Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentagonin salaiseksi luokiteltu UFO-video tuli julkisuuteen

Vierailija
14.04.2021 |

https://tekniikanmaailma.fi/pentagon-vahvistaa-tiedustelupalvelusta-vuo… Aika vaikea ainakaan säähavaintopalloksi sanoa noita.

Kommentit (2242)

Vierailija
1441/2242 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.thesun.co.uk/news/15216009/ufos-china-un-beijing-pentagon/

Kiina aikoo tuoda UFOt YK:n käsittelyyn. Kiinassa on myös tutkittu ilmiötä samoin kuin USA:ssa.

Suomessa ei todennäköisesti uutisoida asiaa millään tavoin.

Suomessa uutisotsikot "Ufot jättivät Suomen väliin tänäkin kesänä", "Ufojen ei tiedetä olevan kiinnostuneita Suomen maataloudesta", "Ufoseminaarissa vain kourallinen suomalaisia osanottajia" ja tietenkin "Mitä ufot ajattelevat Suomesta?".

"USA:n ja ufojen välisiä neuvotteluja ei järjestetä näillä näkymin Helsingissä."

Ja "Hallituksen teettämän selvityksen mukaan ei ole tarvetta ryhtyä toimenpiteisiin".

Vierailija
1442/2242 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin sotilasalueella kakarana hiekkakuopilla klo 21 jälkeen kesäiltana tummuvan taivaan mustien puiden yläpuolella vaalean pallon..se leijui paikallaan, mitään ääntä ei tullut. Pelästyin ja juoksin kotiin en uskaltanut kertoa tuota pitkiin aikoihin.

Olen uskonut että ufot hengailee sotilaspaikoissa, varmaan kerääntyvät pitkin maailmaa tutkimassa ydinaseistusta.

On se vaan tyhmää joka uskoo olemme ainoita tässä aurinkokunnassa. Katsokaa Bob Lazarin Area 51 ja lentävät lautaset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/2242 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa selkeä video, selvästi näki vierailijoiden vilkuttavan lentävän esineen ikkunoista.Kukaan ei voi enään väittää etteikö videossa esiitynyt vieraan sivilisaation lentolaite.

Vierailija
1444/2242 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa selkeä video, selvästi näki vierailijoiden vilkuttavan lentävän esineen ikkunoista.Kukaan ei voi enään väittää etteikö videossa esiitynyt vieraan sivilisaation lentolaite.

Jos sieltä joku vilkuttelisi ikkunoista, niin ei taatusti olisi mkään ulkopuolisen sivilisaation lentolaite. Videot on melko selkeitä kyllä, jos tuntee kontekstin missä ne on kuvattu.

Vierailija
1445/2242 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä aiemmassa videossa oli George W. Bush, joka vähän kummasti käyttäytyi siinä haastattelussa, kun häneltä kysyttiin ufoista.

Tuli mieleen, että Bush seniorhan oli CIA:n pääjohtaja ennen kuin hänestä tuli USA:n presidentti. Bush Senior on tiennyt todennäköisesti kaiken mitä hänen aikanaan on tiedetty näistä havainnoista ja kertonut taatusti kaiken pojalleen viimeistään siinä vaiheessa kun poika nousi presidentiksi.

Vierailija
1446/2242 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo huvittavaa että tuntuu kuin kaikki todistusaineisto olisi "perunalla" kuvattu. Tosin jos mietitään siltä kannalta että nämä ufot olisivat meidän teknologiaa satoja tuhansia vuosia edellä niin eiköhän heidän naamiointijärjestelmätkin jo aika päteviä ole. 

Itse olen omin silmin nähnyt jotain sellaista mille en ole tänä päivänäkään keksinyt selitystä. Tapahtui kymmenisen vuotta sitten. Olin jalkapallokentällä treenaamassa neljän muun tyypin kanssa, siinä hengästyneenä sitten heittäydyin selälleni kentälle hetkeksi ottamaan happea niin aivan suoraan yläpuolella (korkeutta vaikea arvioida) oli symmetrisessä muodossa useita pisteitä jotka ikään kuin väreilivät jonkin energian ansiosta. Väreiltään tummanruskeita, ehkä hieman punaiseen vivahtavia. Välittömästi kun huomasin kohteen se lähti nousemaan suoraan ylöspäin mutta samalla pisteitä seuratessani se selvästi kallisteli nousun aikana pari kertaa puolelta toiselle. Kohde oli täysin äänetön. Mitään muuta ei näkynyt kuin nuo pisteet sinistä taivasta vasten. Erinomainen naamiointi kyseessä.

Nämä pitää itse nähdä, ei näitä asioita kukaan muuten usko. 

Vierailija
1447/2242 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alien 51 kirjoitti:

Itse näin sotilasalueella kakarana hiekkakuopilla klo 21 jälkeen kesäiltana tummuvan taivaan mustien puiden yläpuolella vaalean pallon..se leijui paikallaan, mitään ääntä ei tullut. Pelästyin ja juoksin kotiin en uskaltanut kertoa tuota pitkiin aikoihin.

Olen uskonut että ufot hengailee sotilaspaikoissa, varmaan kerääntyvät pitkin maailmaa tutkimassa ydinaseistusta.

On se vaan tyhmää joka uskoo olemme ainoita tässä aurinkokunnassa. Katsokaa Bob Lazarin Area 51 ja lentävät lautaset.

No, minusta on tyhmää uskoa ufotarinat, koska on lapsena pelästynyt leijuvaa valopalloa.

Tuollaisen ilmiön saa aikaan lukematon määrä luonnollisia asioita.

Me takuulla olemme ainoa älykäs sivilisaatio aurinkokunnassamme(vai uskotko marsilaisiin?), galaksissamme voi olla muitakin(tai olla olematta), mutta uskon, että etäisyys erottaa meidät.

Vierailija
1448/2242 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Alien 51 kirjoitti:

No, minusta on tyhmää uskoa ufotarinat, koska on lapsena pelästynyt leijuvaa valopalloa.

Me takuulla olemme ainoa älykäs sivilisaatio aurinkokunnassamme(vai uskotko marsilaisiin?), galaksissamme voi olla muitakin(tai olla olematta), mutta uskon, että etäisyys erottaa meidät.

Mikä se sellainen etäisyys on. Tarkoitatko fyysistä välimatkaa? Että jos sieltä jollain laitteella körötellään niin siihen menee hitsin pitkä aika? Eiköhän nämä tule kuule ihan toisesta ulottuvuudesta...

Vierailija
1449/2242 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen teoriaa maailmankaikkeudesta, joka olisikin ikäänkuin saippuakuplameri, eli jokainen maailmankaikkeus on oma kuplansa eivätkä pysty havannoimaan oman kuplansa ulkopuolisia asioita.

Mutta yksittäiset valoatomitestit puoltavat tätä teoriaa, atomeita ns. "häviää" tai ilmestyy lisää eli siirtyvät näiden maailmankaikkeuksien välillä.

Entä jos olisi kehittynyt älykäs sivilisaatio joka korkealla energialla pystyy liikkumaan näiden kuplien sisällä? Silloin välimatka on vain suhteellinen käsite, he voisivat olla siellä ja seuraavassa hetkessä täällä. En osaa tätä teoriaa selittää, siitä on jo vuosia, kun siitä kuulin. Siinä kuitenkin selitetään esim. Deja vu ilmiöt siten, että hetkellisesti aistimmekin toisen maailmankaikkeuden... Se joka ymmärtää kertokoon paremmin.

Vierailija
1450/2242 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krystal & Saagar ovat paljon käsitelleet tätä(kin) aihetta Rising-ohjelmassaan (löytyy Youtubesta). Nämä kaksi ovat tosi hyviä politiikan toimittajia ja todella suosittuja. Nyt joutuivat yhtäkkiä lähtemään The Hill-mediasta, jonka palkkalistoilla olivat. Monet fanit todella raivona tästä. Jotain poliittista riitaa oli tullut ilmeisesti firman johdon kanssa. Liekö Epsteinin jutun käsittely ollut joidenkin tahojen mielestä vähän liiankin pätevää? Toivottavasti jatkavat yhdessä. Nämä kaksi on mun ehdottomia suosikkeja tällä hetkellä kaikista maailman tv-toimittajista mitä tiedän.

Ei kun niillä onkin jo oma uusi show nimeltään Breaking Points Youtubessa. Heitä kannattaa seurata. He ovat paljon uutisoineet tästä ufo-aiheesta, muute käsittelevät ihan poliittisia aiheita. He eivät ole poliittisesti sitoutuneita myöskään demokraatteihin eikä republikaaneihin. USA:ssa melkein kaikki mediat ovat sitoutuneita voimakkaasta jommalle kummalle puolelle poliittista kenttää. Youtubesta löytyy kyllä muitakin kanavia, jotka eivät ole sitoutuneet kumpaankaan.

Vierailija
1451/2242 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alien kirjoitti:

Brasilian armeija ampui yhden ufon joka putosi maahan. Näin siitä kuvattuja videoita ja kuulin ne lentäjien keskustelut, jossa he kertovat ampuneensa objektin alas amerikkalaisilla luodeilla. Alus oli 2.4 metriä halkaisijalta ja pallonmuotoinen. Ulkokuori näytti lasin ja metallin seokselta. Tämä tapaus sai vakuuttumaan ufoista ja järkytti hieman omaa maailmankuvaa.

Tämä sama tyyppi kirjoittaa tänne ketjuun satoja samankaltaisia hurmoksellisia kommentteja. Useimmissa kommenteissa on linkki youtubeen ja se on "väkevä" todistus asian todenperäisyydestä.

Täytyy sanoa, että kyllä usko on vahva. Mikä ihme siinä on, että aina pitää uskoa satuja? Jos ei jumaliin, niin sitten uskotaan ufoihin. Tai ainakin uskotaan kaikki, mitä netissä julkaistaan.

Uskovaiset todistavat oikeassa olemisensa sillä, että Raamatussa lukee, että se on totta ja siksi se on siis totta. Ufohörhöillä ei ole edes tätä kehäpäätelmää. Heillä logiikka menee niin, että jos se on youtubessa, niin se on totta.

Nimimerkki Assburger on lähes ainoa järkevään ajatteluun kykenevä tässä ketjussa.

Vierailija
1452/2242 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tom Roganin mukaan mahdolliset metamateriaalit aluksissa sallivat ainakin teoreettisesti poikkeamisen normaalin fysiikan säännöistä. (Tämä on teoreettisesti tiedossa myös tieteessä)

Missä tätä asiaa on käsitelty fysiikassa? Pätevä lähde?

Vierailija
1453/2242 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkea outoa on ja tapahtuu. Itse uskon kuitenkin vasta kun näen omin silmin ja kuulen kolinan.

Vierailija
1454/2242 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Alien 51 kirjoitti:

Mikä se sellainen etäisyys on. Tarkoitatko fyysistä välimatkaa? Että jos sieltä jollain laitteella körötellään niin siihen menee hitsin pitkä aika? Eiköhän nämä tule kuule ihan toisesta ulottuvuudesta...

Missä on todistettu, että tulevat toisesta ulottuvuudesta? Missä on todistettu, että tulevat maapallon ulkopuolelta?

Vierailija
1455/2242 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Alien 51 kirjoitti:

Missä on todistettu, että tulevat toisesta ulottuvuudesta? Missä on todistettu, että tulevat maapallon ulkopuolelta?

Kun lause alkaa sanalla "eiköhän", kyseessä ei ole mikään todistettavissa oleva fakta vaan vahva arvelu. Miksi kärtät todisteita asiasta, joita minulla voisi olla vain, jos olisin itse Ufo-ilmiön takana oleva taho? Selitä.

Vierailija
1456/2242 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tictac-ufon (2004) yhteydessä puhuttiin oudoista liikkeistä (ikäänkuin pingispallo joka täysin yhtäkkiä siirtyy salamannopeasti paikasta toiseen).

Sama ilmiö on ollut myös siinä ns. gimbal-ufo:n tapauksessa vuodelta 2015 (niissä pentagonin ufovuodoissa).  Siis se video missä lentäjät kommentoi jotakin tyyliin: "Oh my God, it's moving 120 knots against the wind. There are a whole fleet of them."

Tuo ei välttämättä käynyt suoraan ilmi siitä videosta, joka oli vuodettu, mutta kyseisten lentäjien mukaan kohde käyttäytyi samaan tapaan eli ikäänkuin pompposi ihan äärimmäisellä nopeudella ihan  toiseen sijaintiin kuin missä oli vähän aiemmmin.

Näissä voi olla kyse aikavääristymien hyväksikäytöstä. Jos alus pystyy muodostamaan ympärilleen pienen vääristetyn aika-avaruuden, näyttää se ulkopuolisesta havainnaitsijoista siltä kuin alus voisi liikkua todella kummallisesti paikasta toiseen. USA:n armeijahan on itsekin tutkinut tätä ilmiötä.

Minäkin luen scifiä. Huvittaa miten nää uhvouskovaiset uskoo näemmä mitä pashimmat scifiteoriavääntelyt sellaisenaan jotka saisi alan kirjallisuudessa esitettynä haukut hölmöydestä ja epäuskottavuudesta. 

Mutta et lue kansainvälisiä uutisia? Tsot tsot.

Täytyy tunnustaa että olen missannut kansainväliset uutiset näistä mystisistä metamateriaaleista tai aikahyppyjä tekevistä laitteista. 

Vierailija
1457/2242 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Alien 51 kirjoitti:

Noh olen kotoisin Kuun pimeältä puolelta ja juhlinut Marsissa marsilaisten kanssa, jotka majailivat usein Kuun kraatereissa.

Hämmästyin kun tapasin naapurini jonka kanssa kurvailtiin Saturnuksen renkaalla.

Olinkin aina ihmetellyt naapurini outoa vihertävää ulkonäköä, nyt sekin selvisi, naapurini on marsilainen.

Itsehän olen Alien, ja varoitan teitä, emme vielä tule näkyvästi esiin, mutta surukseni ilmoitan että muutamat ufot ovat eksyneet näkyviin, typerät ihmiset ottaneet 10 ufoa kiinni ja rikkoneet sormi suussa ufot, ja kiduttaneet kuoliaaksi alienit.

Mutta tulee aika kun valtaamme maapallon, tutiskaa pöksyissänne!

Vierailija
1458/2242 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ufon kahdesti, kerran varhaisteininä, toisen kerran lähemmäs nelikymppisenä. Varsinkin toinen näistä kerroista oli todella selkeä kun seisoin suoraan aluksen alla ja kerkesin tarkastella sitä tarkasti. Toinen oli sitten kauempana, mutta ei mitenkään voinut olla ”ihmisten keksintö” kun liikkui sekä eteen- että taaksepäin.

Olen tieteellisen koulutuksen saanut akateeminen tutkija. Osaan siis havainnoida.

Mutta siitä en mene sanomaan mitään että mistä tulivat tai kenen aluksia olivat.

Vierailija
1459/2242 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tictac-ufon (2004) yhteydessä puhuttiin oudoista liikkeistä (ikäänkuin pingispallo joka täysin yhtäkkiä siirtyy salamannopeasti paikasta toiseen).

Sama ilmiö on ollut myös siinä ns. gimbal-ufo:n tapauksessa vuodelta 2015 (niissä pentagonin ufovuodoissa).  Siis se video missä lentäjät kommentoi jotakin tyyliin: "Oh my God, it's moving 120 knots against the wind. There are a whole fleet of them."

Tuo ei välttämättä käynyt suoraan ilmi siitä videosta, joka oli vuodettu, mutta kyseisten lentäjien mukaan kohde käyttäytyi samaan tapaan eli ikäänkuin pompposi ihan äärimmäisellä nopeudella ihan  toiseen sijaintiin kuin missä oli vähän aiemmmin.

Näissä voi olla kyse aikavääristymien hyväksikäytöstä. Jos alus pystyy muodostamaan ympärilleen pienen vääristetyn aika-avaruuden, näyttää se ulkopuolisesta havainnaitsijoista siltä kuin alus voisi liikkua todella kummallisesti paikasta toiseen. USA:n armeijahan on itsekin tutkinut tätä ilmiötä.

Minäkin luen scifiä. Huvittaa miten nää uhvouskovaiset uskoo näemmä mitä pashimmat scifiteoriavääntelyt sellaisenaan jotka saisi alan kirjallisuudessa esitettynä haukut hölmöydestä ja epäuskottavuudesta. 

Mutta et lue kansainvälisiä uutisia? Tsot tsot.

Täytyy tunnustaa että olen missannut kansainväliset uutiset näistä mystisistä metamateriaaleista tai aikahyppyjä tekevistä laitteista. 

Ei tuo ole mitään scifiä että aika-avaruuskenttää voi muokata. Huomaan että av mammat ei lue mitään tiedelehtiä tai seuraa tutkimusta!

Vierailija
1460/2242 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt ufon kahdesti, kerran varhaisteininä, toisen kerran lähemmäs nelikymppisenä. Varsinkin toinen näistä kerroista oli todella selkeä kun seisoin suoraan aluksen alla ja kerkesin tarkastella sitä tarkasti. Toinen oli sitten kauempana, mutta ei mitenkään voinut olla ”ihmisten keksintö” kun liikkui sekä eteen- että taaksepäin.

Olen tieteellisen koulutuksen saanut akateeminen tutkija. Osaan siis havainnoida.

Mutta siitä en mene sanomaan mitään että mistä tulivat tai kenen aluksia olivat.

Kertoisitko lisää? Minkä muotoisia/värisiä, miten liikkuivat, kuulitko ääntä? Kiinnostavaa.