Onko akateemisten 35+ sinkkunaisten oikeasti vaikea löytää kunnollista ja perhettä haluavaa miestä pääkaupunkiseudulta vai onko tämä vain legendaa?
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhettä haluava kunnollinen mies ottaa ennemmin 25-30-vuotiaan naisen.
Ei niitä 25-30-vuotiaita naisia niin vain oteta (ellei miehelle kelpaa itseään huomattavasti heikkotasoisempikin), mutta tietty 35+ perheen haluava lapseton mies voi pariutua ainakin 30-35v naisen kanssa, joka on hedelmällisyyden kannalta vielä paljon varmempi nakki kuin 35+ nainen.
Miehen hedelmällisyys alkaa laskemaan 30- vuotiaana, joten kyllä itse ottaisin oman ikäisen miehen, en missään nimessä vanhempaa.
Vain rumat ja tavikset sitoutuvat oman ikäistensä naisten kanssa, koska he eivät saa muuten seksiä. Kaikki komeat miehet nykyään bailaavat 40+ asti, jonka jälkeen valitsevat itseään 10 vuotta nuoremman naisen vaimoksi.
Ilmeisesti komeita miehiä on sitten todella vähän, koska tilastojen mukaan tällaiset ikäerot pariskunnilla ovat hyvin harvinaisia.
Suomessa on, vai oletko sokea?
Niin, tilastojen mukaan Suomessa valtaosa pariskunnista on keskenään suunnilleen samanikäisiä, ja isojen ikäerojen suhteet ovat harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti ,kun nuoria terveitä naisia on saatavilla.Lisäksi mikä on akateeminen? Ystäväni pitää itseään akateemisena kun on saanut ylioppilashatun 1972. Toisin sillä sai osa aika työn kemparin hyllyjä täytti 3 kertaa viikossa 4-6h .Korosti akateemisuus. Ei liitynyt liitoon .Joten vuosia sama duuni helppo nakki duunia. Ilman kesälomia ja ilman palkaa sairaslomat.Kun rahasta ei pulaa.Oletetavasti eläkellä onhan jo 67v.tosi fiksu akateeminen..
Siskoni oli kanslistin äitiyslomittaja vuonna 1988. Olen siis akateemikko.
Vierailija kirjoitti:
Kenen tahansa on vaikea löytää kunnollista miestä pääkaupunkiseudulta.
Tai mistään muualtakaan.
Terv. Katkera yksinäinen ämmä Tampereelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä 25-30-vuotiaita naisia niin vain oteta (ellei miehelle kelpaa itseään huomattavasti heikkotasoisempikin), mutta tietty 35+ perheen haluava lapseton mies voi pariutua ainakin 30-35v naisen kanssa, joka on hedelmällisyyden kannalta vielä paljon varmempi nakki kuin 35+ nainen.
Miehen hedelmällisyys alkaa laskemaan 30- vuotiaana, joten kyllä itse ottaisin oman ikäisen miehen, en missään nimessä vanhempaa.
Vain rumat ja tavikset sitoutuvat oman ikäistensä naisten kanssa, koska he eivät saa muuten seksiä. Kaikki komeat miehet nykyään bailaavat 40+ asti, jonka jälkeen valitsevat itseään 10 vuotta nuoremman naisen vaimoksi.
Ilmeisesti komeita miehiä on sitten todella vähän, koska tilastojen mukaan tällaiset ikäerot pariskunnilla ovat hyvin harvinaisia.
Suomessa on, vai oletko sokea?
Niin, tilastojen mukaan Suomessa valtaosa pariskunnista on keskenään suunnilleen samanikäisiä, ja isojen ikäerojen suhteet ovat harvinaisia.
Helppo uskoa tuo, jo opiskellessa seukataan ikäisten kanssa eikä meilläpäin ole tapana kalkyloida iän/varakkuuden suhteen noin yleisesti, vaikka täällä sitä tietysti lietsotaankin. Oikeasti suomalaiset ovat oikeudentuntoisia ja etsivät vertaistaan tai ainakin melkein. Monelle iso ikäero on epämukavaa ja suurin osa ei voi kuvitellakaan minkään sortin vaihtokauppasuhteita kun ihan pitkästä ihmissuhteesta on kyse.
Pöyhkeät kuspäät sukupuoleen katsomatta toki kuvittelevat olevansa himoittuja ikään katsomatta mutta antaa toki heidän elää kuvitelmissaan: tokihan se vika on aina muissa kun tarpeeksi hyvää ei löydy 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin naiset tuntuvat ajattelevan, suurinta osaa miehistä ei kiinnosta pätkääkään akateemisuutesi, tutkintosi, työpaikkasi tai palkkasi, mukaanlukien minua. Tärkeintä on, että ainakin yrität elättää itsesi jotenkin laillisesti.
Älä puhu muiden miesten puolesta, älä edes väitä voivasi puhua suurimman osan puolesta. Ihan oikeasti. Minä en ole aikuisiällä kohdannut miestä, jota ei olisi kiinnostanut koulutukseni, työni ja elintasoni/elämäntapani.
Niinhän sinä luulet. Naisilla miehen valinnassa se on lähellä tärkeintä asiaa, että missä töissä mies on. Toisinpäin menee edelle melkein kaikki muu. Mielummin ottaisin mukavan siivoojanaisen, kuin itseään täynnä olevan lakimiesnaisen.
Ahahaaaa. Jännästi muuttuu tämä. Lähäri tms on ollut tälä palstalla sitä alinta kastia, nyt siivooja on ihqu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin ottaa? Puhut naisesta kuin se olisi joku tavara jonka voit poimia hyllyltä.
Yhä useampi mies havahtuu vasta nelikymppisenä, että vaimo ja lapsi puuttuu. Ihanko joku tosissaan kuvittelee, että nelikymppiset miehet on jotain kuuminta hottia 25-30v naisten keskuudessa. Iso osa kakskymppisistä ei edes halua lapsia kuin korkeintaan joskus vuosien päästä.
Moni 40+ mies hakeekin ulkomailta 25-30v puolison kun Suomessa ei ole tuossa ikäluokassa halukkaita perheen perustamiseksi.
Perus pera ei saa mistään ulkomaillakaan sitä 25- vuotiasta, kaunista, hoikkaa lempeäluontoista ostovaimoa tosta vaan. Luuletko että niille ei ole ottajia muualtakin? Kyllä ne mieluummin lähtee jonkun varakkaan britin tai jenkin mukaan, kuin suomalaisen perus perin. Nämä " suurten ikärrojen" liitot- suomalainen mies- ostovaimo ulkomailta- on yleensä näitä pera 70 wee ja nainen +40 wee.
En ymmärrä, että miksi nämä jossain pikkutaajamassa asuvat yksinäiset amk inssit ja sairaanhoitaja- miehet eivät muuta pääkaupunkiseudulle, kun siellä olisi työtä ja sinkkuja priimanaisia tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni parin vuoden takaa kun olin sinkku Helsingissä: olen nainen, silloin 35-vuotias, lapseton, pari liikakiloa, 172 cm pitkä, laiska eli epäurheilullinen, tavallisen näköinen eli ok mutta ei mikään missi, akateeminen. Halusin miehen joka on akateeminen eli vähintään maisteri, minua pidempi, lapseton, työssä käyvä, sivistynyt, ei alkoholiongelmaa, ei tupakoi, ei kamalan laiha eikä lihava, haluaa lapsia. Kyllä tapasin montakin tällaista, tosin monesta sitten paljastui alkoholiongelmaa kun enemmän tutustui, lisäksi hankalaa luonnetta.
Eli ei ole vaikeaa mutta osa päällepäin kunnollisista ei ole sitä todellisuudessa.
Tämä. Miksi tasokas ja hyvä mies olisi sinkku? Miksi joku määrätietoinen nainen ei olisi jo napannut sitä omakseen?
Ehkä siksi, että parisuhde vie vapauden ja mies haluaa deittailla jatkuvasti uusien naisten kanssa.
Deittailu se vasta puuduttavaa onkin! Siis nauttiiko joku ihan oikeasti jatkuvasti vaihtuvista naamoista 😳
Miehille tulee kuningasfiilis kun onnistuu iskemään naisen. Yleensä naiset, jota mies saa iskettyä on kaikki suunnilleen samantasoisia ja vaikea päättää kenet heistä ottaisi. Jos tulisi vastaan yksi selvästi muita parempi nainen joka sytyttäisi kunnolla, niin se riittäisi pariutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin ottaa? Puhut naisesta kuin se olisi joku tavara jonka voit poimia hyllyltä.
Yhä useampi mies havahtuu vasta nelikymppisenä, että vaimo ja lapsi puuttuu. Ihanko joku tosissaan kuvittelee, että nelikymppiset miehet on jotain kuuminta hottia 25-30v naisten keskuudessa. Iso osa kakskymppisistä ei edes halua lapsia kuin korkeintaan joskus vuosien päästä.
Moni 40+ mies hakeekin ulkomailta 25-30v puolison kun Suomessa ei ole tuossa ikäluokassa halukkaita perheen perustamiseksi.
Sinulla on varmaan aiheesta tilastoa, joka kertoo kuinka moni?
Itse ajattelen, että pikemminkin aivan liian harva. Soisin mielelläni aidosti hyville miehille rakkauden ulkomailta.
Löysinkin itse tiedon, että 2019 suomalaisen miehen (tai samaa sukupuolta olevan parin vanhemman osapuolen) ja ulkomaan kansalaisen välisiä avioliittoja solmittiin noin 1 600. Kaikkiaan vuonna 2019 solmittiin 22 296 avioliittoa. Lyhyellä matematiikalla laskettuna 7 % avioliitoista oli siis sellaisia, joissa suomalainen mies avioitui ulkomaalaisen naisen kanssa.
En tiedä, löytyisikö netistä tietoa ikäerosta kyseisissä avioliitoissa, en ehdi ryhtyä etsimään. Ihan tuoretta tilastoa ei ole myöskään ikäeroista avioliitossa yleisesti, mutta viimeisimmän mukaan selkeästi yleisin ikäero oli noin kolme vuotta niin, että mies on vanhempi.
Tällä perusteella en yleistäisi, että moni 40+ mies hakee ulkomailta 25-30 v puolison.
Kaikki eivät välttämättä ole naimisissa vaan seurustelevat ja se ei näy tilastoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos varsinkin Helsingin yliopistosta on humanistina tullut ulos, niin kuka tahansa järki-ihminen kiertää sellaiset feministit kaukaa. Ei kai nyt mieskään halua vaan kuunnella sitä, miten miehet on sortaneet naisia vähintään pari miljoonaa vuotta, ja sen takia on vain oikein, että miestä voi ainakin kotona alistaa, eikä miehellä parisuhteessa tarvitse olla mitään oikeuksia. Ainakaan jos on vaihtoehtoja.
Tietysti jos miehen pitää olla vielä päälle rikas, naista nuorempi ja paremman/eksoottisen näköinen ulkomaalainen, joka haluaa ehdottomasti olla kotiorja, niin saattaa olla tiukassa.
Sukulaisissa on just noita emäntiä vaikka kuinka kauheasti. Ensin kerrotaan, että miehet pitäisi ampua potentiaalisina raiskaajina ja niitä ei tarvita mihinkään ja sitten ihmetellään miksi ei pariuduta.
Kyllä elämä on varmasti vaikeaa kun elää noin harhaisessa maailmassa. Onneksi meidän täyspäisten miesten elämä helpottuu huomattavasti kun voimme jättää tuollaiset stereotypiat nurkkaan ja katsella naisia ihan vain yksilöinä joita löytyy joka alalta ja koulutuspolulta laidasta laitaan.
Oma vaimo on juuri tuollainen Helsingin yliopiston humanisti ja omien sanojensa mukaan vielä, hui kauhistus, feministi! Silti on leppoisa ja mukava nainen joka ei ole koskaan lytännyt minua miehenä, ulkonäkö naisellinen ja pitää tavallisesta leppoisasta perhe-elämästä lapsien kanssa.
No otin pois kuleksimasta kun sinun kaltaisillesi ei kelvannut.
Sulla käynyt hyvä säkä. Seurustelin sinänsä hauskan humanistinaisen kanssa, kun nyt sattui tulemaan vastaan opiskellessani yhteiskuntatieteitä. Vähitellen kävi selväksi hänen voimakkaan feministiset ja sitä tukevat mielipiteensä. En halunnut muuttaa elämäntapaani minkään ideologian mukaiseksi varsinkin kun olin jo omiin elämäntapoihini urautunut lähes nelikymppinen. Lähdin pikkuhiljaa kuleksimaan poispäin siitä suhteesta.
Miten feminismi käytännössä näkyi suhteessanne. Toivoiko myös sinun tekevän kotitöitä?
Hohoijaa aikaa laimee kommentti. Siis olen himoruuanlaittaja esim pitsaa, karjalanpaistia ja kotitekoista pastaa tulee kädenkäänteessä. Remontoin omakotitaloa sressaavan henkisen työn vastapainoksi. Vaihdoin juuri autonrenkaat ja omenapuut leikkaan ensi viikonloppuna. Siivoilen ja vesipesen lattiat tarpeen mukaan. Mitä kotitöitä itse teet, oletko esim. remonttitaitoinen ja osaatko ihan itse tehdä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen, että pikemminkin aivan liian harva. Soisin mielelläni aidosti hyville miehille rakkauden ulkomailta.
Löysinkin itse tiedon, että 2019 suomalaisen miehen (tai samaa sukupuolta olevan parin vanhemman osapuolen) ja ulkomaan kansalaisen välisiä avioliittoja solmittiin noin 1 600. Kaikkiaan vuonna 2019 solmittiin 22 296 avioliittoa. Lyhyellä matematiikalla laskettuna 7 % avioliitoista oli siis sellaisia, joissa suomalainen mies avioitui ulkomaalaisen naisen kanssa.
En tiedä, löytyisikö netistä tietoa ikäerosta kyseisissä avioliitoissa, en ehdi ryhtyä etsimään. Ihan tuoretta tilastoa ei ole myöskään ikäeroista avioliitossa yleisesti, mutta viimeisimmän mukaan selkeästi yleisin ikäero oli noin kolme vuotta niin, että mies on vanhempi.
Tällä perusteella en yleistäisi, että moni 40+ mies hakee ulkomailta 25-30 v puolison.
Kaikki eivät välttämättä ole naimisissa vaan seurustelevat ja se ei näy tilastoissa.
Tosin kansainvälisissä suhteissa yleensä on "pakko" avioitua, jotta saa kumppanin tuotua Suomeen, ja kansainvälisissä suhteissa näin ollen mennään naimisiin usein huomattavasti nopeammalla aikataululla kuin jos molemmat kumppanit ovat suomalaisia tai ainakin EU-kansalaisia. Joten siinä mielessä uskoisi kyllä tilastoissa näkyvän nämä kansainväliset parisuhteet ja niiden ikäerot aika hyvin.
voi olla jo vaikeuksia saada tiineeksi noin vanhaa. tietty jos ei hankittais lapsii vaan rakasteltais muuten vaan rajusti, niin silloin vois vielä kelvata.
Hauskaa tämä feministien parjaus.
Minä olen feministi, VTM ja myös työelämässä hyvin menestynyt. Miesten suhteen ei ole tarjonnasta ollut puutetta ja ns kiinnostuneita aina toisinaan edelleen tulee vastaan vaikka ikääkin jo 40v. Vaan löysin oman ihanan mieheni jo 15v sitten ja tässä suhteessa olemme edelleen onnellisina.
Minusta kiinnostuneet miehet ovat usein olleet tosi kivoja, yleensä hyvännäköisiä, erilaisista koulutustaustoista, ja lähes aina erittäin älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin kansainvälisissä suhteissa yleensä on "pakko" avioitua, jotta saa kumppanin tuotua Suomeen, ja kansainvälisissä suhteissa näin ollen mennään naimisiin usein huomattavasti nopeammalla aikataululla kuin jos molemmat kumppanit ovat suomalaisia tai ainakin EU-kansalaisia. Joten siinä mielessä uskoisi kyllä tilastoissa näkyvän nämä kansainväliset parisuhteet ja niiden ikäerot aika hyvin.
Jos miehellä on venäläinen nainen, niin silloin ei tarvitse välttämättä muuttaa Suomeen. Yleensä korkeasti koulutettu venäläinen nainen ei edes halua muuttaa Suomeen vaan vain käydä säännöllisesti miehen luona ja mies naisen luona Venäjällä. He ovat tyytyisiä työhönsä ja elämäänsä Venäjällä mutta kumppania ei sieltä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisessa on jotain vikaa jos ei 35v mennessä ole saanut lapsia. Vaikka näyttäisi päällisin puolin hyvältä niin en siltikään olisi kiinnostunut
M37 lapset tehty ajat sitten
Ihmisessä on jotain vikaa jos haluaa lapsia pilaamaan elämänsä.
Olethan muistanut sanoa tämän vanhemmillesi monta kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Kunnollisuus on metka käsite.
Jos etsit akateemista, sivistynyttä komeaa, pitkää ja lapsetonta miestä, niin turha toivo. Jostain joudut tinkimään. Sinkut komeat akateemikot ovat vähintää toisella kierroksella ja usein löytyy lapsia entuudestaan.
Jos olet kasvoiltasi tavis, niin jonkun normaalin näköisen amk-insinöörin saat helposti kumppaniksi. Toinen asia on, että riittääkö sinulle tavismies, jolla on vain amk-tutkinto ja harrastukset on luokkaa mm-kisojen katsominen keväisin ja satunnainen kuntoilu? Komeat pelimiehet hakee sulta vain helppoa seksiseuraa.
Minä tingin iästä, mutta ei se ollut kamala uhraus :) Kun tapasin aviomieheni, olin 36v asianajaja, lapseton, hyvin säilynyt. Hän 26v DI, komea, lapseton, pituus 185cm. Mutta ei meidän pariutumisessa ollut kyse tälläisista tekijöistä, vaan siitä, että oltiin ja ollaan hyvä tiimi, jolla on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistolapioteknikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemisuus sitä ja tätä. Ehkä enemmänkin pitäisi löytää samanhenkinen kumppani? Persoona ratkaisee.
Moni akateeminen vetää yhtäläisyysmerkit akateemisuuden ja samanhenkisyyden välille.
Ihan oikeasti neuvoisin akateemisia olemaan tuijottamatta akateemisuuteen. Arvot ja kiinnostuksenkohteet voivat olla samat riippumatta koulutuksesta.
T: FM joka on onnellisesti yhdessä lähihoitajamiehen kanssa
Teitä yhdistää kuitenkin pienipalkkaisuus etkä ole ns. oikea akateeminen jos olet humanisti.
Totta turiset! Itsekin olen humanisti, ja kai näillä 67 tuhannen vuosiansioilla täytyy vaan yrittää pärjäillä :/ Onneksi on sentään vakiviran tuoma turva.
No nyt kyllä repesin. Onko tuo sinusta hyvä vuositulo korkeakoulutetulle? :D :D Itse olen tienannut yli 100 k vuodessa lähes koko urani ajan.
Tuskin olet, mutta anonyyminä voi aina huudella. Taitaa olla huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kaunis ja hyväkroppainen, niin ei pitäisi olla ongelmaa. Naiset ei suostu uskomaan, että miestä viehättää enemmän naisellisuus mitä "akateemisuus".
Akateemisuus on naisellista. Naiset ovat hyviä opiskelussa.
Miehet sitten ovat huonompia opiskelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai vielä mutaman vuoden tuosta nuoremmankin, kunhan nainen on jo perillä siitä mitä haluaa elämältään pääsääntoisesti.
Biologiset faktat eivät puolla lapsihaaveiden jättämistä 35v+ varsinkaan naisilla. Miehillä on enemmän armonaikaa, vaikka todenäköisyydet kääntyvätkin laskuun 40 korvilla heilläkin.
Useimmat yli 35-vuotiaat naiset saavat helposti lapsia. Yli 40-vuotiaat ovat eri asia.
Nuoremmat miehet ovat hedelmällisempiä kuin vanhat, joten 35-vuotiaan naisen kannattaa ottaa alle 30-vuotias mies.
Miten feminismi käytännössä näkyi suhteessanne. Toivoiko myös sinun tekevän kotitöitä?