Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lähtisit reissuun yksin, budjetti 1000 €, aikaa kesäloma 4 vko, matkan pituus voi olla mitä vaan tuon sisällä?

Vierailija
13.04.2021 |

Ehkä voi mukaan tulla kaveri tms. toinen henkilö toisesta taloudesta. Koronan jälkeen tietystikin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkaan 2-3 viikoksi.

Vierailija
2/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieni budjetti. Jäisin kotiin rauhoittumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiaan. Mikä vaan Euroopan kohde kiinnostuksen mukaan. Muihin maanosiin tarvinnee lentolippujen hinnan takia vähän enemmän rahaa, mutta tonnilla reissaisi Euroopassa jo ihan kivasti.

Vierailija
4/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai

Vierailija
5/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä viikonloppu Berliinissä.

Vierailija
6/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prahaan piti mennä jo viime kesänä ja taitaa siirtyä vielä vuodella. Nyt sitten mennään minne päästään ilman karanteenia paikan päällä.

Vierailija
7/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlantiin kiertelemään linnoja katselemaan.

Vierailija
8/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Thaimaa tietysti.

Vierailija
9/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivarren Lappiin vaeltamaan

Vierailija
10/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karibialle, Kuubaan tai Meksikoon all-inclusiveen viikoksi. Tarvitsen pelkkää löhöilyä nyt sen verran.

Jos tuo ei olisi mahdollista niin sitten patikkaretkelle Suomeen viikoksi, yöpymiset mieluiten riippumatossa luonnonpuistossa, nauttisin vaikka hiekkarannasta siellä. Vähän raskaat kantamukset tietysti kun kaikki olisi roudattava sinne ja takaisin. Ehkä helpompaa yöpyä enimmäkseen huokeissa majoitusliikeissä ja vaan pari yötä siellä korvessa.

Olisipa Suomessa maaseudulla paikkoja joissa ihmiset tarjoaisivat kohtuumaksua vastaan vaikka telttayöpymisen pihallaan, johon kuuluu aamupala ja suihku tai sauna. Vähän niinkuin B&B meininki, mutta teltassa yöpyen.

Vierailija
11/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tonnilla pääse oikein mihinkään. 

Vierailija
12/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hankala summa, koska en helposti saisi tonnia kulumaan reppureissulla Etelä-Euroopassa (en haluaisi olla yli kahta viikkoa pois koirani luota), mutta se ei myöskään riittäisi unelmieni matkaan Etelä-Amerikkaan, Kanadaan tai Australiaan. Mitään All Inclusive tai pakettimatkoja en harrasta.

Vierailija
13/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa oikeastaan mikä tahansa kohde. Ranskassa Pariisi.

Vierailija
14/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatia!

Vierailija
15/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin polkupyörällä yhteysaluksilla Ahvenanmaalle, siellä muutaman päivän ja jatkaisin Vikingilla Tukholmaan, jossa pari yötä. Tukholmassakin on kiva liikkua polkupyörällä.

Vierailija
16/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karibialle, Kuubaan tai Meksikoon all-inclusiveen viikoksi. Tarvitsen pelkkää löhöilyä nyt sen verran.

Jos tuo ei olisi mahdollista niin sitten patikkaretkelle Suomeen viikoksi, yöpymiset mieluiten riippumatossa luonnonpuistossa, nauttisin vaikka hiekkarannasta siellä. Vähän raskaat kantamukset tietysti kun kaikki olisi roudattava sinne ja takaisin. Ehkä helpompaa yöpyä enimmäkseen huokeissa majoitusliikeissä ja vaan pari yötä siellä korvessa.

Olisipa Suomessa maaseudulla paikkoja joissa ihmiset tarjoaisivat kohtuumaksua vastaan vaikka telttayöpymisen pihallaan, johon kuuluu aamupala ja suihku tai sauna. Vähän niinkuin B&B meininki, mutta teltassa yöpyen.

Tehty liian vaikeaksi. Pitäisi olla hygieniapassit ja luvat ja ties mitä, vakuutuksista puhumattakaan. Airbnb-majoitusta tarjosimme yhden kesän ajan, mutta eipä ollut paljon kiinnostuneita edullisesta majoituksesta, joka vastaavasti oli hyvin vaatimaton.

Vierailija
17/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin Portugaliin.

Vierailija
18/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin maaseudulle Skolantiin, Walesiin tai Irlantiin. Tuo raha riittäisi oikein hyvin sellaisiin matkoihin mitä teen: yöpyminen jaetussa naisten huoneessa hostellissa, ruuanlaitto itse hostellin yhteiskeittiössä. Olen menossa kaikki päivät, ja käyn huoneessa vaan nukkumassa. En halua siis laittaa mitään + 50-100€ huoneeseen, jossa en ole juurikaan ole. Tykkään myös hakea ruuat paikallisesta supermarketista ja kokata itse ja tehdä itselleni eväät. Lisäksi tuolla maaseudulla on välillä ravintolat aika vähissä. Jonkun kerran voin käydä ravintolassa syömässä, mutta pääasiassa kokkaan itse. Yksi säästökohde on myös se, että kun tarpeeksi aikaisin ostaa juna/-bussiliput, ne saa huomattavan paljon halvemmalla noissa maissa.

Vierailija
19/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin maaseudulle Skolantiin, Walesiin tai Irlantiin. Tuo raha riittäisi oikein hyvin sellaisiin matkoihin mitä teen: yöpyminen jaetussa naisten huoneessa hostellissa, ruuanlaitto itse hostellin yhteiskeittiössä. Olen menossa kaikki päivät, ja käyn huoneessa vaan nukkumassa. En halua siis laittaa mitään + 50-100€ huoneeseen, jossa en ole juurikaan ole. Tykkään myös hakea ruuat paikallisesta supermarketista ja kokata itse ja tehdä itselleni eväät. Lisäksi tuolla maaseudulla on välillä ravintolat aika vähissä. Jonkun kerran voin käydä ravintolassa syömässä, mutta pääasiassa kokkaan itse. Yksi säästökohde on myös se, että kun tarpeeksi aikaisin ostaa juna/-bussiliput, ne saa huomattavan paljon halvemmalla noissa maissa.

Siis +50-100€/yö.

Vierailija
20/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän tämmöiset väläykset: "Kreikkaan", "Italiaan".

Höh. Voisi vähän tarkemmin kuvailla, mihin ja miksi sinne.

Pitäskö mennä kiertelemään Pohjois-Kreikan vanhoja luostareita vai vietämään rantalomaa Haniaa, Kreetalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan