä millaisia vaurioita paineaalto aiheutti esim. valaille?

Totta. Ja tiedä taas mitä siellä räjäytellään ja mikä itse asiasa räjähtää??? Ainahan voi kertoa, että "Joo, tämä nt on tälläinen koeponnistus" jne. ... "

Vierailija
1592/2242 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen ohjelma pohtii ufohavaintoja. Julkaistu 24.6, eli täysin tuore katsaus aiheeseen.

https://areena.yle.fi/audio/1-50460142

Vierailija
1593/2242 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

U.S.A. on suuri maa, se on suurvalta ja sillä on valtava määrä sotilaita, palveluksessa ja täysin palvelleita, kesken palveluksen lempattuja jne.

Siellä on pajon sotilaslentäjiä, liikennelentäjiä sekä harrastelijapilotteja.

Se, että outoja ilmoittaa nähneensä lentäjä, sotilas, tai peräti sotilaslentäjä, ei tarkoita vielä mitään ihmeellistä.

Näissä ufoartikkeleissa vedotaan usein auktoriteettiin.

Lentäjä, lääkäri, entinen tiedustelu-upseeri jne on luotettavampi ufohavainnoita kertoja kuin vaikkapa rakennustyömies.

Vierailija
1594/2242 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi jos toinenkin kertoo seuraavansa ufokeskustelua. Yksi heistä on Walesin EM-pelaaja Bale.

https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-em-2021/a/b5accba5-2100-4d48-aba1-…

Vierailija
1595/2242 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mikään yllätys, että raportissa todettiin lisäresurssien tarpeesta.

Eli koko viimeaikojen mediamylläkkä oli rakennettu budjettikalasteluun. Case closed.

Vierailija
1596/2242 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufot tekevät pian hybridi ihmisiä ja sekaanruvat ihmisen dnahan

Vierailija
1597/2242 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistö lentävistä tuntemattomista härpäkkeistä jaksetaan kohkata. Juuri ketään ei kiinnosta kosmonauttien ja astronauttien avaruudessa kohtaamat enkeliolennot, joista ovat avoimesti kertoneet. Katso astronauts saw angels.

Vierailija
1598/2242 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

U.S.A. on suuri maa, se on suurvalta ja sillä on valtava määrä sotilaita, palveluksessa ja täysin palvelleita, kesken palveluksen lempattuja jne.

Siellä on pajon sotilaslentäjiä, liikennelentäjiä sekä harrastelijapilotteja.

Se, että outoja ilmoittaa nähneensä lentäjä, sotilas, tai peräti sotilaslentäjä, ei tarkoita vielä mitään ihmeellistä.

Näissä ufoartikkeleissa vedotaan usein auktoriteettiin.

Lentäjä, lääkäri, entinen tiedustelu-upseeri jne on luotettavampi

ufohavainnoita kertoja kuin vaikkapa rakennustyömies.

Totta! Kuten elämässä yleensäkin. Itse hoitotyön ammattilaisena olen kokenut 30 vuoden uran aikana "hoitsu" nimittelyä ja havaintojen vähättelyä, vaikka usean potilaan elvyttänyt lääkärin heti luovutettua tms. Kunnia mennyt aina sivu suun. Hyvä niin. Ihan outoa miten oppiarvon (korkeakoulu) puute tekee ihmisestä muka epäluotettavan havainnoijan.

Vierailija
1599/2242 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 ufot -palstalla joku kertoi oman havainnon. Otti kännykällä kuvan, mutta se ei ollutkaan yhtä sileä mitä näki paljain silmin. 

Vierailija
1600/2242 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Efesolaiskirje 2:2 "ilmavallan hallitsijan.." , toisin sanoen demoninen alkuperä. Case closed.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi