"Yrittääkö se tosiaan pokata ystääni aviomiestä silmiemme edessä? Kyllä vain!"
Tuijotamme ystäväni kanssa seurueen keskellä pyrähtänyttä tyttöä ihmeissämme.
Myöhemmin samana iltana toinen neito tulee kysymään mieheltä tulta. Hän kertoo olevansa kyllästynyt nuoriin neitsytpoikiin, nyt hän haluaisi oikean miehen. Vaikka sellaisen kuin kaverini aviomies. Minä en meinaa pysyä naurultani tuolilla - ihan absurdia!
Kun sama tilanne toistuu loppuillasta kolmannen kerran, alkaa hymy hyytyä jo minunkin huulillani. Tajuan, että vuosien vieriessä on tapahtunut jotain salakavalaa. Me olemme kyllä kaikki ikääntyneet ihan samaa tahtia. Olemme saaneet lapsia, makselleet asuntolainojamme ja suhanneet tukka putkella työn ja päiväkodin väliä. Mutta jostain syystä tällainen seesteinen varhaiskeski-ikäisyys pukee miehiä huomattavasti paremmin. Minä ja ystäväni - entiset ihanuudet! - olemme nuorempien silmissä väsähtäneitä tuulipukumammoja, charmantisti harmaantuvat miehet taas, hmmm, varsin potentiaalisia.
No, aina voi lohduttautua sillä, että onneksi ei sentään ole erehtynyt naimaan mitään teemuselännettä. Silloin se elämä vasta sietämätöntä olisikin.
Kommentit (13)
Olen kuusikymppinen kauan sitten eronnut yksin lapset kasvattanut nainen. Jos menen baariin, ympärilläni pörrää poikani ikäiset, noin kolmekymppiset miehet. Ikäiseni miehet on itsensä ukkoontumaan päästäneitä hissukoita. Voi mistä löytäisin itsestään huoltapitäneen 60 miehen? Onko se niin, että nuoret naiset etsii elättäjää, ja nuoret miehet hyvää seksiä, ilman sitoutumista?
Röyhkeydellä ei ole mitään rajoja.
..tai näinpäin kirjoitti:
Olen kuusikymppinen kauan sitten eronnut yksin lapset kasvattanut nainen. Jos menen baariin, ympärilläni pörrää poikani ikäiset, noin kolmekymppiset miehet. Ikäiseni miehet on itsensä ukkoontumaan päästäneitä hissukoita. Voi mistä löytäisin itsestään huoltapitäneen 60 miehen? Onko se niin, että nuoret naiset etsii elättäjää, ja nuoret miehet hyvää seksiä, ilman sitoutumista?
Eiköhän se ole aika mummon herätä ja päästää kissa ulos.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Röyhkeydellä ei ole mitään rajoja.
Sinähän sen tiedät...kassialma.
Juttelin nuorempana yhdelle miehelle yökerhossa jotain, mies oli yksin. Kohta hän osoitti kauempana olevaa naislaumaa joka tuijotti ja sanoi olevansa varattu. Siitä sitten poistuin.
Vierailija kirjoitti:
Iät ja ajathan tälläkin palstalla on vanhemmat naiset valittaneet ylinuorista seksin vonkaajista vaikka naiset haluaa parisuhteen ikäisensä kanssa eikä irtoseksiä jolpeilta. Miesten onnela josta voivat vain haaveilla eli irtoseksin mahdollisuus parikymppisiltä on naisilla tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Tuttava nainen +55v (tv:stäkin tuttu) asuu ~30v miehen kanssa. Tainnut asua jo parisen vuotta.
mies53v
Kun vuosikymmen sitten olimme työporukalla hotellin ravintolassa iltaa istumassa huomasin, kuinka nuoret naiset pyörivät porukkamme miesten kimpussa. Illan edetessä paljastui totuus, neidot olivat ammattilaisia.
Niin, ei kai se mikään yllätys ole, että parisuhdemarkkinoilla ei ole mitään arvokkaampaa kuin nuori nainen, eikä mitään vähemmän arvokasta kuin nuori mies. 30+ vuotias mies on vakavarainen, henkisesti kypsynyt, fiksu, itsevarmempi ja parempi sängyssä kuin 10-15 vuotta nuorempi. 18-vuotiaana deittimarkkinat ovat naisten, 30-vuotiaana ja 40-vuotiaana peli tasoittuu, kun miehet alkavat vihdoin saamaan miehille arvostettavia piirteitä. Tuleeko tämä oikeasti jollekin yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Mites Antti Lindtman ja kumppanit? Ja katsopas vaikka Sikke Sumaria, seitsemää kymmentään lähestyvää....
Miehiä on monenlaisia. Ei ne kaikki rikkaitten mummojen perässä juokse, siinä voi olla paljon muutakin, kun vanhempaan naiseen ihastuu. eri
<p>Sen verran sotken vielä tätä vilkas ja onneksi pääasiassa hyvän tuulista kesksutelua, että kerron omat havaintoni.</p> <p>Olen jukusen aikaa sitten eronnut alla 5-kymppinen äiti ja mummokin. Naimisissa olessani ei nuoremmat miehet lähestyneet minua varsinkaan jos mieheni oli mukana. Nyt kuitenkin, kun elelen itsekseni niin jopa tutut nuoremma miehet ova ottaneet uuden roolin.... Pyytävät kahville, leffaan, tarjoutuvat avuksi ja välillä kiusallisesti muuhunkin :) Kyllähän se pitää mielen iloisena vaikka itse pitäydynkin aikuisessa seurassa.</p> <p>Olisko niin, että tässäkin pätee että nainen on naiselle susi ja äijät kunnioittavat toisiaan ja ovat reilumpia... Mene ja tiedä... </p> <p> </p>