Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko akateemisten 35+ sinkkunaisten oikeasti vaikea löytää kunnollista ja perhettä haluavaa miestä pääkaupunkiseudulta vai onko tämä vain legendaa?

Vierailija
13.04.2021 |

?

Kommentit (201)

Vierailija
181/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeillaan ap nyt täyttäisikö seuraava generoitu perusmies kriteerisi?

- 32v

- amk-tutkinto

- 181 ja hoikka

- normaali naama

- 2100 euron nettotulot

- asuu vuokralla

- ei merkittävää omaisuutta (autoja, koruja, perintöasuntoa)

- säästöjä/sijoitusvarallisuutta 40 000 e

- lapseton

- harrastuksena lenkkeily ja muuta urheilu

- omaa hyvän yleissivistyksen, mutta hänestä ei saa hyvää keskusteluseuraa, kun puhutaan Shakespearista

- kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, mutta ei mitenkään syvällä tavalla

Mihin näillä listoilla pyritään? Jokainen järkevä näkee, että olet ihan tavallinen ihminen, joka voi löytää toisen tavallisen ihmisen vierelleen. Listoissa on se huono puoli, että jotkut tuijottavat niitä orjallisesti. Voit löytää naisen, jonka mielestä kaikki listassasi on plussaa ja häntä miellyttävää, mutta jostain syystä kemiat eivät silti kohtaa. Siinä vaiheessa sinun pitää hyväksyä asia eikä esim. vaatia, että nainen kaikesta huolimatta seurustelee kanssasi, koska täytit kaikki vaatimuskohdat. Parisuhde ei ole lista ominaisuuksia, jotka osuvat kohdalleen. 

Vierailija
182/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhettä haluava kunnollinen mies ottaa ennemmin 25-30-vuotiaan naisen.

Tai vielä mutaman vuoden tuosta nuoremmankin, kunhan nainen on jo perillä siitä mitä haluaa elämältään pääsääntoisesti.

Biologiset faktat eivät puolla lapsihaaveiden jättämistä 35v+ varsinkaan naisilla. Miehillä on enemmän armonaikaa, vaikka todenäköisyydet kääntyvätkin laskuun 40 korvilla heilläkin.

Useimmat yli 35-vuotiaat naiset saavat helposti lapsia. Yli 40-vuotiaat ovat eri asia.

Nuoremmat miehet ovat hedelmällisempiä kuin vanhat, joten 35-vuotiaan naisen kannattaa ottaa alle 30-vuotias mies.

Tosin yli 35v naisilla muun muassa down- lapsen riski on karmeasti korkeampi kuin alle kolmikymppisillä. Siihen ei paljoa auta edes nuoremman miehen mahdollisesti parempilaatuinen sperma. Toinen mielestäni vähintään yhtä ikävä asia on riskit odottavan äidin terveydelle, jotka nekin nousevat jyrkästi iän karttuessa (niitä nuorempi mies ei ainakaan vähennä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sairaanhoitajan eikä akateemista ihmettelijää.

Hoitsu ei kelpaa kuin putkarille. 

Ei nyt ihan pidä paikkaansa. Mun mies on DI ja varakas. Minä siis sairaanhoitaja ( ja muutama lisäkoulutus siihen päälle). Oikein hyvin ollaan arkea pyöritetty yhdessä jo monet vuodet ja lapsia kasvatettu. Mun mies edustaa kyllä hyvin perinteistä miestyyppiä, joka taas minulle sopii hyvin.

Vierailija
184/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin ottaa? Puhut naisesta kuin se olisi joku tavara jonka voit poimia hyllyltä.

Yhä useampi mies havahtuu vasta nelikymppisenä, että vaimo ja lapsi puuttuu. Ihanko joku tosissaan kuvittelee, että nelikymppiset miehet on jotain kuuminta hottia 25-30v naisten keskuudessa. Iso osa kakskymppisistä ei edes halua lapsia kuin korkeintaan joskus vuosien päästä.

Moni 40+ mies hakeekin ulkomailta 25-30v puolison kun Suomessa ei ole tuossa ikäluokassa halukkaita perheen perustamiseksi.

Sinulla on varmaan aiheesta tilastoa, joka kertoo kuinka moni?

Itse ajattelen, että pikemminkin aivan liian harva. Soisin mielelläni aidosti hyville miehille rakkauden ulkomailta.

Löysinkin itse tiedon, että 2019 suomalaisen miehen (tai samaa sukupuolta olevan parin vanhemman osapuolen) ja ulkomaan kansalaisen välisiä avioliittoja solmittiin noin 1 600. Kaikkiaan vuonna 2019 solmittiin 22 296 avioliittoa. Lyhyellä matematiikalla laskettuna 7 % avioliitoista oli siis sellaisia, joissa suomalainen mies avioitui ulkomaalaisen naisen kanssa.

En tiedä, löytyisikö netistä tietoa ikäerosta kyseisissä avioliitoissa, en ehdi ryhtyä etsimään. Ihan tuoretta tilastoa ei ole myöskään ikäeroista avioliitossa yleisesti, mutta viimeisimmän mukaan selkeästi yleisin ikäero oli noin kolme vuotta niin, että mies on vanhempi.

Tällä perusteella en yleistäisi, että moni 40+ mies hakee ulkomailta 25-30 v puolison.

Kaikki eivät välttämättä ole naimisissa vaan seurustelevat ja se ei näy tilastoissa.

Tosin kansainvälisissä suhteissa yleensä on "pakko" avioitua, jotta saa kumppanin tuotua Suomeen, ja kansainvälisissä suhteissa näin ollen mennään naimisiin usein huomattavasti nopeammalla aikataululla kuin jos molemmat kumppanit ovat suomalaisia tai ainakin EU-kansalaisia. Joten siinä mielessä uskoisi kyllä tilastoissa näkyvän nämä kansainväliset parisuhteet ja niiden ikäerot aika hyvin.

Jos miehellä on venäläinen nainen, niin silloin ei tarvitse välttämättä muuttaa Suomeen. Yleensä korkeasti koulutettu venäläinen nainen ei edes halua muuttaa Suomeen vaan vain käydä säännöllisesti miehen luona ja mies naisen luona Venäjällä. He ovat tyytyisiä työhönsä ja elämäänsä Venäjällä mutta kumppania ei sieltä löydy.

Eli kun kirjoitetaan, että mies hakee ulkomailta puolison, se tarkoittaa että mies käy venäläisen naisen luona ja nainen hänen luonaan säännöllisesti? Ok, tämä olikin tuore tulkinta puolison hakemisesta. Ja tämäkin siis tapahtui siksi, että "Suomessa ei ole tuossa ikäluokassa halukkaita perheen perustamiseksi".

Vierailija
185/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos varsinkin Helsingin yliopistosta on humanistina tullut ulos, niin kuka tahansa järki-ihminen kiertää sellaiset feministit kaukaa. Ei kai nyt mieskään halua vaan kuunnella sitä, miten miehet on sortaneet naisia vähintään pari miljoonaa vuotta, ja sen takia on vain oikein, että miestä voi ainakin kotona alistaa, eikä miehellä parisuhteessa tarvitse olla mitään oikeuksia. Ainakaan jos on vaihtoehtoja.

Tietysti jos miehen pitää olla vielä päälle rikas, naista nuorempi ja paremman/eksoottisen näköinen ulkomaalainen, joka haluaa ehdottomasti olla kotiorja, niin saattaa olla tiukassa.

Sukulaisissa on just noita emäntiä vaikka kuinka kauheasti. Ensin kerrotaan, että miehet pitäisi ampua potentiaalisina raiskaajina ja niitä ei tarvita mihinkään ja sitten ihmetellään miksi ei pariuduta.

Kyllä elämä on varmasti vaikeaa kun elää noin harhaisessa maailmassa. Onneksi meidän täyspäisten miesten elämä helpottuu huomattavasti kun voimme jättää tuollaiset stereotypiat nurkkaan ja katsella naisia ihan vain yksilöinä joita löytyy joka alalta ja koulutuspolulta laidasta laitaan.

Oma vaimo on juuri tuollainen Helsingin yliopiston humanisti ja omien sanojensa mukaan vielä, hui kauhistus, feministi! Silti on leppoisa ja mukava nainen joka ei ole koskaan lytännyt minua miehenä, ulkonäkö naisellinen ja pitää tavallisesta leppoisasta perhe-elämästä lapsien kanssa.

No otin pois kuleksimasta kun sinun kaltaisillesi ei kelvannut.

Sulla käynyt hyvä säkä. Seurustelin sinänsä hauskan humanistinaisen kanssa, kun nyt sattui tulemaan vastaan opiskellessani yhteiskuntatieteitä. Vähitellen kävi selväksi hänen voimakkaan feministiset ja sitä tukevat mielipiteensä. En halunnut muuttaa elämäntapaani minkään ideologian mukaiseksi varsinkin kun olin jo omiin elämäntapoihini urautunut lähes nelikymppinen. Lähdin pikkuhiljaa kuleksimaan poispäin siitä suhteesta.

Miten feminismi käytännössä näkyi suhteessanne. Toivoiko myös sinun tekevän kotitöitä?

Hohoijaa aikaa laimee kommentti. Siis olen himoruuanlaittaja esim pitsaa, karjalanpaistia ja kotitekoista pastaa tulee kädenkäänteessä.  Remontoin omakotitaloa sressaavan henkisen työn vastapainoksi. Vaihdoin juuri autonrenkaat ja omenapuut  leikkaan ensi viikonloppuna. Siivoilen ja vesipesen lattiat tarpeen mukaan. Mitä kotitöitä itse teet, oletko esim. remonttitaitoinen ja osaatko ihan itse tehdä ruokaa.

Olen itseasiassa erinomainen kokki. Ja osaan myös remontoida. Olen remontoinut 20-luvulla rakennettua torppaa yli 10 vuotta. Se on vapaa-ajan paikkani.

Vierailija
186/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai vielä mutaman vuoden tuosta nuoremmankin, kunhan nainen on jo perillä siitä mitä haluaa elämältään pääsääntoisesti.

Biologiset faktat eivät puolla lapsihaaveiden jättämistä 35v+ varsinkaan naisilla. Miehillä on enemmän armonaikaa, vaikka todenäköisyydet kääntyvätkin laskuun 40 korvilla heilläkin.

Useimmat yli 35-vuotiaat naiset saavat helposti lapsia. Yli 40-vuotiaat ovat eri asia.

Nuoremmat miehet ovat hedelmällisempiä kuin vanhat, joten 35-vuotiaan naisen kannattaa ottaa alle 30-vuotias mies.

Tosin yli 35v naisilla muun muassa down- lapsen riski on karmeasti korkeampi kuin alle kolmikymppisillä. Siihen ei paljoa auta edes nuoremman miehen mahdollisesti parempilaatuinen sperma. Toinen mielestäni vähintään yhtä ikävä asia on riskit odottavan äidin terveydelle, jotka nekin nousevat jyrkästi iän karttuessa (niitä nuorempi mies ei ainakaan vähennä).

Itseasiassa vanhan miehen siittiöt ovat riski myös naisen terveydelle. Tutkimuksia löytyy. Tällä hetkellä noin puolilla miehistä on ongelmia lisääntymiskyvyn kanssa.

Vierailija
187/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös kohdannut vihjailuja siitä, että olsin homo, jota en koe olevani, tai että olsin uskovainen -Olen enempi vain tapa kristitty.   

Kukaan ei epäile toista uskovaiseksi, ellei tämä puhu aiheesta jollakin tavalla enemmän kuin mitä suomalaisessa kulttuurissa tehdään. Tapauskovainen käy kirkossa kun kaveri menee naimisiin tai kun joku kuolee. Sinä et ole tapauskovainen vaan jotain enemmän, jos sinut on useampikin ihminen jo arvaillut uskovaiseksi. 

Vierailija
188/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa vanhan miehen siittiöt ovat riski myös naisen terveydelle. Tutkimuksia löytyy. Tällä hetkellä noin puolilla miehistä on ongelmia lisääntymiskyvyn kanssa.

Varmasti, kun suomessa tyyliin puolet ovat 50 ylittäneitä.

Mutta mielenkiintoista miten naisen ikä ei tunnu olevan mikään riski sun mielestä, vaikka miehen ikiä on, vaikka tutkimusten mukaan naisen iällä on suurempi merkitys kuin miehen...

Vierailija
189/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa se on molemminpuolin. Olen itse Helsingissä asuva 30-vuotias lääkärimies ja haluaisin myös perheen, mutta seurustelukumppaninkin löytäminen on nykyään kiven takana. Ihmiset ovat niin kiireisiä, että aikaa treffailuun on vain deittiappien kautta ja siellä taas on hyvin ulkonäkökeskeiset markkinat.

Eikö sairaalat ole täynnä kauniita naisia: hoitsuja, lääkäreitä ja kandeja, joista voisivat poimia parhaan päältä?

Muut lääkärit ovat pitkälti jo parisuhteessa - yleensä toisen lääkärin kanssa. Opiskelu kestää kuitenkin kuusi vuotta, niin omallakin vuosikurssilla moni pariutui keskenään jo opiskeluaikana. Iso osa hoitajista on vanhempia ja perheellisiä ja sitten nuoremmillakin sairaanhoitajilla on perheet tai vähintään poikaystävät. Joka tapauksessa työkaverin kanssa treffaaminen tuntuu väärältä. Jos se ei toimisikaan, niin se voisi sotkea sitten työkuvioita jos pitäisi exän kanssa hoitaa potilaita.

Mihin sinun deittailut kaatui opiskeluaikana?

Siihen ei ole varmaan mitään yhtä syytä tai se on pidemmän jatkumon tulos. Minua kiusattiin paljon peruskoulussa, jonka takia itsetunto otti kolauksia. Sitten kun minut suljettiin sosiaalisten ympyröiden ulkopuolelle, niin oli vaikea oppia sellaisia sosiaalisia taitoja, joita seurustelusuhteessakin tarvitaan. Kun ihmissuhteita ei ollut, niin sitten sitä hyppäsi täysillä vaan opintoihin, kun ei ollut oikein muutakaan. Tämä jatkuu lukiosta aina yliopistoon. Ehkä minä en uskaltanut ottaa kontaktia vuosikurssini naisiin menneisyyteni takia. Nyt sitten olen kolmekymppinen seurustelematon lääkäri.

Kokonaisuudessaan olen tyytyväinen elämääni nykyisellään. Se toinen ihminen vain puuttuu viereltä.

Mene Tinderiin ja ilmoita profiilissasi olevasi lääkäri, joka etsii naista tositarkoituksella. Jo on kumma, jos ei ala naisia ilmaantumaan.

Minä ainakin swaippaisin vasemmalle jo pelkästään siitä syystä, että mies on lääkäri.

Samoin swaippaan vasemmalle kaikki sellaiset miehet, jotka ovat profiilinsa perusteella minua selkeästi tasokkaampia (kuten lääkäri on) koska ajattelen olevani heitä surkeampi ja tiedän, etten todennäköisesti kelpaisi heille.

Mä en halua sellaista miestä joka on aina töissä, eikä sillä ole aikaa mulle. Lääkärit on aina töissä ja esim. poliisit. Mun siskolla on sellainen avokki jolla on sellainen työ, että se on aina työssä ja työvuorot on pitkiä ja lomia on vähän, eli ei tod. ole neljän viikon kesälomaa + 1 vkon talvilomaa kuten melkein kaikilla on. Mun siskolla taas on normaali toimistoaika ja sitä vapaa-aikaa kyllä hänellä olisi, mutta kun toinen on aina töissä. Niillä on siis tosi vähän yhteistä aikaa ja se hiertää niiden suhdetta. Mulla myös on normaali työaika ja toivoisin että kumppani olisi töissä aina silloin kuin minäkin olen ja vapaata olisi aina yhtäaikaa. Se ei tietysti aina ole mahdollista, mutta olisi edes suunnilleen. En siis ehdoin tahdoin ala suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, josta jo alussa tiedän että se on aina töissä.

Vierailija
190/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mielenkiintoista miten naisen ikä ei tunnu olevan mikään riski sun mielestä, vaikka miehen ikiä on, vaikka tutkimusten mukaan naisen iällä on suurempi merkitys kuin miehen...

Naisen ikä on riski. Mutta uusi tutkimus on todennut, että myös miehen ikä on riski. Vanhoissa siittiöistä tapahtuu mutaatioita, joista on haittaa sekä äidin että lapsen terveydelle. Viime maanantain MOT oli myös aika karu. Ei kannata tehdä lapsia yli 40-vuotiaan miehen kanssa. Fiksua ne olisi tehdä hiukan nuoremman miehen kanssa.

Vierailija
191/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ikä on riski. Mutta uusi tutkimus on todennut, että myös miehen ikä on riski. Vanhoissa siittiöistä tapahtuu mutaatioita, joista on haittaa sekä äidin että lapsen terveydelle. Viime maanantain MOT oli myös aika karu. Ei kannata tehdä lapsia yli 40-vuotiaan miehen kanssa. Fiksua ne olisi tehdä hiukan nuoremman miehen kanssa.

toivottavasti aaro on kunnossa. Jennin olisi kannattanut pitää haarat kiinni.

Vierailija
192/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos varsinkin Helsingin yliopistosta on humanistina tullut ulos, niin kuka tahansa järki-ihminen kiertää sellaiset feministit kaukaa. Ei kai nyt mieskään halua vaan kuunnella sitä, miten miehet on sortaneet naisia vähintään pari miljoonaa vuotta, ja sen takia on vain oikein, että miestä voi ainakin kotona alistaa, eikä miehellä parisuhteessa tarvitse olla mitään oikeuksia. Ainakaan jos on vaihtoehtoja.

Tietysti jos miehen pitää olla vielä päälle rikas, naista nuorempi ja paremman/eksoottisen näköinen ulkomaalainen, joka haluaa ehdottomasti olla kotiorja, niin saattaa olla tiukassa.

Sukulaisissa on just noita emäntiä vaikka kuinka kauheasti. Ensin kerrotaan, että miehet pitäisi ampua potentiaalisina raiskaajina ja niitä ei tarvita mihinkään ja sitten ihmetellään miksi ei pariuduta.

Kyllä elämä on varmasti vaikeaa kun elää noin harhaisessa maailmassa. Onneksi meidän täyspäisten miesten elämä helpottuu huomattavasti kun voimme jättää tuollaiset stereotypiat nurkkaan ja katsella naisia ihan vain yksilöinä joita löytyy joka alalta ja koulutuspolulta laidasta laitaan.

Oma vaimo on juuri tuollainen Helsingin yliopiston humanisti ja omien sanojensa mukaan vielä, hui kauhistus, feministi! Silti on leppoisa ja mukava nainen joka ei ole koskaan lytännyt minua miehenä, ulkonäkö naisellinen ja pitää tavallisesta leppoisasta perhe-elämästä lapsien kanssa.

No otin pois kuleksimasta kun sinun kaltaisillesi ei kelvannut.

Sulla käynyt hyvä säkä. Seurustelin sinänsä hauskan humanistinaisen kanssa, kun nyt sattui tulemaan vastaan opiskellessani yhteiskuntatieteitä. Vähitellen kävi selväksi hänen voimakkaan feministiset ja sitä tukevat mielipiteensä. En halunnut muuttaa elämäntapaani minkään ideologian mukaiseksi varsinkin kun olin jo omiin elämäntapoihini urautunut lähes nelikymppinen. Lähdin pikkuhiljaa kuleksimaan poispäin siitä suhteesta.

Miten feminismi käytännössä näkyi suhteessanne. Toivoiko myös sinun tekevän kotitöitä?

Hohoijaa aikaa laimee kommentti. Siis olen himoruuanlaittaja esim pitsaa, karjalanpaistia ja kotitekoista pastaa tulee kädenkäänteessä.  Remontoin omakotitaloa sressaavan henkisen työn vastapainoksi. Vaihdoin juuri autonrenkaat ja omenapuut  leikkaan ensi viikonloppuna. Siivoilen ja vesipesen lattiat tarpeen mukaan. Mitä kotitöitä itse teet, oletko esim. remonttitaitoinen ja osaatko ihan itse tehdä ruokaa.

Olen itseasiassa erinomainen kokki. Ja osaan myös remontoida. Olen remontoinut 20-luvulla rakennettua torppaa yli 10 vuotta. Se on vapaa-ajan paikkani.

Kaikki siis hyvin, kunnes tuodaan tähän nyt päälle se yleistynyt stalinismille sukua oleva feminismin muoto, niin kaikki alkaa näyttää aivan helvetilliseltä. Onneksi ei tarvi enää olla missään tekemisissä humanististen tai yhteskuntatieteelisten ihmisten kanssa.

Vierailija
193/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Luinkin niitä tutkimuksia ja niissä lähinnä yli 40v miehiä pidettiin riskiryhmänä, kun naisilla alkaa 30v tienoilla. Eli kumpikaan ei saisi valtavan vanha olla riskin minimoimiseksi, mutta mies saa olla hieman vanhempi.

Vierailija
194/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Luinkin niitä tutkimuksia ja niissä lähinnä yli 40v miehiä pidettiin riskiryhmänä, kun naisilla alkaa 30v tienoilla. Eli kumpikaan ei saisi valtavan vanha olla riskin minimoimiseksi, mutta mies saa olla hieman vanhempi.

Eli naisen kannattaa ottaa nuorempi mies.

Vierailija
195/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin pienillä kylillä ole valinnanvaraa liikaa.

Vaatii ammattitaitoa lopettaa ajoissa ja jäädä paikalleen. Muuten saattaapi käydä wanhanaikaset...

Vierailija
196/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisen kannattaa ottaa nuorempi mies.

Miten tuosta tutkimuksesta pääset sellaiseen johtopäätelmään? Siis naisen ei kannata odottaa yli 30vuotiaaksi ja ei kannata ottaa yli 40v miestä on mielestäni se johtopäätelmä. Jos on nainen on jo 35v+ silloin on otettava se jonka nopeasti saa, mikäli vielä haluaa riskillä yrittää.

Vierailija
197/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kaunis ja hyväkroppainen, niin ei pitäisi olla ongelmaa. Naiset ei suostu uskomaan, että miestä viehättää enemmän naisellisuus mitä "akateemisuus".

Akateemisuus on naisellista. Naiset ovat hyviä opiskelussa.

Miehet sitten ovat huonompia opiskelussa.

Miehelle on turn off, jos naisella koulutus ja työ on noussut päähän ja elämän tärkeimmäksi asiaksi niin, että ei mistään muusta puhukkaan. Mies saattaa kuitenkin sietää sitä, jos nainen on todella kaunis.

Vierailija
198/201 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On fiksua tehdä lapsia mielellään alle 40-vuotiaan kanssa, mutta kuten MOT:ssa tuli esiin, siittiöitä ei välttämättä sen ikäisillä ole tarpeeksi. A battleship full of seamen, toivottavasti. Yritä löytää hyvä mies toivo että sillä on tarpeeksi siittiöitä, ei oo elämä helppoo kellään.

Vierailija
199/201 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ujo ja sulkeutunut? Useimmat akateemiset naiset ovat ujoja ja syrjäänvetäytyviä. Miehet pitävät iloisista ja rohkeista ulospäinsuuntautuneista naisista, jotka uskaltavat näyttää positiiviset tunteensa.

Vierailija
200/201 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi 35+ akateemisia miehiä olevan tarjolla hyvin, kun moni on tuossa iässä jo toisella kierroksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan